Eng he, politici die op de echte wereld reageren en niet in lala sprookjesland leven zoals de pvda en sp.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef Berk-24 het volgende:
Mensen die PVV stemmen hebben een beperkt referentiekader. Zij zien hun banen ingepikt worden door Midden- en Oost-Europeanen, aanslagen in Brussel en Parijs gepleegd worden door moslims. Programma's als Opsporing Gezocht waarbij 9 van de 10 delicten door allochtonen gepleegd worden, De euro de schuld geven van de inflatie, etc. Wilders speelt hier heel handig op in en wint daarmee populariteit.
Da aanwas vanwege de "vluchtelingen" gaat toch wel erg snel dit keer....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het geboortecijfer vlakt wereldwijd af, ook onder moslims. In Europa zie je hetzelfde fenomeen maar dan significant sterker. Logisch, want zaken als inkomen en opleidingsniveau hebben veel invloed op de geboortecijfers dus uiteindelijk normaliseert het geboortecijfer ook onder moslims t.o.v. de rest van de bevolking. Dat schrikbeeld wat wordt opgeroepen is al talloze keren onderuit gehaald.
Je kunt dit concept tig keer blijven herhalen, maar dit is compleet nutteloze informatie als de islamitische bevolking al over een paar decennia op hoge levels komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:39 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Jawel. Dat is wat ik bedoelde met demografische transitie. Geboortecijfers gaan, onder invloed van welvaart en betere medische wetenschap, altijd omlaag. Ook voor moslims.
Dit heb je tot nu toe nog nergens mee aangetoond. Je gebrabbel over dat groei over 200 jaar iets is afgenomen neemt niet weg dat een grote kans bestaat dat Engeland in 2100 een islamitische meerderheid heeft.quote:Een islamitische meerderheid in 2100 is daarom flauwekul.
Ja, dat is ook echt een reëel gevaar,jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eng he, politici die op de echte wereld reageren en niet in lala sprookjesland leven zoals de pvda en sp.
Ik stem PVV omdat ik Nederland niet het volgende islam land wil zien worden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt een reëel gevaar,ja
In lala sprookjesland leven?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook.quote:
Veel premium girls stemmem GroenLinksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:42 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom vraag je dit trouwens niet over andere partijen? Ik vind het vreemder dat er mensen op GroenLinks stemmen.
Ja aanslagen, islamisering en marokkanen zijn een zeer reeël gevaar en probleem ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De SGP is haast net zo erg als de PVV. Vooral de achtelijke standpunten over vrouwenrechten en homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:32 schreef berko13 het volgende:
De elite heeft schijt aan het Europese en Nederlandse volk, daarom steun ik Geertje.![]()
Qua ethische standpunten voel ik me dan meer aangetrokken tot de SGP.
Ga toch fietsen stelen op het Damrak, man. De kans dat Nederland een islamitisch land wordt is ongeveer net zo groot als de kans dat de maan op een dag roze geverfd is en naar marsepein smaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja aanslagen, islamisering en marokkanen zijn een zeer reeël gevaar en probleem ja.
Een stuk belangrijker dan dat de gemiddelde uitkering trekker geen 3e flatscreen tv kan betalen of meneer de directeur 10 euro boven een fictieve norm verdiend.
Aanslagen, islamisering en Marrokanen worden enorm overschat. Waren er gisteren aanslagen in de EU? Nee. Eergisteren? Nee. 11 mei? Nee. De EU is gewoon veilig, ja 22 maart en 13 november is er wat gebeurt, maar het zijn gewoon uiterst vervelende incidenten en dit soort incidenten zijn haast niet te voorkomen. En daarvan zijn ruim 99% van de moslims en 100% van de Marrokanen niet de schuld van. 1% van de moslims verziekt het voor de rest. Maar dan hoef je niet iedereen over één kam te scheren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja aanslagen, islamisering en marokkanen zijn een zeer reeël gevaar en probleem ja.
Een stuk belangrijker dan dat de gemiddelde uitkering trekker geen 3e flatscreen tv kan betalen of meneer de directeur 10 euro boven een fictieve norm verdiend.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ga toch fietsen stelen op het Damrak, man. De kans dat Nederland een islamitisch land wordt is ongeveer net zo groot als de kans dat de maan op een dag roze geverfd is en naar marsepein smaakt.
1% van de moslimsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:33 schreef Berk-24 het volgende:
van de Marrokanen niet de schuld van. 1% van de moslims verziekt het voor de rest. Maar dan hoef je niet iedereen over één
Dat dachten die andere 80 landen die islamitisch geworden zijn ook. Ga zelf fietsen stelen naïeve hippie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ga toch fietsen stelen op het Damrak, man. De kans dat Nederland een islamitisch land wordt is ongeveer net zo groot als de kans dat de maan op een dag roze geverfd is en naar marsepein smaakt.
80 landen die islamitische zijn geworden? Zozo!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
Dat dachten die andere 80 landen die islamitisch geworden zijn ook. Ga zelf fietsen stelen naïeve hippie.
Vraag even in iran hoe ongegrond hun angst was 50 jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:35 schreef Janneke141 het volgende:
Er is in ieder geval een overmatige hoeveelheid ongegronde angst in het spel. Gevoed door mensen die elkaar op blijven stoken, en af en toe gooit de Grote Leider zelf nog wat olie op het vuur.
Reacties*quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:35 schreef mcmlxiv het volgende:
Conclusie van dit topic: Bange en wat onzekere mensen stemmen op de PVV.
Gezien de reactie's van de pro PVV'ers kan ik er niets anders van maken.
Je vertoont, zoals ongeveer 90% van de PVV'ers een schokkend gebrek aan inzicht in politieke processen, geschiedenis en staatsrecht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
Dat dachten die andere 80 landen die islamitisch geworden zijn ook. Ga zelf fietsen stelen naïeve hippie.
Dat bedoel ik, angst en onzekerheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:37 schreef berko13 het volgende:
[..]
Reacties*
Ik hou van Nederland. Daarom stem ik PVV.
Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vraag even in iran hoe ongegrond hun angst was 50 jaar geleden.
En al die andere landen die islamitsch zijn geworden en nu shitholes zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je vertoont, zoals ongeveer 90% van de PVV'ers een schokkend gebrek aan inzicht in politieke processen, geschiedenis en staatsrecht.
Nogmaals, angst dus. In jouw geval dat de boze moslimmannetjes het jouw lastig gaan maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef berko13 het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
Als ik in Afrika wilde wonen, verhuisde ik wel naar daar.
Inderdaad, het was namelijk korter geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.
Waarom angst? Ik woon liever in Nederland dan in Afrika. Daarom stem ik PVV. Meer moet je er niet achter zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nogmaals, angst dus. In jouw geval dat de boze moslimmannetjes het jouw lastig gaan maken.
quote:
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]leer zelf je geschiedenis gek. Europa is al eeuwenlang met de islam in conflict en zo'n beetje alle landen die nu islamitisch zijn zijn geinfiltreerd en langzaam omgebouwd naar islamitisch.
En zoek zelf maar even uit dit lijstje welke landen het fijnst zijn om te wonen. Ik kan je nu al voorspellen dat dat recht evenredig omgekeerd is met het aantal moslims:
https://nl.wikipedia.org/(...)_naar_aantal_moslims
Nee, lijkt me voor je reputatie niet zo bevorderlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Binnenpretje. Laat ik er maar niet op ingaan.
Ik stem geen PVV. Woon ik dan liever in Afrika of zo? Wat een rare redenatie...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef berko13 het volgende:
[..]
Waarom angst? Ik woon liever in Nederland dan in Afrika. Daarom stem ik PVV. Meer moet je er niet achter zoeken.
een stuk fijner dan Somalië of Bahrein.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?
De Balkan was niet Islamitisch en is door invasies van de Ottomanen geislamiseerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik stem geen PVV. Woon ik dan liever in Afrika of zo? Wat een rare redenatie...
'bevoordelijk'. Ja, zeer begaan met de Nederlandse cultuur, dat blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me voor je reputatie niet zo bevoordelijk inderdaad.
Als de argumenten op zijn kan je altijd nog taalnazi worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'bevoordelijk'. Ja, zeer begaan met de Nederlandse cultuur, dat blijkt wel weer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef berko13 het volgende:
[..]
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef berko13 het volgende:
[..]
Geen idee. Je helpt in ieder geval wel mee met de Afrikanisering van Nederland.
Uit onderzoek zijn de Scandinavische landen, Zwitserland en Luxemburg de fijnste landen om te wonen. Ik weet niet hoe je bij Brazilië, Argentinië en Zuid-Afrika komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Brazilië, Argentinië en Zuid Afrika zijn de fijnste landen om te wonen?
Waar stem jij eigenlijk op. Ik denk PVDA of SP gezien je enorme naïeviteit.quote:
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als de argumenten op zijn kan je altijd nog taalnazi worden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ben ik allang. En al die PVV idioten die zich zo druk maken over onze cultuur zouden er heel veel goed aan doen, zelf ook wat meer taalnazistische sympathiën te gaan cultiveren. Want hun eigen taal schrijven kunnen ze niet.
Typefouten...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Ik aanbid je. De enige man op aarde die nooit typefouten maakt
Leer ervan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar stem jij eigenlijk op. ? Ik denk PVDA of SP gezien je enorme naïeviteit.
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoord.
-------------------------------------------------
De Balkan was niet Islamitisch en is door invasies van de Ottomanen geislamiseerd.
Nu praten we uiteraard over 500 jaar terug maar in de jaren 90 explodeerde het geweld wederom omdat diverse groepen met elkaar op de vuist gingen en daar was geloof een van de redenen voor.
In die tijd konden de mensen ook niet geloven dat ze hun buren en zelfs hun familie zouden aanvallen maar het gebeurde toch.
Ik houd wel degelijk rekening met de mogelijkheid/het gevaar dat de Islam de regerende macht kan worden op religieus gebied en als je heel goed om je heen kijkt kan dat niet veel goeds brengen, zeker als de radicalen het voor het zeggen krijgen.
Of ben je het daar ook niet mee eens?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.
Zoals ik al zei: Geen argumenten meer, betrapt op fouten terwijl je anderen beticht van het niet kennen van de geschiedenis dus gooi het op taal en typefouten.quote:
Wat is dit nu voor een slappe lul antwoord?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verander je naam in 'Meneer Van Dale'.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een slappe lul antwoord?
Heb je niet eens het fatsoen om een behoorlijke discussie aan te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |