Dat dachten de mensen in Bosnie ook, ZELFS de Islamieten die daar woonden totdat de DIE hard radicalen (die op dat moment de Regering vormden) zo nodig de Islamitische staat Bosnie wensten uit te roepen en toen was het gedaan met de gezelligheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik woon in een van de grootste Turkensteden van Nederland en heb op werk met hen en allerlei andere mensen vanuit alle hoeken uit het Midden Oosten te maken. Toch ben ik van mening dat we niet islamiseren.
Waarom maak jij je zorgen om over iets wat in 2167 gaat gebeuren? Dat is het moment dat 50% van NL bevolkt wordt door moslimsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Open maar je geschiedenis boeken dan kun je lezen hoe snel het ging met Zuid Amerika bijvoorbeeld, nu een die hard christen continent.
Mensen die zich vastklampen aan grafiekjes en daar de waarheid in denken te kunnen vinden zijn toch een beetje wereldvreemd.
Voorbeeld: http://sargasso.nl/gc-wanneer-is-nederland-20-procent-moslim/
[ afbeelding ]
Resultaten
Als we deze getallen in een excel-sheet gooien krijgen we de volgende uitslagen:
Nederland voor 20% moslim: 2064
Nederland voor 30% moslim: 2098
Nederland voor 40% moslim: 2131
Nederland voor 50% moslim: 2167
----------------------------------------------------------
Bovenstaand voorbeeld is genomen op basis van immigratie/emigratie en geboortcijfers qua gemiddelden en BEKENDE cijfers.
Maar om hier een keiharde conclusie uit te trekken is gewoon onzinnig.
Neem nu de Syrie crisis: meer dan een miljoen moslims stromen de EU in en er gaan er nog veel meer volgen.
Dit soort "extraatjes" zijn dus niet echt meegeteld om de simpele reden dat ze onvoorzien zijn.
Maar er is 1 bron die gewoon weg niet liegt: de geschiedenis.
En ga daar maar eens goed kijken wat er gebeurd met landen waar godsdiensten met elkaar botsten en waar godsdiensten de scepter zwaaien op dit moment, zoals bijvoorbeeld de Islam die vaak tot de hoogste regionen zijn invloed heeft. (Sharia, rechtbanken, rechters en de komplete levenswijze van een land)
Nee, ik laat dit juist als voorbeeld zien dat grafiekjes volgen vaak niet klopt, begrijp je wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Is het niet wat vreemd om zo'n statement meteen te laten volgen door een grafiekje?
En kom nu eens met degelijke bronnen. Heb je zelf de grafiek überhaupt wel gezien?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Open maar je geschiedenis boeken dan kun je lezen hoe snel het ging met Zuid Amerika bijvoorbeeld, nu een die hard christen continent.
Mensen die zich vastklampen aan grafiekjes en daar de waarheid in denken te kunnen vinden zijn toch een beetje wereldvreemd.
[ afbeelding ]
Resultaten
Als we deze getallen in een excel-sheet gooien krijgen we de volgende uitslagen:
Bovenstaand voorbeeld is genomen op basis van immigratie/emigratie en geboortcijfers qua gemiddelden en BEKENDE cijfers.
Neem nu de Syrie crisis: meer dan een miljoen moslims stromen de EU in en er gaan er nog veel meer volgen.
Dit soort "extraatjes" zijn dus niet echt meegeteld om de simpele reden dat ze onvoorzien zijn.
En ga daar maar eens goed kijken wat er gebeurd met landen waar godsdiensten met elkaar botsten en waar godsdiensten de scepter zwaaien op dit moment, zoals bijvoorbeeld de Islam die vaak tot de hoogste regionen zijn invloed heeft. (Sharia, rechtbanken, rechters en de komplete levenswijze van een land)
Ja, een verovering in de 16e eeuw van een stel indianen met stokken en pijlen door een groep mensen met meer technologie en ziektekiemen is natuurlijk ook volledig te vergelijken met Nederland in de 21e eeuw.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Resultaten
Politiek wordt doorgaans nu eenmaal bedreven op basis van inhoudelijke bronnen, en niet op basis van een of ander onderbuikgevoel. Alhoewel er wel politici zijn aan te wijzen die een uitzondering vormen op deze stelregel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat dachten de mensen in Bosnie ook, ZELFS de Islamieten die daar woonden totdat de DIE hard radicalen (die op dat moment de Regering vormden) zo nodig de Islamitische staat Bosnie wensten uit te roepen en toen was het gedaan met de gezelligheid.
Zinnen zoals: "ja maar bij mij in de straat en op het werk is het zoooooooo gezellig" zijn echt de meest sukklelige dooddoeners die ik heb gezien.
En dan verderop ijskoud vragen om harde bewijzen wat ik stel....
Hij heeft niet door dat het van Sargasso.nl komt, de stumpert.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En kom nu eens met degelijke bronnen. Heb je zelf de grafiek überhaupt wel gezien?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En kom nu eens met degelijke bronnen. Heb je zelf de grafiek überhaupt wel gezien?
Hebben jullie uberhaupt wel gelezen wat voor een conclusies ik getrokken heb aangaande dit stuk?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In hoeverre lijkt Bosnië 1992 op Nederland 2016? Heb je je uberhaupt verdiept in geschiedenis?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat dachten de mensen in Bosnie ook, ZELFS de Islamieten die daar woonden totdat de DIE hard radicalen (die op dat moment de Regering vormden) zo nodig de Islamitische staat Bosnie wensten uit te roepen en toen was het gedaan met de gezelligheid.
Zinnen zoals: "ja maar bij mij in de straat en op het werk is het zoooooooo gezellig" zijn echt de meest sukklelige dooddoeners die ik heb gezien.
En dan verderop ijskoud vragen om harde bewijzen wat ik stel....
Met moeite. Ik had teveel tranen in mijn ogen van het lachen. En tegelijk maak ik me dan zorgen. Er zijn dus mensen die op basis van dit soort quasi-wetenschappelijke prietpraat hun stemgedrag bepalen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie uberhaupt wel gelezen wat voor een conclusies ik getrokken heb aangaande dit stuk?
Ik denk zomaar dat de politiek nu een beetje ongemakkelijk in zijn velletje zit......quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Politiek wordt doorgaans nu eenmaal bedreven op basis van inhoudelijke bronnen, en niet op basis van een of ander onderbuikgevoel. Alhoewel er wel politici zijn aan te wijzen die een uitzondering vormen op deze stelregel.
Jij hebt geen kinderen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zorgen om over iets wat in 2167 gaat gebeuren? Dat is het moment dat 50% van NL bevolkt wordt door moslims!! Of ben je van plan 180 jaar ofzo te worden?
Maar eh, kom nu eens met een normaal grafiekje met een iets kortere tijdspanne, wat niet doet aan stompzinnige extrapolatie en ohja, ook niet afkomstig van een of andere linkse website als Sargasso.nl...
Grappig, dit stuk geeft JOU namelijk gelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met moeite. Ik had teveel tranen in mijn ogen van het lachen. En tegelijk maak ik me dan zorgen. Er zijn dus mensen die op basis van dit soort quasi-wetenschappelijke prietpraat hun stemgedrag bepalen.
Die gaan ook geen 150 jaar worden met de huidige medische stand van zaken.quote:
Een totalitaire ideologie doet meer dan vertellen welke religie men moet aanhangen. Denk bijvoorbeeld aan de sharia, waarin overigens geen vrijheid van godsdienst is. Dat vertelt wat voor rechtssysteem men moet aanhangen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat je net doet alsof de islam geen religie is.
Wat bedoel je nou allemaal? Je post wat gegevens van een linkse website, die met een of ander lollermodel de ridiculiteit van Geerts angstbeeld probeert te onderbouwen in een excelsheetje. Vervolgens post je dit doodserieus hier, maar nu zit je de boel te trollen ofzo omdat je door hebt dat je iets stoms hebt gezegdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Grappig, dit stuk geeft JOU namelijk gelijk.
Ik bestrijd de conclusie en de grafiek die het opleverde.
Of omdat men juist niet op de PVV stemt omdat men totaal geen verstand heeft van islam en verder geen moeite doet om te kijken waar de PVV nog meer voor staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:45 schreef Tem het volgende:
Aangezien dit weer een moslim-topic lijkt te worden ziet het ernaar uit dat men vooral op de PVV stemt omdat ze geen moslims in de buurt willen hebben.
Niet dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kan wel wezen, het blijft nog steeds een religie.
Oh je snapt niet eens wat ik bedoel en je antwoord maar quasi lollig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou allemaal? Je post wat gegevens van een linkse website, die met een of ander lollermodel de ridiculiteit van Geerts angstbeeld probeert te onderbouwen in een excelsheetje. Vervolgens post je dit doodserieus hier, maar nu zit je de boel te trollen ofzo omdat je door hebt dat je iets stoms hebt gezegd
Dat zou kunnen daarom vind ik het eigenlijk veel interessanter om te lezen wat buiten dit geijkte punt men nog meer als reden ziet om op de PVV te stemmen. Die moslim-discussie wordt al in 100.000.000 topics gevoerdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Of omdat men juist niet op de PVV stemt omdat men totaal geen verstand heeft van islam en verder geen moeite doet om te kijken waar de PVV nog meer voor staat.
Ik stem absoluut geen PVV omdat die gasten mij te neurotisch zijn maar de gevaren van een uitbreiding van de Islam over de EU onderken ik wel degelijk....en kijk nu maar eens wat er gebeurd met Turkije.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Of omdat men juist niet op de PVV stemt omdat men totaal geen verstand heeft van islam en verder geen moeite doet om te kijken waar de PVV nog meer voor staat.
- Niet al te veel bemoeienis van de (super)staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je wat verder uitweiden over wat burgerlijke vrijheden voor jou inhouden?
Wow, wat een teletubbievisie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ga toch fietsen stelen op het Damrak, man. De kans dat Nederland een islamitisch land wordt is ongeveer net zo groot als de kans dat de maan op een dag roze geverfd is en naar marsepein smaakt.
Jij weet echt niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:33 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Aanslagen, islamisering en Marrokanen worden enorm overschat. Waren er gisteren aanslagen in de EU? Nee. Eergisteren? Nee. 11 mei? Nee. De EU is gewoon veilig, ja 22 maart en 13 november is er wat gebeurt, maar het zijn gewoon uiterst vervelende incidenten en dit soort incidenten zijn haast niet te voorkomen. En daarvan zijn ruim 99% van de moslims en 100% van de Marrokanen niet de schuld van. 1% van de moslims verziekt het voor de rest. Maar dan hoef je niet iedereen over één kam te scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |