Dat is jouw onwetendheid en gebrek aan studie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:35 schreef mcmlxiv het volgende:
Conclusie van dit topic: Bange en wat onzekere mensen stemmen op de PVV.
Gezien de reactie's van de pro PVV'ers kan ik er niets anders van maken.
Tuurlijk joh. Brrrr, ik zal vanavond even heel bang gaan liggen wezen in mijn bedje, goed?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wow, wat een teletubbievisie.
Nou, ik zou willen dat je gelijk hebt, maar helaas. De kans is vele malen groter dan je denkt.
Volgens mij weet je dondersgoed wat Metro2005 bedoelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iran was 50 jaar geleden ook al islamitisch. Zoals ik al zei: Een schokkend gebrek aan kennis over de geschiedenis.
Als je dat eens daadwerkelijk zou doen, zou je juist zien dat het er alles mee te maken heeft en dat je olifanten van muggen maakt. Kweken van angst voor een religie als voedingsbodem voor electorale winst. Waar heb ik dat toch eerder gezien?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat is jouw onwetendheid en gebrek aan studie.
Lees anders gewoon iets over de geschiedenis en datgene wat een religie wordt genoemd. Dan zal je zien dat het allemaal niks met angst of onzekerheid te maken heeft.
Hoeveel aanslagen op mensen en de rechtsstaat heb jij nodig om je te realiseren dat "de boze moslimmannetjes het jouw lastig gaan maken"?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nogmaals, angst dus. In jouw geval dat de boze moslimmannetjes het jouw lastig gaan maken.
Ja, ik ben helderziend. Ik lees achter de teksten op een scherm van iemand die ik niet ken en weet meteen wat hij bedoelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Volgens mij weet je dondersgoed wat Metro2005 bedoelt.
Als die godsdienst zeer vreedzaam was had je een punt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je dat eens daadwerkelijk zou doen, zou je juist zien dat het er alles mee te maken heeft en dat je olifanten van muggen maakt. Kweken van angst voor een religie als voedingsbodem voor electorale winst. Waar heb ik dat toch eerder gezien?
gemoslimquote:
gemoslimquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:32 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik zou waarschijnlijk op Wilders stemmen als er nu verkiezingen waren. De belangrijkste redenen voor mij zijn de islamisering van Nederland/Europa en in minder mate het ontbreken van toegevoegde waarde van de EU.
iets met waarde hechten aan vrijheden (opmerkelijk aangezien wilders deze vrijheden niet aan iedereen in het land gunt moslims)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zelf stem ik op PVV. Dat doe ik, omdat ik een grote waarde hecht aan burgerlijke vrijheden en ik meen dat PVV de partij is die zich daar de laatste jaren het meeste voor heeft ingezet.
er is niks betersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ben je echt nieuwsgierig?
Nou ten eerste kan ik nooit meer Pim Fortuyn stemmen.
Ten tweede denk ik dat, kijkende naar de huidige politieke partijen, de PVV echt het beste is voor Nederland. D66 en Groenlinks vind ik zo'n beetje de slechtste keuze voor Nederland. Toch ben ik ook echt nieuwsgierig waarom mensen nu nog op die partijen stemmen.
elite heeft schijt aan de bevolkingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:32 schreef berko13 het volgende:
De elite heeft schijt aan het Europese en Nederlandse volk, daarom steun ik Geertje.![]()
Qua ethische standpunten voel ik me dan meer aangetrokken tot de SGP.
gemoslimquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eng he, politici die op de echte wereld reageren en niet in lala sprookjesland leven zoals de pvda en sp.
Ik stem PVV omdat ik Nederland niet het volgende islam land wil zien worden. Ik wil het hier graag een beetje leuk houden in dit land en niet zo'n verkankerde shithole zoals elk islamitisch land.
gemoslimquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
Ik stem Geerdtgod omdat de Mohammedaanse horden al met het kromzwaard aan de poorten van het Avondland staan, klaar om onze dochters te verkachten en onze uitkeringen op te slokken en omdat ik in de waterstofperoxideindustrie werk!!11
gemoslimquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Bartjedelft het volgende:
Ik ben hoogopgeleide ingenieur. Ik stem al zolang de PVV bestaat op Geert Wilders.
Redenen zijn:
- ik ben bang van de islamisering van Nederland waar vrouwen en homosexuelen geen rechten hebben
- de islam verkettert andere godsdiensten
- Nederland heeft altijd alleen maar betaalt aan de EU
- grenzen kunnen, ivm EU-afspraken, niet meer gesloten worden voor vluchtelingen
- islamieten verdringen autochtonen op de arbeidsmarkt vanwege hun lage opleiding
- 75% van de moslims eindigt in de bijstand, wat niet meer te betalen is
- ik ben bang dat onze christelijke feesten en nationale gebruiken als sinterklaas in de toekomst worden afgeschaft
- Turken/Marokkanen etc... krijgen misschien een beslissende stem in de 2e kamer waardoor ze hier de baas worden
- waarom eisen vluchtelingen hier halalvlees, echte vluchtelingen zijn blij dat ze eten krijgen
- alle vluchtelingen komen alleen maasr naar die landen waar de sociale voorzieningen het beste zijn: Nederland, Duitsland, Belgie, UK, Zweden
- als ik in Duitsland woonde stemde ik ook Afd, de Islam hoort niet in Europa thuis.
- in landen waar de Islam het voor het zeggen heeft, bijv. Turkije, heb je geen vrijheid van meningsuiting meer, nog maar te zwijgen over Saoedi Arabie
Mijn stem op de PVV, de rest van mijn leven, zal wel als proteststem worden uitgelegd. Geen probleem als er niemand iets zegt laten D66, PvdA en al die linkse partijen de grenzen van ons land toch open staan.
Leve de PVV !!
@Temquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:45 schreef Tem het volgende:
Aangezien dit weer een moslim-topic lijkt te worden ziet het ernaar uit dat men vooral op de PVV stemt omdat ze geen moslims in de buurt willen hebben.
Daar hoor je de linkse stemmers nooit over, die maar niet begrijpen waarom er PVV gestemd wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Bartjedelft het volgende:
Ik ben hoogopgeleide ingenieur. Ik stem al zolang de PVV bestaat op Geert Wilders.
Redenen zijn:
- ik ben bang van de islamisering van Nederland waar vrouwen en homosexuelen geen rechten hebben
- de islam verkettert andere godsdiensten
- 75% van de moslims eindigt in de bijstand, wat niet meer te betalen is
- in landen waar de Islam het voor het zeggen heeft, bijv. Turkije, heb je geen vrijheid van meningsuiting meer, nog maar te zwijgen over Saoedi Arabie
Ja, laten we moslims die vluchten voor geweld de toegang tot ons land ontzeggen omdat er gewelddadige idioten rondlopen die ook moslim zijn. Seems legit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als die godsdienst zeer vreedzaam was had je een punt.
Maar helaas laat de geschiedenis en de hedendaagse berichtgeving een iets ander beeld zien....
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, laten we moslims die vluchten voor geweld de toegang tot ons land ontzeggen omdat er gewelddadige idioten rondlopen die ook moslim zijn. Seems legit.
Om PVV te stemmen moet je vertrouwen en achting van Nederland tot het dieptepunt gedaald zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:15 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Daar hoor je de linkse stemmers nooit over, die maar niet begrijpen waarom er PVV gestemd wordt.
En als je daarop tegen bent, ben je mede schuldig aan eventuele aanslagen in de toekomst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, laten we moslims die vluchten voor geweld de toegang tot ons land ontzeggen omdat er gewelddadige idioten rondlopen die ook moslim zijn. Seems legit.
En de islamisering van Nederland, die al om de hoek schijnt te liggen. Een beetje als die revolutie die deze maand nog moet komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je daarop tegen bent, ben je mede schuldig aan eventuele aanslagen in de toekomst.
Nee, je verwart de zaken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Totaal niet. Jij wil mensen de toegang ontzeggen omdat ze moslim zijn. Want andere moslims zijn wel eens gewelddadig. Die redenatie slaat nergens op.quote:
Waar baseer je dat in godsnaam op?quote:Schijnbaar is men zoo geweldadig dat men het uitroeien van onderlinge stromingen ook normaal vind.
Voor de jaren 50 - rond de 0% moslimsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef Falco het volgende:
Jongens kom nou eens met degelijke bronnen waaruit blijkt dat Nederland islamiseert. Ik vraag er telkens om en telkens krijg ik alleen maar wat dom gebrabbel te horen. Vervolgens post ik weer wat grafiekjes en cijfers van het CBS en dan blijft het weer angstvallig stil...
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef Falco het volgende:
Jongens kom nou eens met degelijke bronnen waaruit blijkt dat Nederland islamiseert. Ik vraag er telkens om en telkens krijg ik alleen maar wat dom gebrabbel te horen. Vervolgens post ik weer wat grafiekjes en cijfers van het CBS en dan blijft het weer angstvallig stil...
Je vergeet het dragen van een Joods keppeltje in islamitische buurten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens rondlopen in de schilderswijk, assen of utrecht.
Bij voorkeur verkleed als homo.
Of kijk gewoon eens rond in bv Schiedam hoeveel Nederlandse medewerkers je daar ziet bij de supermarkt. (hint: niet 1)
Daar is je islamisering.
Ik zou hier natuurlijk van alles tegenin kunnen brengen, maar dat maakt me onmiddellijk tot een wegkijker. Er zit dus niets anders op dan je gelijk te geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Voor de jaren 50 - rond de 0% moslims
Nu rond de 6%
Voor de jaren 80/90 - hoorde ik vrij weinig van en over moslims.
Nu:
- mogen moslima's met hoofddoek gefotografeerd worden voor hun paspoort.
- wordt halalvoeding steeds meer afgedwongen.
- wordt de scheiding van kerk en staat aangetast doordat men in openbare functies wil laten zien dat men moslim is.
- veel meer moskeeën, waar haat wordt gepredikt.
- veel meer islamitische scholen, waar haat wordt gepredikt.
- Theo van Gogh vermoord afgeslacht.
- wanneer Islam wordt bespot, zoals Christendom wordt bespot, kan je geweld/agressie verwachten
- Jodenhaat wordt openlijk beleden maar door de media vermeden
- IS-vlaggen wapperen in Islamtische wijken.
- Nederlandse moslims nemen een retourtje Syrie om daar even namens Allah hoofden af te hakken
- op scholen is het al decennialang bekend dat de geschiedenisles over de holocaust niet zonder verbazing gegeven kan worden
- onder de hier geboren moslims is er een aanzienlijke steun voor de islamitische terroristen.
Dus gewoon een beetje het nieuws kijken, ook op de alternatieve media en je hoofd niet zo in het zand steken.
En dat was allemaal niet het geval voor het jaar 2000?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Nu:
- wordt de scheiding van kerk en staat aangetast doordat men in openbare functies wil laten zien dat men moslim is.
- wanneer Islam wordt bespot, zoals Christendom wordt bespot, kan je geweld/agressie verwachten
- Nederlandse moslims nemen een retourtje Syrie om daar even namens Allah hoofden af te hakken
- op scholen is het al decennialang bekend dat de geschiedenisles over de holocaust niet zonder verbazing gegeven kan worden
- onder de hier geboren moslims is er een aanzienlijke steun voor de islamitische terroristen.
Dus gewoon een beetje het nieuws kijken, ook op de alternatieve media en je hoofd niet zo in het zand steken.
Of een Ajax-shirt in een goeie buurt van Rotterdam.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet het dragen van een Joods keppeltje in islamitische buurten.
Ja, ontkenning is een typisch menselijke reactie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik woon in een van de grootste Turkensteden van Nederland en heb op werk met hen en allerlei andere mensen vanuit alle hoeken uit het Midden Oosten te maken. Toch ben ik van mening dat we niet islamiseren.
Nou nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat was allemaal niet het geval voor het jaar 2000?
Heb je dan ook niet-Joodse keppeltjes? En kan een keppeltje Joods zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet het dragen van een Joods keppeltje in islamitische buurten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om PVV te stemmen moet je vertrouwen en achting van Nederland tot het dieptepunt gedaald zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om PVV te stemmen moet je vertrouwen en achting van Nederland tot het dieptepunt gedaald zijn.
1)Je moet beter leren lezen: ik ben er niet op tegen om mensen te helpen maar wil wel graag dat ze weer terug gaan naar hun eigen land nadat de rust, en hopelijk snel, is bewerkstelligd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Totaal niet. Jij wil mensen de toegang ontzeggen omdat ze moslim zijn. Want andere moslims zijn wel eens gewelddadig. Die redenatie slaat nergens op.
[..]
Waar baseer je dat in godsnaam op?
Ja dat kunnen we blijven herhalen, maar (linkse) mensen zullen het vertikken. Ze geloven liever in hun sprookjeswereld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
Maar er is 1 bron die gewoon weg niet liegt: de geschiedenis.
En ga daar maar eens goed kijken wat er gebeurd met landen waar godsdiensten met elkaar botsten en waar godsdiensten de scepter zwaaien op dit moment, zoals bijvoorbeeld de Islam die vaak tot de hoogste regionen zijn invloed heeft. (Sharia, rechtbanken, rechters en de komplete levenswijze van een land)
Zwak antwoord.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou hier natuurlijk van alles tegenin kunnen brengen, maar dat maakt me onmiddellijk tot een wegkijker. Er zit dus niets anders op dan je gelijk te geven.
Ja en we hadden nog meer landen ONTERECHT ingepikt. Wat een dom gezemel...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zes hele procenten! ZES! Oh noes, we are doomed! Doomed, I say!
Waar is hier de nooduitgang?
Overigens hadden we voor de jaren 50 Nederlands-Indië. Was gewoon Nederland. Stikte het van de moslims.
Oké, als je de volgende 2 claims voor mij kan aantonen ben ik om.quote:
tsja, ik zou wel een aanzetje willen doen, maar volgens mij hebben de niet PVV-stemmers een fixatie met islam.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou kunnen daarom vind ik het eigenlijk veel interessanter om te lezen wat buiten dit geijkte punt men nog meer als reden ziet om op de PVV te stemmen. Die moslim-discussie wordt al in 100.000.000 topics gevoerd
Toen ik op school zat werd er niet gezeikt over kerstbomen, was er in supermarkten géén halavlees te koop en werden flyers van politieke partijen en gemeenten niet in het arabisch vertaald.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oké, als je de volgende 2 claims voor mij kan aantonen ben ik om.
Moslims aten voor het jaar 2000 geen halal-vlees buitenshuis. En droegen geen hoofddoek op met een pasfoto.
Flyers en documenten van gemeenten werden in d ejaren 80 al vertaald. Dus die kun je wegstrepen. Halal-vlees was bij bepaalde supermarkten in de jaren 90 gewoon te koop.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toen ik op school zat werd er niet gezeikt over kerstbomen, was er in supermarkten géén halavlees te koop en werden flyers van politieke partijen en gemeenten niet in het arabisch vertaald.
En waar zat je precies op school? Heb je er niks van meegekregen of gebeurde het ook daadwerkelijk niet? Dat lijkt me een tamelijk essentieel verschil. Maar als je kan aantonen dat dat niet voor 2000 gebeurde vind ik het prima. Ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toen ik op school zat werd er niet gezeikt over kerstbomen, was er in supermarkten géén halavlees te koop en werden flyers van politieke partijen en gemeenten niet in het arabisch vertaald.
Ach, het is de gebruikelijke opsomming van ongeldige implicaties. Ja, het aantal moskeeën en islamitische scholen stijgt. Nee, dat betekent niet dat daar overal haat wordt gezaaid. Maar de achterban van de PVV doet hard zijn best om elkaar te laten geloven dat dat wel zo is, en daar is de post die ik aanhaal (en eigenlijk dit hele topic) een voorbeeld van.quote:
Ja, maar er is geen andere partij die zich dat realiseert, of er naar zou handelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:56 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik stem absoluut geen PVV omdat die gasten mij te neurotisch zijn maar de gevaren van een uitbreiding van de Islam over de EU onderken ik wel degelijk....en kijk nu maar eens wat er gebeurd met Turkije.
Ik dacht dat Libanon het meest seculiere Islamitische land was. Parijs van het midden-oosten werd Beiroet genoemd.quote:Voorheen het meest seculiere Islamitische land vol met studenten die universitair worden opgeleid, denkers die hun stukjes schrijven in kranten en vakbladen en professoren die kritische zaken aankaarten.
Dat is links voor je.quote:Nu is men bang om hun mond open te doen vanwege de toenemende terreur van de Erdogan club, een radicale Islamiet.
Had men dit 30 jaar terug beweerd dan was je weg gehoond vanwege je denkbeelden want "de grafiekjes" tonen namelijk anders aan.
Ja ja.....
Lijkt vooral te focussen op bepaalde islamitische gemeenschappen, zoals de Turkse, waarvan bekend is dat zij lagere geboortecijfers hebben dan andere islamitische gemeenschappen, zoals bijvoorbeeld Somalische gezinnen. Islamitische gemeenschappen worden dus op één hoop gegooid, waardoor geen rekening gehouden wordt met het groeiende aandeel islamitische gezinnen met hoge geboortecijfers.quote:
Een demograaf uit 2007 die wat voorspellingen doet over het aandeel moslims is niet zo indrukwekkend. Hij dacht bijvoorbeeld dat het aandeel Marokkanen van 2007 tot 2050 met ~120000 zou toenemen, maar tussen 2007 en 2013 was het al ~40000 toegenomen. Bovendien geeft hij zelf ook al aan dat het percentage moslims moeilijk te schatten is onder niet-westerse allochtonen. Het CBS heeft het aandeel moslims nooit goed kunnen voorspellen over een periode van 10 jaar, dus waarom zou ik moeten vertrouwen dat het wel kan over een periode van 30+ jaar?quote:
Moet ik nieuwsberichten gaan zoeken waarin staat dat moslims het prima vinden dat er kerstbomen staan ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En waar zat je precies op school? Heb je er niks van meegekregen of gebeurde het ook daadwerkelijk niet? Dat lijkt me een tamelijk essentieel verschil. Maar als je kan aantonen dat dat niet voor 2000 gebeurde vind ik het prima. Ben erg benieuwd.
Nu haal je haat zaaien er weer bij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, het is de gebruikelijke opsomming van ongeldige implicaties. Ja, het aantal moskeeën en islamitische scholen stijgt. Nee, dat betekent niet dat daar overal haat wordt gezaaid. Maar de achterban van de PVV doet hard zijn best om elkaar te laten geloven dat dat wel zo is, en daar is de post die ik aanhaal (en eigenlijk dit hele topic) een voorbeeld van.
Nee hoor, staat gewoon in de post die ik in eerste instantie gequoot heb.quote:
Vind je de term 'oorlog' nu zelf ook niet erg overtrokken in dit verband?quote:Maar laten we eerlijk zijn. Als men in de jaren 80 had geschetst wat NU op dit moment het beeld zou zijn in de Eu cq Nederland, tienduizenden Moslims en vluchtelingen, honderden moskeeen overal, de PVV, de rel Marokkanen en de oorlog tegen oude symbolen zoals Kerst, Sinterklaas etc. dan had NIEMAND je gelooft en je als een demagoog en religie (islam) hater weg gezet!
Sommigen van ons willen een prettige leefomgeving voor onze kinderen en kleinkinderen. Het is een beetje hetzelfde argument als met klimaatsverandering: als je er niks aan doet zullen wij er waarschijnlijk niet zoveel van merken, maar de volgende generaties wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zorgen om over iets wat in 2167 gaat gebeuren? Dat is het moment dat 50% van NL bevolkt wordt door moslims!! Of ben je van plan 180 jaar ofzo te worden?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je dat eens daadwerkelijk zou doen, zou je juist zien dat het er alles mee te maken heeft en dat je olifanten van muggen maakt.
Kweken van angst? Oh, zijn het PVVérs die al die terroristische aanslagen plegen? Charlie Hebdo, Bataclan, 9/11, Madrid, Theo van Gogh, Londen x2, etc, waren allemaal PVV'ers?quote:Kweken van angst voor een religie als voedingsbodem voor electorale winst. Waar heb ik dat toch eerder gezien?
omgquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Voor de jaren 50 - rond de 0% moslims
Nu rond de 6%
Nu:
Oh je begint weer met je spelletje? Of ga je dan weer zo snel opgeven en vragen waar ik heen wil?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vertel even in welk woordenboek het wordt aangeduid als ideologie anders.
Ik weet niet wat je met ''gemoslim'' bedoelt, maar ik haal mijn argumenten dan ook niet van het kleuterspeelplein.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Slayage het volgende:
gemoslim
goede samenvatting als ik kijk naar de argumenten om PVV te stemmen, kom ik niet verder dan gemoslim.
maar dat is ook niet vreemd aangezien de PVV zich al jaren profileert als de gemoslim partij
TS heeft zijn antwoord denk ik, zoals het er naar uitziet is angst (voor moslims) de voornaamste reden waarom mensen op de PVV stemmen
Dat denk ik over GL/D66 stemmersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat het allebei niet waar is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat denk ik over GL/D66 stemmers
Ja en die Rotterdamse wijken kan je over de gehele wereld vinden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of een Ajax-shirt in een goeie buurt van Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |