Dabedoelikquote:
had haar beter gestaan dan dat vleermuispakquote:
Ziet er goed uit zei hij iig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zei DB nou dat Nicky er net als hij goed uitziet of goed zingt?
Zingen ook niet van sommigenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Dansen is niet de specialiteit van die mensen die meedoen.
een poging tot... meer kan ik er niet van maken.quote:
Allebeiquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zei DB nou dat Nicky er net als hij goed uitziet of goed zingt?
Nee man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Vocaal het beste nummer tot nog toe.
mijn excuusquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat hier om de muziek ja, viespeuk
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Pascalus het volgende:
Zijn er ook gifjes van borsten? Iemand? Tjaptjoep?
Die verstaan het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is typsich zo'n land dat altijd op de buren kan rekenen met stemmen
kan die nog wat zeggen?quote:
Wat een sukkel, alsof hij in de buurt van de gozer van Westlife komtquote:
Nee zei nog hier: Gelukkig had ik geen glas op tafel staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er bij jullie ook glazen gesprongen?
Mijn katten zijn van schrik wegggelopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er bij jullie ook glazen gesprongen?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je andere 30 clubs onthouden die je 'support' is al lastig genoeg. Nog een club erbij zou teveel voor mij worden.
quote:
Rusland gaat sowieso winnen door hun act.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Als Douwe Bob dit niet wint neem ik deze contest niet meer serieus
Daar zal ik ze mee hebben
Nee johquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Fuck man Douwe gaat de top 3 wel halen zaterdag
wat is er mis met dit kapsel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
Veel mooiboys dit jaar. Met gekke kapsels.
Nee man Douwequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Rusland gaat sowieso winnen door hun act.
Wacht maar tot ik meedoe, heel vrouwelijk Europa glijdt dan van de stoel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
Veel mooiboys dit jaar. Met gekke kapsels.
daarmee maak ik altijd de vloer van de wc schoonquote:
dat zou wel moeten jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben volledig uitgescheurdquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is je sterretje een barst geworden?
Hopelijk winnen we weer eens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Nee, doet mij totaal niksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Vinden vrouwen hem nou lekker?
Mij te gladjes
Hij heeft vandaag louter poedersuiker en coke gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Karina het volgende:
Hoe houdt hij dat jasje zo spierwit? BIj mij zouden er al 100 vlekken op zitten
Verdomd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daarmee maak ik altijd de vloer van de wc schoon
Ik droog er spontaan van opquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Mij te gladjes
Man, man, man. Wat ben je toch ook een smerige kasthetero.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Mij te gladjes
Gewoon wat HPX2 hars erin.quote:
nee ik ben overtuigd gayquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man, man, man. Wat ben je toch ook een smerige kasthetero.
ow, jij bent al van de bank gegleden dus. Kijk je uit met die messen van AH?quote:
Te jong te bieberquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Mij te gladjes
Nee joh totaal niet mijn typequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, jij bent al van de bank gegleden dus. Kijk je uit met die messen van AH?
ja al jaren. Heb je mn foto nog nooit gezien?quote:
Maanquote:
Wel oostblok, krijgt vast straks straf omdat hij niet een kraan beklom maar gay aan het zingen was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Takaiki het volgende:
Weten zn ouders wel dat hij niet in zn bed ligt?
Wat een broekie
Ze zit er vanavond gewoon weerquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet hier oprecht van kotsen, zo nep is het
Heb je echt gekotst?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet hier oprecht van kotsen, zo nep is het
ow, nou ja, dan maar glijden van een vrouw?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh totaal niet mijn typeDat mes gebruik ik niet meer joh ben bang dat ik me weer snij
maar komt ze nou uit Goed-Korea of Slecht-Korea?quote:
Dacht het welquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja al jaren. Heb je mn foto nog nooit gezien?
En elk jaar wordt het meer, er is geen enkele meerwaarde meer. FLITS FLIKKER FLITS POEF PAF.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
Wat een kutregistratie dit jaar. Teveel lichtshit en camerawissels. Gillend gek hiero.
Deze lijkt een beetje op mijn mondhygienistequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, nou ja, dan maar glijden van een vrouw?
Ik heb me gesneden aan een broodmes...
Het is Eurovision, niet Europa.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sinds wanneer hoort Australië bij de Euro?
Vorig jaar dacht ik. Australië heeft veel Songfestival kijkers en fans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sinds wanneer hoort Australië bij de Euro?
Hahahahaquote:
Is het niet zo dat de artiesten dat voor een groot gedeelte bepalen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En elk jaar wordt het meer, er is geen enkele meerwaarde meer. FLITS FLIKKER FLITS POEF PAF.
Wederhelft heeft ook hetzelfde kapsel, schuurt zo lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |