quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
Ik werkte eerst bij een callcenter en toen had ik hem aan de lijn, stotterende gast. Dag later op Facebook bericht hey dit dat je bent mooi blabla. Hij bleef berichten sturen en toen had ik hem geblokt. Even later met een nieuw account weer berichten.
Toen had ik hem weer geblokt.
Tijd later verscheen hij hier uit het niets bij us en zei hij wat creepy weetnie meer wat precies stim had t ook gelezen. Hij kreeg volle lading over zich heen en ban vanwegen creepyheid en toen durfde hij niet meer te reageren hier en nu stalkt hij mij nog steeds ''undercover'' hij kijkt zowat weekelijks op mijn fobo
Marc11 heet hij hier.
JA! Dat is een zeer treffende visuele vergelijking.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
gaping is echt zo nasty he. vooral als het eruit ziet alsof een vis geen adem meer krijgt
toen was je ripped? kan me niet voorstellen dat jij 'echt fattie' bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
vergeleken met het begin van het seizoen ben ik echt fattie
lekker manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
ik eet ook te weinig, maar dat compenseer ik 's avonds me een zak chips
hij heeft gwn gemiddeld postuur dat hij fattie noemt psshquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was je ripped? kan me niet voorstellen dat jij 'echt fattie' bent
gewoon oneerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
hij heeft gwn gemiddeld postuur dat hij fattie noemt pssh
Mijn kringspringen zijn ripped en strak as fuck.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
zullen we trainen? En dan bedoel ik vooral mijn zellichamen en jouw kringspieren uiteraard.
ben wel echt aangekomen sinds toen jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was je ripped? kan me niet voorstellen dat jij 'echt fattie' bent
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 23:29 schreef McNulty het volgende:
Het is algemeen bekend dat crip mijn lange termijn bish is en jij probeert haar nu te paaien met zelfgemaakt plaatjes. Engerd.
Kan jij een flesje heinz ketchup leegspuiten met je aars?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kringspringen zijn ripped en strak as fuck.
geef me een kwartier, dan weet je pas echt wat ripped is wanneer het om kringspieren gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kringspringen zijn ripped en strak as fuck.
wel jouw zaanse mayoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan jij een flesje heinz ketchup leegspuiten met je aars?
Ze zijn gewoon moe.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
kunnen we nou kappen met gapende anussen? bedankt
Denk dat het enige aan mij wat aantrekkelijk is als ik dun zal zijn m`n strakke kaaklijn isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
ik zou echt een hottie zijn als ik skinny was, al zeg ik t zelf
quote:Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Gatverdamme man al die stalkers van Crip
hnnngquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
geef me een kwartier, dan weet je pas echt wat ripped is wanneer het om kringspieren gaat.
ja, ik kan ook abstract verven als je verf via een enema inbrengtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan jij een flesje heinz ketchup leegspuiten met je aars?
Voor Zaanse mayo moet je bij mij zijn.quote:
is zo vet vieesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor Zaanse mayo moet je bij mij zijn.
ik schud het zo uit de mouw
bram ladage heeft dat ook gewoonquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:30 schreef zeer het volgende:
Zit nu een snackbar bij ons de buurt die friet met piccalilly op het menu heeft staan.
Dat ligt er aan welke variant je hebt. De pittige mayo vind ik wat minder.quote:
Als een anaal-gefixeerde Jackson Pollock.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, ik kan ook abstract verven als je verf via een enema inbrengt
hoef jij toch niet te vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Gisteren van mijn ex date scharrel of whatever een geile fotocollectie gezien en nu ben ik nog steeds depressief wie wil huggen
link?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Gisteren van mijn ex date scharrel of whatever een geile fotocollectie gezien en nu ben ik nog steeds depressief wie wil huggen
Definieer geil.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Kom maar hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Beeldspraak?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor Zaanse mayo moet je bij mij zijn.
ik schud het zo uit de mouw
Je woont aan zee?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
fucking irritant dat het toeristen seizoen weer begonnen isdoor al die telefoons die wifi hebben is mijn wifi steeds mega slecht overdag
![]()
![]()
Klote Duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |