Waarom angst? Ik woon liever in Nederland dan in Afrika. Daarom stem ik PVV. Meer moet je er niet achter zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nogmaals, angst dus. In jouw geval dat de boze moslimmannetjes het jouw lastig gaan maken.
quote:
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]leer zelf je geschiedenis gek. Europa is al eeuwenlang met de islam in conflict en zo'n beetje alle landen die nu islamitisch zijn zijn geinfiltreerd en langzaam omgebouwd naar islamitisch.
En zoek zelf maar even uit dit lijstje welke landen het fijnst zijn om te wonen. Ik kan je nu al voorspellen dat dat recht evenredig omgekeerd is met het aantal moslims:
https://nl.wikipedia.org/(...)_naar_aantal_moslims
Nee, lijkt me voor je reputatie niet zo bevorderlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Binnenpretje. Laat ik er maar niet op ingaan.
Ik stem geen PVV. Woon ik dan liever in Afrika of zo? Wat een rare redenatie...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef berko13 het volgende:
[..]
Waarom angst? Ik woon liever in Nederland dan in Afrika. Daarom stem ik PVV. Meer moet je er niet achter zoeken.
een stuk fijner dan Somalië of Bahrein.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?
De Balkan was niet Islamitisch en is door invasies van de Ottomanen geislamiseerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik stem geen PVV. Woon ik dan liever in Afrika of zo? Wat een rare redenatie...
'bevoordelijk'. Ja, zeer begaan met de Nederlandse cultuur, dat blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me voor je reputatie niet zo bevoordelijk inderdaad.
Als de argumenten op zijn kan je altijd nog taalnazi worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'bevoordelijk'. Ja, zeer begaan met de Nederlandse cultuur, dat blijkt wel weer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef berko13 het volgende:
[..]
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef berko13 het volgende:
[..]
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.
Uit onderzoek zijn de Scandinavische landen, Zwitserland en Luxemburg de fijnste landen om te wonen. Ik weet niet hoe je bij Brazilië, Argentinië en Zuid-Afrika komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?
Waar stem jij eigenlijk op. Ik denk PVDA of SP gezien je enorme naïeviteit.quote:
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als de argumenten op zijn kan je altijd nog taalnazi worden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.
Typefouten...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Ik aanbid je. De enige man op aarde die nooit typefouten maakt
Leer ervan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar stem jij eigenlijk op. ? Ik denk PVDA of SP gezien je enorme naïeviteit.
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoord.
-------------------------------------------------
De Balkan was niet Islamitisch en is door invasies van de Ottomanen geislamiseerd.
Nu praten we uiteraard over 500 jaar terug maar in de jaren 90 explodeerde het geweld wederom omdat diverse groepen met elkaar op de vuist gingen en daar was geloof een van de redenen voor.
In die tijd konden de mensen ook niet geloven dat ze hun buren en zelfs hun familie zouden aanvallen maar het gebeurde toch.
Ik houd wel degelijk rekening met de mogelijkheid/het gevaar dat de Islam de regerende macht kan worden op religieus gebied en als je heel goed om je heen kijkt kan dat niet veel goeds brengen, zeker als de radicalen het voor het zeggen krijgen.
Of ben je het daar ook niet mee eens?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.
Zoals ik al zei: Geen argumenten meer, betrapt op fouten terwijl je anderen beticht van het niet kennen van de geschiedenis dus gooi het op taal en typefouten.quote:
Wat is dit nu voor een slappe lul antwoord?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een slappe lul antwoord?
Heb je niet eens het fatsoen om een behoorlijke discussie aan te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |