Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vraag even in iran hoe ongegrond hun angst was 50 jaar geleden.
En al die andere landen die islamitsch zijn geworden en nu shitholes zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je vertoont, zoals ongeveer 90% van de PVV'ers een schokkend gebrek aan inzicht in politieke processen, geschiedenis en staatsrecht.
Nogmaals, angst dus. In jouw geval dat de boze moslimmannetjes het jouw lastig gaan maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef berko13 het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
Als ik in Afrika wilde wonen, verhuisde ik wel naar daar.
Inderdaad, het was namelijk korter geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.
Waarom angst? Ik woon liever in Nederland dan in Afrika. Daarom stem ik PVV. Meer moet je er niet achter zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nogmaals, angst dus. In jouw geval dat de boze moslimmannetjes het jouw lastig gaan maken.
quote:
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]leer zelf je geschiedenis gek. Europa is al eeuwenlang met de islam in conflict en zo'n beetje alle landen die nu islamitisch zijn zijn geinfiltreerd en langzaam omgebouwd naar islamitisch.
En zoek zelf maar even uit dit lijstje welke landen het fijnst zijn om te wonen. Ik kan je nu al voorspellen dat dat recht evenredig omgekeerd is met het aantal moslims:
https://nl.wikipedia.org/(...)_naar_aantal_moslims
Nee, lijkt me voor je reputatie niet zo bevorderlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Binnenpretje. Laat ik er maar niet op ingaan.
Ik stem geen PVV. Woon ik dan liever in Afrika of zo? Wat een rare redenatie...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef berko13 het volgende:
[..]
Waarom angst? Ik woon liever in Nederland dan in Afrika. Daarom stem ik PVV. Meer moet je er niet achter zoeken.
een stuk fijner dan Somalië of Bahrein.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?
De Balkan was niet Islamitisch en is door invasies van de Ottomanen geislamiseerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik stem geen PVV. Woon ik dan liever in Afrika of zo? Wat een rare redenatie...
'bevoordelijk'. Ja, zeer begaan met de Nederlandse cultuur, dat blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me voor je reputatie niet zo bevoordelijk inderdaad.
Als de argumenten op zijn kan je altijd nog taalnazi worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'bevoordelijk'. Ja, zeer begaan met de Nederlandse cultuur, dat blijkt wel weer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef berko13 het volgende:
[..]
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef berko13 het volgende:
[..]
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.
Uit onderzoek zijn de Scandinavische landen, Zwitserland en Luxemburg de fijnste landen om te wonen. Ik weet niet hoe je bij Brazilië, Argentinië en Zuid-Afrika komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?
Waar stem jij eigenlijk op. Ik denk PVDA of SP gezien je enorme naïeviteit.quote:
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als de argumenten op zijn kan je altijd nog taalnazi worden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.
Typefouten...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Ik aanbid je. De enige man op aarde die nooit typefouten maakt
Leer ervan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar stem jij eigenlijk op. ? Ik denk PVDA of SP gezien je enorme naïeviteit.
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoord.
-------------------------------------------------
De Balkan was niet Islamitisch en is door invasies van de Ottomanen geislamiseerd.
Nu praten we uiteraard over 500 jaar terug maar in de jaren 90 explodeerde het geweld wederom omdat diverse groepen met elkaar op de vuist gingen en daar was geloof een van de redenen voor.
In die tijd konden de mensen ook niet geloven dat ze hun buren en zelfs hun familie zouden aanvallen maar het gebeurde toch.
Ik houd wel degelijk rekening met de mogelijkheid/het gevaar dat de Islam de regerende macht kan worden op religieus gebied en als je heel goed om je heen kijkt kan dat niet veel goeds brengen, zeker als de radicalen het voor het zeggen krijgen.
Of ben je het daar ook niet mee eens?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.
Zoals ik al zei: Geen argumenten meer, betrapt op fouten terwijl je anderen beticht van het niet kennen van de geschiedenis dus gooi het op taal en typefouten.quote:
Wat is dit nu voor een slappe lul antwoord?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een slappe lul antwoord?
Heb je niet eens het fatsoen om een behoorlijke discussie aan te gaan?
Ach ja waarom vergas je gewoon niet de mensen die een andere mening hebben als jou?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:55 schreef Berk-24 het volgende:
Dit topic bewijst mar weer waarom het beter is om bepaalde mensen (liefste alle niet-academisch geschoolden) het stemrecht te ontnemen. Al die PVV'era voelen zich gelijk op hun pik getrapt.
Inderdaad, maar blaas dan niet zo hoog van de toren dat je alles wat PVV is verfoeit, terwijl jij je nu achter die "PVV idealen" verschuilt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Een van de burgervrijheden, waar de PVV toch zo voor is? Zelf mogen bepalen met wie je wel en niet wilt praten?
Het verschil is, dat de PVV die vrijheden wil beperken en ik de vrijheden voor iedereen wil laten gelden. Doe nou niet net of de PVV die vrijheden verzonnen heeft. Vrijheden bestaan al eeuwen en het heeft eeuwen geduurd voordat ze universeel op iedereen van toepassing werden. De PVV wil weer terug naar het verleden en vrijheden beperken. Dat ik het daar niet mee eens ben wil niet zeggen dat ik geen gebruik van die vrijheden mag maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad, maar blaas dan niet zo hoog van de toren dat je alles wat PVV is verfoeid, terwijl jij je nu achter die "PVV idealen" verschuilt.
Kijk even hoe vrij ze zijn in (grotendeels) islamitische landen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het verschil is, dat de PVV die vrijheden wil beperken en ik de vrijheden voor iedereen wil laten gelden. Doe nou niet net of de PVV die vrijheden verzonnen heeft. Vrijheden bestaan al eeuwen en het heeft eeuwen geduurd voordat ze universeel op iedereen van toepassing werden. De PVV wil weer terug naar het verleden en vrijheden beperken. Dat ik het daar niet mee eens ben wil niet zeggen dat ik geen gebruik van die vrijheden mag maken.
En het is 'verfoeit'. Persoonsvorm, 3e persoon enkelvoud, stam + t.
En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het verschil is, dat de PVV die vrijheden wil beperken en ik de vrijheden voor iedereen wil laten gelden. Doe nou niet net of de PVV die vrijheden verzonnen heeft. Vrijheden bestaan al eeuwen en het heeft eeuwen geduurd voordat ze universeel op iedereen van toepassing werden. De PVV wil weer terug naar het verleden en vrijheden beperken. Dat ik het daar niet mee eens ben wil niet zeggen dat ik geen gebruik van die vrijheden mag maken.
En het is 'verfoeit'. Persoonsvorm, 3e persoon enkelvoud, stam + t.
Sorry hoor, maar wat heeft dat te maken met op de PVV stemmen? Ik weet (en vermoedelijk beter dan jij) prima hoe het in islamitische landen is. Het hele geneuzel van jou begon ermee, dat je riep PVV te stemmen omdat je niet wilt dat Nederland islamitisch wordt. De kans daarop is ongeveer even groot als de kans dat ik morgen oog in oog sta met een levende Tyrannosaurus. Dus waarom breng je dit in de discussie in?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk even hoe vrij ze zijn in (grotendeels) islamitische landen.
Schrijf bv eens een goed kritisch stuk over Erdogan als je in Turkije woont.
Als je het over vrijheden hebt in het westen: Die zijn er álleen maar omdat we de Islam al die eeuwen buiten de deur hebben gehouden.
Over geen historisch besef hebben gesproken
Dat is altijd het probleem met zogenaamde zelf verklaarde intellectuelen: ze miereneuken over een taalfoutje maar zijn zo wereldvreemd als de pip.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk even hoe vrij ze zijn in (grotendeels) islamitische landen.
Schrijf bv eens een goed kritisch stuk over Erdogan als je in Turkije woont.
Als je het over vrijheden hebt in het westen: Die zijn er álleen maar omdat we de Islam al die eeuwen buiten de deur hebben gehouden.
Over geen historisch besef hebben gesproken
Leuke verklaring maar kun je deze ook onderbouwen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat heeft dat te maken met op de PVV stemmen? Ik weet (en vermoedelijk beter dan jij) prima hoe het in islamitische landen is. Het hele geneuzel van jou begon ermee, dat je riep PVV te stemmen omdat je niet wilt dat Nederland islamitisch wordt. De kans daarop is ongeveer even groot als de kans dat ik morgen oog in oog sta met een levende Tyrannosaurus. Dus waarom breng je dit in de discussie in?
Zeker. Een T-Rex is al 65 miljoen jaar uitgestorven. Er is er sindsdien nooit meer één levend aangetroffen. De kans dat dat morgen wel gebeurt is dus heel klein.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Leuke verklaring maar kun je deze ook onderbouwen?
Ook die groei neemt af.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:51 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Gaat om relatieve groei. Moslims blijven de snelst groeiende groep.
quote:In their study, Westoff and Frejka sift through the available data to estimate the level and trends in childbearing among European Muslims. They show that although Muslim immigrants do have more children than other Europeans, their fertility tends to decline over time, often faster than among non-Muslims.
In Austria, for example, Muslim women had a total fertility rate (an estimate of lifetime births per woman) of 3.1 children per woman in 1981, well above the 1.7 average for the majority Roman Catholic women. By 2001, the rate for Catholics had fallen to 1.3, but the Muslim rate had fallen to 2.3—leaving a difference of just one child per woman between Muslims and non-Muslims.
The gap narrowed even further in the former West Germany, where the authors relied on data by mother's nationality rather than religion. West Germany recruited a large number of workers from Turkey beginning in the 1960s, giving Germany one of Western Europe's largest Muslim populations. In 1970, Turkish women living in West Germany had more than two more children than German women. By 1996, the difference between these two groups had fallen to one child.
Recent trends in the Netherlands tell a similar story (see figure). The fertility gap between native-born women and women born in predominantly Muslim Morocco and Turkey narrowed considerably between 1990 and 2005.
Zie boven.quote:Sure, maar de vraag is hoe snel dat gebeurt. Als dat niet de komende paar decennia gebeurt dan zitten de meeste West-Europese landen al met een islamitische bevolking van 25%+.
quote:Door wie? Ik heb nog steeds geen enkele betrouwbare bron gezien die treffend aangeeft waarom de groei van de islamitische bevolking ten opzichte van de niet-islamitische bevolking in Europa de komende paar decennia extreem afneemt.
http://www.volkskrant.nl/(...)te-bekennen~a848578/quote:De Nederlandse demograaf Joop de Beer van het Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut (NIDI), becijfert dat volgens huidige demografische gegevens het percentage moslims in Nederland rond 9% zal uitkomen in 2050. Zelfs dit cijfer acht hij aan de hoge kant vanwege toenemende secularisering onder moslims.
Kijk eens in de spiegel want je durft schijnbaar de discussie niet aan....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeker. Een T-Rex is al 65 miljoen jaar uitgestorven. Er is er sindsdien nooit meer één levend aangetroffen. De kans dat dat morgen wel gebeurt is dus heel klein.
De "vluchtelingen" vergeten?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ook die groei neemt af.
[..]
[..]
Zie boven.
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)te-bekennen~a848578/
Zet het eens af tegen een grafiekje van ontmoetingen met T-Rexen....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef Falco het volgende:
Jongens kom nou eens met degelijke bronnen waaruit blijkt dat Nederland islamiseert. Ik vraag er telkens om en telkens krijg ik alleen maar wat dom gebrabbel te horen. Vervolgens post ik weer wat grafiekjes en cijfers van het CBS en dan blijft het weer angstvallig stil...
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens rondlopen in de schilderswijk, assen of utrecht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef Falco het volgende:
Jongens kom nou eens met degelijke bronnen waaruit blijkt dat Nederland islamiseert. Ik vraag er telkens om en telkens krijg ik alleen maar wat dom gebrabbel te horen. Vervolgens post ik weer wat grafiekjes en cijfers van het CBS en dan blijft het weer angstvallig stil...
Dit is een zeer langzaam proces, zeker in een land waar er overwegend een andere godsdienst of godsdiensten te scepter zwaaien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef Falco het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens rondlopen in de schilderswijk, assen of utrecht.
Bij voorkeur verkleed als homo.
Of kijk gewoon eens rond in bv Schiedam hoeveel Nederlandse medewerkers je daar ziet bij de supermarkt. (hint: niet 1)
Daar is je islamisering.
Nog steeds geen bronnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dit is een zeer langzaam proces, zeker in een land waar er overwegend een andere godsdienst of godsdiensten te scepter zwaaien.
Maar je kunt uiteraard legio landen als voorbeeld nemen, niet alleen Islamitische maar ook Zuid Amerikaanse landen die "verchristelijkt" werden.
Voor Nederlanders komt het allemaal wat vreemd over omdat Nederland een van de meest vrijdenkende landen op religieus gebied is en men zich er allemaal niet zo druk om maakt.
Helaas is dit in 95% van de overige wereld landen kompleet anders.
Dan moet je juist niet op de PVV stemmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eng he, politici die op de echte wereld reageren en niet in lala sprookjesland leven zoals de pvda en sp.
Ik stem PVV omdat ik Nederland niet het volgende islam land wil zien worden. Ik wil het hier graag een beetje leuk houden in dit land en niet zo'n verkankerde shithole zoals elk islamitisch land.
Ik woon in een van de grootste Turkensteden van Nederland en heb op werk met hen en allerlei andere mensen vanuit alle hoeken uit het Midden Oosten te maken. Toch ben ik van mening dat we niet islamiseren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens rondlopen in de schilderswijk, assen of utrecht.
Bij voorkeur verkleed als homo.
Of kijk gewoon eens rond in bv Schiedam hoeveel Nederlandse medewerkers je daar ziet bij de supermarkt. (hint: niet 1)
Daar is je islamisering.
Heb je betrouwbare bronnen waaruit dit doemscenario voor NL geschetst wordt?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dit is een zeer langzaam proces, zeker in een land waar er overwegend een andere godsdienst of godsdiensten te scepter zwaaien.
Maar je kunt uiteraard legio landen als voorbeeld nemen, niet alleen Islamitische maar ook Zuid Amerikaanse landen die "verchristelijkt" werden.
Voor Nederlanders komt het allemaal wat vreemd over omdat Nederland een van de meest vrijdenkende landen op religieus gebied is en men zich er allemaal niet zo druk om maakt.
Helaas is dit in 95% van de overige wereld landen kompleet anders.
Open maar je geschiedenis boeken dan kun je lezen hoe snel het ging met Zuid Amerika bijvoorbeeld, nu een die hard christen continent.quote:
Is het niet wat vreemd om zo'n statement meteen te laten volgen door een grafiekje?quote:Mensen die zich vastklampen aan grafiekjes en daar de waarheid in denken te kunnen vinden zijn toch een beetje wereldvreemd.
Dat dachten de mensen in Bosnie ook, ZELFS de Islamieten die daar woonden totdat de DIE hard radicalen (die op dat moment de Regering vormden) zo nodig de Islamitische staat Bosnie wensten uit te roepen en toen was het gedaan met de gezelligheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik woon in een van de grootste Turkensteden van Nederland en heb op werk met hen en allerlei andere mensen vanuit alle hoeken uit het Midden Oosten te maken. Toch ben ik van mening dat we niet islamiseren.
Waarom maak jij je zorgen om over iets wat in 2167 gaat gebeuren? Dat is het moment dat 50% van NL bevolkt wordt door moslimsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Open maar je geschiedenis boeken dan kun je lezen hoe snel het ging met Zuid Amerika bijvoorbeeld, nu een die hard christen continent.
Mensen die zich vastklampen aan grafiekjes en daar de waarheid in denken te kunnen vinden zijn toch een beetje wereldvreemd.
Voorbeeld: http://sargasso.nl/gc-wanneer-is-nederland-20-procent-moslim/
[ afbeelding ]
Resultaten
Als we deze getallen in een excel-sheet gooien krijgen we de volgende uitslagen:
Nederland voor 20% moslim: 2064
Nederland voor 30% moslim: 2098
Nederland voor 40% moslim: 2131
Nederland voor 50% moslim: 2167
----------------------------------------------------------
Bovenstaand voorbeeld is genomen op basis van immigratie/emigratie en geboortcijfers qua gemiddelden en BEKENDE cijfers.
Maar om hier een keiharde conclusie uit te trekken is gewoon onzinnig.
Neem nu de Syrie crisis: meer dan een miljoen moslims stromen de EU in en er gaan er nog veel meer volgen.
Dit soort "extraatjes" zijn dus niet echt meegeteld om de simpele reden dat ze onvoorzien zijn.
Maar er is 1 bron die gewoon weg niet liegt: de geschiedenis.
En ga daar maar eens goed kijken wat er gebeurd met landen waar godsdiensten met elkaar botsten en waar godsdiensten de scepter zwaaien op dit moment, zoals bijvoorbeeld de Islam die vaak tot de hoogste regionen zijn invloed heeft. (Sharia, rechtbanken, rechters en de komplete levenswijze van een land)
Nee, ik laat dit juist als voorbeeld zien dat grafiekjes volgen vaak niet klopt, begrijp je wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Is het niet wat vreemd om zo'n statement meteen te laten volgen door een grafiekje?
En kom nu eens met degelijke bronnen. Heb je zelf de grafiek überhaupt wel gezien?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Open maar je geschiedenis boeken dan kun je lezen hoe snel het ging met Zuid Amerika bijvoorbeeld, nu een die hard christen continent.
Mensen die zich vastklampen aan grafiekjes en daar de waarheid in denken te kunnen vinden zijn toch een beetje wereldvreemd.
[ afbeelding ]
Resultaten
Als we deze getallen in een excel-sheet gooien krijgen we de volgende uitslagen:
Bovenstaand voorbeeld is genomen op basis van immigratie/emigratie en geboortcijfers qua gemiddelden en BEKENDE cijfers.
Neem nu de Syrie crisis: meer dan een miljoen moslims stromen de EU in en er gaan er nog veel meer volgen.
Dit soort "extraatjes" zijn dus niet echt meegeteld om de simpele reden dat ze onvoorzien zijn.
En ga daar maar eens goed kijken wat er gebeurd met landen waar godsdiensten met elkaar botsten en waar godsdiensten de scepter zwaaien op dit moment, zoals bijvoorbeeld de Islam die vaak tot de hoogste regionen zijn invloed heeft. (Sharia, rechtbanken, rechters en de komplete levenswijze van een land)
Ja, een verovering in de 16e eeuw van een stel indianen met stokken en pijlen door een groep mensen met meer technologie en ziektekiemen is natuurlijk ook volledig te vergelijken met Nederland in de 21e eeuw.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Resultaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |