Dabedoelikquote:
had haar beter gestaan dan dat vleermuispakquote:
Ziet er goed uit zei hij iig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zei DB nou dat Nicky er net als hij goed uitziet of goed zingt?
Zingen ook niet van sommigenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Dansen is niet de specialiteit van die mensen die meedoen.
een poging tot... meer kan ik er niet van maken.quote:
Allebeiquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zei DB nou dat Nicky er net als hij goed uitziet of goed zingt?
Nee man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Vocaal het beste nummer tot nog toe.
mijn excuusquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat hier om de muziek ja, viespeuk
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Pascalus het volgende:
Zijn er ook gifjes van borsten? Iemand? Tjaptjoep?
Die verstaan het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is typsich zo'n land dat altijd op de buren kan rekenen met stemmen
kan die nog wat zeggen?quote:
Wat een sukkel, alsof hij in de buurt van de gozer van Westlife komtquote:
Nee zei nog hier: Gelukkig had ik geen glas op tafel staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er bij jullie ook glazen gesprongen?
Mijn katten zijn van schrik wegggelopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er bij jullie ook glazen gesprongen?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je andere 30 clubs onthouden die je 'support' is al lastig genoeg. Nog een club erbij zou teveel voor mij worden.
quote:
Rusland gaat sowieso winnen door hun act.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Als Douwe Bob dit niet wint neem ik deze contest niet meer serieus
Daar zal ik ze mee hebben
Nee johquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Fuck man Douwe gaat de top 3 wel halen zaterdag
wat is er mis met dit kapsel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
Veel mooiboys dit jaar. Met gekke kapsels.
Nee man Douwequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Rusland gaat sowieso winnen door hun act.
Wacht maar tot ik meedoe, heel vrouwelijk Europa glijdt dan van de stoel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
Veel mooiboys dit jaar. Met gekke kapsels.
daarmee maak ik altijd de vloer van de wc schoonquote:
dat zou wel moeten jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben volledig uitgescheurdquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is je sterretje een barst geworden?
Hopelijk winnen we weer eens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Nee, doet mij totaal niksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Vinden vrouwen hem nou lekker?
Mij te gladjes
Hij heeft vandaag louter poedersuiker en coke gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Karina het volgende:
Hoe houdt hij dat jasje zo spierwit? BIj mij zouden er al 100 vlekken op zitten
Verdomd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daarmee maak ik altijd de vloer van de wc schoon
Ik droog er spontaan van opquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Mij te gladjes
Man, man, man. Wat ben je toch ook een smerige kasthetero.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Mij te gladjes
Gewoon wat HPX2 hars erin.quote:
nee ik ben overtuigd gayquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man, man, man. Wat ben je toch ook een smerige kasthetero.
ow, jij bent al van de bank gegleden dus. Kijk je uit met die messen van AH?quote:
Te jong te bieberquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Mij te gladjes
Nee joh totaal niet mijn typequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, jij bent al van de bank gegleden dus. Kijk je uit met die messen van AH?
ja al jaren. Heb je mn foto nog nooit gezien?quote:
Maanquote:
Wel oostblok, krijgt vast straks straf omdat hij niet een kraan beklom maar gay aan het zingen was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Takaiki het volgende:
Weten zn ouders wel dat hij niet in zn bed ligt?
Wat een broekie
Ze zit er vanavond gewoon weerquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet hier oprecht van kotsen, zo nep is het
Heb je echt gekotst?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet hier oprecht van kotsen, zo nep is het
ow, nou ja, dan maar glijden van een vrouw?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh totaal niet mijn typeDat mes gebruik ik niet meer joh ben bang dat ik me weer snij
maar komt ze nou uit Goed-Korea of Slecht-Korea?quote:
Dacht het welquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja al jaren. Heb je mn foto nog nooit gezien?
En elk jaar wordt het meer, er is geen enkele meerwaarde meer. FLITS FLIKKER FLITS POEF PAF.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
Wat een kutregistratie dit jaar. Teveel lichtshit en camerawissels. Gillend gek hiero.
Deze lijkt een beetje op mijn mondhygienistequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, nou ja, dan maar glijden van een vrouw?
Ik heb me gesneden aan een broodmes...
Het is Eurovision, niet Europa.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sinds wanneer hoort Australië bij de Euro?
Vorig jaar dacht ik. Australië heeft veel Songfestival kijkers en fans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sinds wanneer hoort Australië bij de Euro?
Hahahahaquote:
Is het niet zo dat de artiesten dat voor een groot gedeelte bepalen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En elk jaar wordt het meer, er is geen enkele meerwaarde meer. FLITS FLIKKER FLITS POEF PAF.
Wederhelft heeft ook hetzelfde kapsel, schuurt zo lekker.quote:
picsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wederhelft heeft ook hetzelfde kapsel, schuurt zo lekker.
Uniseksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wederhelft heeft ook hetzelfde kapsel, schuurt zo lekker.
Ik vind de versie van Simon & Garfunkel beter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef Coco98 het volgende:
Ze doet niet echt de titel van haar liedje eer aan.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Stickertje het volgende:
Deze gaat door naar de finale denk ik
Oh uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de artiesten dat voor een groot gedeelte bepalen?
Tijd steken in een dusdanige grap is wel een beetje ja, uhm, als een Songfestival act uit Moldaviequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sinds altijd al.
Zeker vmbo?
[ afbeelding ]
Alles aan ons is unisex hequote:
Deze iig nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik ken een betere versie van ''the sound of silence''
Yangquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bjork meets christine Yang.
Geen slecht nummer
Wist je dat er een keer een walvis in de Arena lag toen Nederland tegen Wales speelde?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd steken in een dusdanige grap is wel een beetje ja, uhm, als een Songfestival act uit Moldavie
Ik ook niet, weinig Asians in mijn fapfolderquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik raak hier niet echt opgewonden van. Het publiek wel geloof ik.
Oh god wat een slechte coverquote:
Zijn er allemaal uit alsof ze 12 òf 120 zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook niet, weinig Asians in mijn fapfolder
Als het aan Graham Norton ligt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Goed nummer wel, dus volgend jaar doen ze weer mee?
Manuela staat er wel in toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook niet, weinig Asians in mijn fapfolder
Beetje een dramatische Vietnamees. Maar schamen hoeft niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alles aan ons is unisex he
maar met kleren aan zie je er niets van.
Moet eerlijk bekennen dat ik dit nummer niet eens slecht vind trouwens. Moet ik me nu schamen?
Die speelt toch in Grey's Anatomy?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Yang![]()
Goed gezongen inderdaad. Mag door van mij.
Eensquote:
gelukkigquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje een dramatische Vietnamees. Maar schamen hoeft niet.
Herb!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van dat liedje van vroeger
Tiettencelquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Wat is dat voor een geavanceerde Marlies Dekkers BH
hahaha ja sorry, Sloveense invloedenquote:
dat was me nog niet opgevallen. Hoor weinig echt goede zang.quote:
Hij past niet eens. Doe het dan niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Wat is dat voor een geavanceerde Marlies Dekkers BH
discrimidingesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar wel dikke memmen, dus ze mag door.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |