SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Eerste jaar Jol was leuker dan 5.5 jaar Frank.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt (F)Drank . Heb de afgelopen jaren geweldig geslapen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En daar zat geen tactiek achter..quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eerste jaar Jol was leuker dan 5.5 jaar Frank.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En daar zat geen tactiek achter..'Wish I was old and a little sentimental'
Pantelic regelde het welquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal allemaal best, maar als Jol vijf jaar trainer was geweest, met veel aanvallend voetbal, veel goals maar nul prijzen, dan hadden we ook heel anders gepraat nu.![]()
''Ik ga niet bij een club werken met matchfixing en ik had niks te maken met de matchfixing bij Willem 2 ''quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:14 schreef superniger het volgende:
Wie is die Alfons Groenedijk waar iedereen het over heeft?
Gaat werken bij Cluj.
''Ik ga nooit een club trainen met kunstgras''
Traint Excelsior .RED ONS HENNIEGOD![]()
Ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik ga niet bij een club werken met matchfixing en ik had niks te maken met de matchfixing bij Willem 2 ''
Gaat werken bij Cluj.
''Ik ga nooit een club trainen met kunstgras''
Traint Excelsior .![]()
![]()
Totaal geen zelfrespect die man.![]()
Treft ook geen blaam als Excelsior slecht speelt terwijl zijn spelers hem gewoon uitkotsten omdat ie Kuwas steeds de kans gaf op basis van niks .quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit![]()
![]()
Totaal geen zelfrespect die man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu ook weer. 'ik ga weg bij Excelsior omdat er geen uitdaging is'. Zeg gewoon dat je nie wil degraderenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treft ook geen blaam als Excelsior slecht speelt terwijl zijn spelers hem gewoon uitkotsten omdat ie Kuwas steeds de kans gaf op basis van niks .![]()
Zuipt hij zoveel dan? Nooit wat van meegekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt (F)Drank . Heb de afgelopen jaren geweldig geslapenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dirk Kuit is een vriend van hem. Dan weet je het wel ...quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu ook weer. 'ik ga weg bij Excelsior omdat er geen uitdaging is'. Zeg gewoon dat je nie wil degraderenRED ONS HENNIEGOD![]()
Overigens heb ik Peter Bosz altijd meer een Ajacied dan Feyenoorder gevonden, als persoon. Met Winston Bogarde is het dan weer meer vice-versa.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Kunnen de kneusjes op internet de volgende Ajacied afbranden. Goed plan jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Litmanen op cursus sturen. Lijkt me echt gaaf als hij een keer hoofdtrainer zou worden
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
Kolbeinn steeds de kans geven kan getuigen van 2 dingen :quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zuipt hij zoveel dan? Nooit wat van meegekregen.
- Verslaving
- Onkunde .RED ONS HENNIEGOD![]()
Veel te keurige en welbespraakte man met flair voor die club.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:28 schreef Morendo het volgende:
Overigens heb ik Peter Bosz altijd meer een Ajacied dan Feyenoorder gevonden, als persoon. Met Winston Bogarde is het dan weer meer vice-versa.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De kritiek die hier de laatste tijd (en dan doel ik niet op de laatste dagen) te lezen was, daar ben je het dus niet mee eens?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:33 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Kunnen de kneusjes op internet de volgende Ajacied afbranden. Goed plan jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Elke pot volle bak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Anderzijds voelt het ergens wel kut dat Frank gaat, soort end of an era (los van het feit dat het tijd is). Hoop dat hij een episch afscheid krijgt.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Met bepaalde aspecten wel ja, uiteraard. Ik ben ook blij dat Frank er mee stopt, had van mij vorig seizoen al gemogen. Maar ik blijf wel respect houden voor hem. Al was het alleen maar om 15-05-2011. Wat een dag was datquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De kritiek die hier de laatste tijd (en dan doel ik niet op de laatste dagen) te lezen was, daar ben je het dus niet mee eens?
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
Denk alleen niet dat Everton de juiste club is voor hem. Frank moet lekker een subtopper in Spanje gaan trainen; Valencia, Sociedad, Malaga zoiets..![]()
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?![]()
Jaar daarna. Stond wel in 13-14 in de winterstop gedeeld bovenaan met Ajax.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Gruisman het volgende:
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?![]()
Ah dat was dus Fred Rutten zeker. Nja die kan er ook niet zoveel van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jaar daarna. Stond wel in 13-14 in de winterstop gedeeld bovenaan met Ajax.![]()
Jij ziet Bosz graag komen of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Gruisman het volgende:
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?
Charlie: How's it going in there?
Ik zou dat zooitje wel fatsoenlijk laten spelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Litmanen op cursus sturen. Lijkt me echt gaaf als hij een keer hoofdtrainer zou worden![]()
Heerlijk al die dunning krugertjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou dat zooitje wel fatsoenlijk laten spelenCharlie: How's it going in there?
Had ik toch gelijk toen ik zei dat de harde kern er tegen zouden zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Haha:
http://f-side.nl/wij-zeggen-nee/
Zij zeggen nee tegen Peter B..
![]()
"Harde kern" de F-side stelt geen kut meer voor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk toen ik zei dat de harde kern er tegen zouden zijn.Charlie: How's it going in there?
Ben wel benieuwd hoe het spel eruit gaat zien met Bosz eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij ziet Bosz graag komen of niet?![]()
![]()
Wim Jansen werd als mister Feyenoord kampioen met Ajax. Lekker boeiend dat Bosz een verleden bij Feyenoord heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Haha:
http://f-side.nl/wij-zeggen-nee/
Zij zeggen nee tegen Peter B..
'Wish I was old and a little sentimental'
Opendraaien en oplossing vooruit zoeken lijkt me een uitstekend begin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het spel eruit gaat zien met Bosz eigenlijk
Onder Frank MOCHT je niet eens opendraaien. Hoe belachelijk is dat?Charlie: How's it going in there?
Inderdaad. Feyenoord-side moet hun bek houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Harde kern" de F-side stelt geen kut meer voor.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)3&id=100004798297423
Met de vriendelijke groeten uit Ahoy![]()
![]()
![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Nee tegen peter b, ze kunnen het ook zo bekijken, peter B heeft feyenoord toch redelijk kapot gemaakt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik zeg ook nee tegen peter B overigens. Zijn teams zijn verdedigend altijd meeh geweest.AFCA
Naar mijn mening is Frank Rijkaard de beste opvolger. Hij heeft 2 jaar geleden aan te geven geen trainerscarriere meer aan te willen gaan, maar hopelijk is hij nog te overtuigen.
Prachtige carriere als voetballer maar bovendien goed gepresteerd bij FC Barcelona (2x kampioen en 1x CL winnaar volgens mij)
Als assistent zou ik Clarence Seedorf aanstellen zodat deze binnen 1 á 2 jaar kan worden doorgeschoven naar hoofdcoach. Deed het eigenlijk helemaal niet onaardig bij AC Milan als je kijkt wat zijn voorgangers presteerde.![]()
Ja want verdedigend niet ijzersterk staan bij Vitesse en Heracles is een godsschande gezien het materiaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ik zeg ook nee tegen peter B overigens. Zijn teams zijn verdedigend altijd meeh geweest.
Kijk dan ook even naar wat die wel goed deed bij die clubs. Namelijk aantrekkelijk spel spelen, vaak "het beste voetbal van het moment" volgens supporters.Charlie: How's it going in there?
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef ProductPlaza het volgende:
Naar mijn mening is Frank Rijkaard de beste opvolger. Hij heeft 2 jaar geleden aan te geven geen trainerscarriere meer aan te willen gaan, maar hopelijk is hij nog te overtuigen.
Prachtige carriere als voetballer maar bovendien goed gepresteerd bij FC Barcelona (2x kampioen en 1x CL winnaar volgens mij)
Als assistent zou ik Clarence Seedorf aanstellen zodat deze binnen 1 á 2 jaar kan worden doorgeschoven naar hoofdcoach. Deed het eigenlijk helemaal niet onaardig bij AC Milan als je kijkt wat zijn voorgangers presteerde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kampioen worden en CL winnen met Barca is natuurlijk ongekend spectaculair.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?Charlie: How's it going in there?
Met de beste assistent erbijquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kampioen worden en CL winnen met Barca is natuurlijk ongekend spectaculair.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk vond ik het NL elftal onder Rijkaard prima spelen. Joegoslavië werd echt geslacht en Italië redde het met alle geluk van de wereld tot de penalty's een won die.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Periode ervoor was anders niet best met veel zoeken en alleen maar gelijke spelen. En met dat materiaal kan iedere gek (zelfs ik) het aardig doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het NL elftal onder Rijkaard prima spelen. Joegoslavië werd echt geslacht en Italië redde het met alle geluk van de wereld tot de penalty's een won die.RED ONS HENNIEGOD![]()
Galarasaray heeft hij ook kampioen gemaakt en de halve finale ek 2000 was toch ook niet slecht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?
Verder geef ik je inderdaad gelijk, maar het is niet zo dat hij een slechte reputatie als trainer heeft.![]()
Hoeveel negroïde toptrainers kun jij opnoemen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef ProductPlaza het volgende:
Als assistent zou ik Clarence Seedorf aanstellen zodat deze binnen 1 á 2 jaar kan worden doorgeschoven naar hoofdcoach. Deed het eigenlijk helemaal niet onaardig bij AC Milan als je kijkt wat zijn voorgangers presteerde.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Onder Van Basten werden Ita en Fra ook geslacht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het NL elftal onder Rijkaard prima spelen. Joegoslavië werd echt geslacht en Italië redde het met alle geluk van de wereld tot de penalty's een won die.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
In de NFL, MLB en NBA zijn er genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel negroïde toptrainers kun jij opnoemen?
AFCA
Rijkaard wil niet voor niets geen coach zijn. Laten we het daarbij houden .quote:Charlie: How's it going in there?
Mja, ze speelden natuurlijk geen kwalificatie omdat Nederland gastland was. Dat is altijd anders omdat je dan enkel oefenwedstrijden speelt. Vergeet ook niet dat van Gaal zich vervolgens niet eens kwalificeerde voor het WK.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Periode ervoor was anders niet best met veel zoeken en alleen maar gelijke spelen. En met dat materiaal kan iedere gek (zelfs ik) het aardig doenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In 2010 werd die geen kampioen hoor ? Paar maanden erna werd die er gewoon uitgezetquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:03 schreef ProductPlaza het volgende:
[..]
Galarasaray heeft hij ook kampioen gemaakt en de halve finale ek 2000 was toch ook niet slecht?
Verder geef ik je inderdaad gelijk, maar het is niet zo dat hij een slechte reputatie als trainer heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
In alle eerlijkheid waren dat wedstrijden waar Nederland op de counter geweldig was, maar de tegenstander zeker niet compleet werd overlopen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onder Van Basten werden Ita en Fra ook geslacht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hou van een goede defensequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zijn er wat mensen geïndoctrineerd door het nieuwe realisme.. Defense makes champs.
AFCA
Maar dat had een bepaalde oorzaak( spelers pruimden hem gewoon niet meer )quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ze speelden natuurlijk geen kwalificatie omdat Nederland gastland was. Dat is altijd anders omdat je dan enkel oefenwedstrijden speelt. Vergeet ook niet dat van Gaal zich vervolgens niet eens kwalificeerde voor het WK.RED ONS HENNIEGOD![]()
Aankopen met Nettoquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk maken ze het snel rond met Bosz, kunnen ze daarna meteen over tot de aankopen.
genotRED ONS HENNIEGOD![]()
Tot wanneer blijft Frank eigenlijk? Eind juni of?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk maken ze het snel rond met Bosz, kunnen ze daarna meteen over tot de aankopen.Charlie: How's it going in there?
Cruijff gaat er niet inkomen denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien dat we een 2 in 1 deal doen. Cruijff en Bosz halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
De RvC wilde dat eigenlijk al, maar namen hem daarna alleen wat verantwoordelijkheden af.quote:
Maar ik las net dat Jordi Cruijff weggaat bij Maccabi deze zomer, dus ik heb hoopOh.![]()
Hij gaat de tour in China nog doen en daarna is het vakantie en kan hij met andere clubs onderhandelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tot wanneer blijft Frank eigenlijk? Eind juni of?Oh.![]()
Men is er maar druk meequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)3&id=100004798297423
Met de vriendelijke groeten uit Ahoy![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of Jordi dat wilt vanwege zijn paquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De RvC wilde dat eigenlijk al, maar namen hem daarna alleen wat verantwoordelijkheden af.
Maar ik las net dat Jordi Cruijff weggaat bij Maccabi deze zomer, dus ik heb hoopRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, dat mak jij ervan. Anders had Atletico nu kampioen geweest, stond Ajax op het bordes..quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hou van een goede defense. Defense makes champs.
![]()
Ik heb geen zin om te calimero-en maar ik vind het zo typerend dat Feyenoord-fans het kampioenschap meer vieren dan de PSV-fans.quote:![]()
Misschien wel juist voor zijn paquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jordi dat wilt vanwege zijn pa
Al die ratten er daar uit werkenOh.![]()
Henrichs en de ledenraad zijn als kakkerlakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel juist voor zijn pa
Al die ratten er daar uit werkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Feyenoord is gewoon een vreselijk trieste club. Daar verander je niks aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te calimero-en maar ik vind het zo typerend dat Feyenoord-fans het kampioenschap meer vieren dan de PSV-fans.Oh.![]()
Zo komt het ook op mij over ja, maar ik hoor ook van veel PSV-fans vrijwel alleen maar anti-Ajax geneuzelquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te calimero-en maar ik vind het zo typerend dat Feyenoord-fans het kampioenschap meer vieren dan de PSV-fans.![]()
Door dat soort verrotte bestuursvormen kan Ajax nooit vooruit komen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henrichs en de ledenraad zijn als kakkerlakkenOh.![]()
PSV is kampioen geworden, niet Feyenoord. Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo komt het ook op mij over ja, maar ik hoor ook van veel PSV-fans vrijwel alleen maar anti-Ajax geneuzel![]()
Van Praag en consorten moesten zo nodig de Europese top bijhouden door middel van de beursgang. Is ze goed gelukt....quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door dat soort verrotte bestuursvormen kan Ajax nooit vooruit komen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jawel, maar ik bedoel dat ik PSV-ers meer hoor over dat Ajax het niet is geworden dan dat PSV het wel is gewordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is kampioen geworden, niet Feyenoord. Dat is een wezenlijk verschil.![]()
Dat geld wat ze daarmee kregen hebben ze wel lekker laten verdampen hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Praag en consorten moesten zo nodig de Europese top bijhouden door middel van de beursgang. Is ze goed gelukt....
Oh.![]()
Op papier een goed idee. Maar dat geld is zo hard verkracht aan van allerlei treurige aankopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Praag en consorten moesten zo nodig de Europese top bijhouden door middel van de beursgang. Is ze goed gelukt....daar had je een heel solide club mee kunnen bouwen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geld wat ze daarmee kregen hebben ze wel lekker laten verdampen hèEn bestuursleden zoals Kales en Jaakke. Hebben gewoon de ziekte binnen de club gehaald en die gaat waarschijnlijk niet meer weg ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op papier een goed idee. Maar dat geld is zo hard verkracht aan van allerlei treurige aankopendaar had je een heel solide club mee kunnen bouwen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Frank.
Hopelijk vindt hij een leuke club en behaalt hij dezelfde successen als bij Ajax. Wat een held.
★★★![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Ooku het volgende:
Bosz, Anita, Ziyech, S. De Jong talentvolle linksback, tweede spits, buitenspeler.Oh.![]()
Kunnen we Wijnaldum niet halen?#blijfdromen
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef Nouri het volgende:
Oh.![]()
Siem mag lekker daar blijven, heb je helemaal niks aan. Middenveld te sloom en geen echte aanvaller.quote:Niet Fokken met mij.![]()
Blind paardquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef Nouri het volgende:
Beter dan een paard zonder benenquote:Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
De zaal zat overvol met Brabantse lieden, maar oké.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te calimero-en maar ik vind het zo typerend dat Feyenoord-fans het kampioenschap meer vieren dan de PSV-fans.![]()
Lekker wakker worden zo zonder De Boer als coach. Nu nog Stam ontwijken en alles komt goed met Ajax.![]()
was het leven maar zo simpelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef TheJanitor het volgende:
Lekker wakker worden zo zonder De Boer als coach. Nu nog Stam ontwijken en alles komt goed met Ajax.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Beetje optimisme mag wel in deze mooie tijd.nieuwe ronde nieuwe kansen, wat dat betreft jammer dat er niet iemand uit de club klaar staat, want ik ben meer voor evolutie dan revolutie
![]()
Is er in buitenland echt niemand die Ajax zou willen coachen? Van den Brom vind ik op zich geen verkeerde maar heeft inderdaad nog wat tijd nodig. Bosz zie ik niet zitten.
Dat NOS met Pellegrini op proppen komt is lachwekkend, Van Gaal gaat het niet doen. Ben benieuwd naar de shortlist van Ajax. Stam zal er wel op staan, Seedorf wellicht, Rijkaard...![]()
Van den Brom is een stresskip, dat heeft Bosz iig niet alleen zal die laatste weinig krediet krijgenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er in buitenland echt niemand die Ajax zou willen coachen? Van den Brom vind ik op zich geen verkeerde maar heeft inderdaad nog wat tijd nodig. Bosz zie ik niet zitten.
Dat NOS met Pellegrini op proppen komt is lachwekkend, Van Gaal gaat het niet doen. Ben benieuwd naar de shortlist van Ajax. Stam zal er wel op staan, Seedorf wellicht, Rijkaard...![]()
Die gast van White Star Brussels? 😁quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel negroïde toptrainers kun jij opnoemen?![]()
Zodra hij presteert zal hij dat krediet wel krijgen, geen zorgen. Ik snap alleen niet waarom van Den Brom zou passen bij Ajax. Vind dat nou niet echt een grote naam en bovendien zoals je zegt moet je maar net afwachten hoe hij omgaat bij tegenslag.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van den Brom is een stresskip, dat heeft Bosz iig niet alleen zal die laatste weinig krediet krijgen![]()
Als Peter goed voetbal speelt dan ligt niemand wakker van een verliespartijtje. Liever een verliespartij meer dan al die gelijke spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Typisch het volgende:
En dan na een of twee nederlagen schreeuwen dat het een smerige kakkerlak is.
Voetbalgenot.Charlie: How's it going in there?
Die trainer van RB Salzburg wellicht. Al is dat niet geheel realistisch vrees ik, zit tegenwoordig bij Leverkussen toch?![]()
Dat ligt er maar net aan hoe je aan het einde van de rit er voor staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Peter goed voetbal speelt dan ligt niemand wakker van een verliespartijtje. Liever een verliespartij meer dan al die gelijke spelen.![]()
Makkelijk praten, als jullie straks 6e staan, maar wel zogenaamd mooi voetbal dan roepen jullie weer om resultaatvoetbal..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Peter goed voetbal speelt dan ligt niemand wakker van een verliespartijtje. Liever een verliespartij meer dan al die gelijke spelen.
Mooi voetbal![]()
![]()
dat is inderdaad een nadeel, misschien Rijkaard voor 1 seizoen met Kluivert als assistent die het dan overneemt, die krijgen iig meer kredietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Typisch het volgende:
Voetbalgenot.![]()
lampje gespotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk praten, als jullie straks 6e staan, maar wel zogenaamd mooi voetbal dan roepen jullie weer om resultaatvoetbal..
Mooi voetbalhaten op mooi voetbal
![]()
![]()
Mee eens hoor, je zag het bij de laatste kampioens droogte ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk praten, als jullie straks 6e staan, maar wel zogenaamd mooi voetbal dan roepen jullie weer om resultaatvoetbal..
Mooi voetbal![]()
Krediet hebben die zeker, maar om Kluivert na 1 jaar hoofdtrainer te maken..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inderdaad een nadeel, misschien Rijkaard voor 1 seizoen met Kluivert als assistent die het dan overneemt, die krijgen iig meer krediet![]()
Denken dat aanvallend voetbal spelen gelijk staat aan verliezenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi voetbal![]()
![]()
Ik haat al jaren op het voetbal van Barca en nu ziet iedereen het ook, dat eeuwig getik en zogenaamd bovenliggend zijn is niet meer van deze tijd, oogaids is het.quote:Staat het gelijk aan alles winnen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denken dat aanvallend voetbal spelen gelijk staat aan verliezen![]()
als hij er na 1 jaar meelopen niet geschikt voor is dan zal hij ook niet meer wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Krediet hebben die zeker, maar om Kluivert na 1 jaar hoofdtrainer te maken..![]()
Smaken verschillen maar dat tiki taki spelen ze toch helemaal niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat al jaren op het voetbal van Barca en nu ziet iedereen het ook, dat eeuwig getik en zogenaamd bovenliggend zijn is niet meer van deze tijd, oogaids is het.
[..]![]()
Hallo Aad300quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:35 schreef Gruisman het volgende:
Die trainer van RB Salzburg wellicht. Al is dat niet geheel realistisch vrees ik, zit tegenwoordig bij Leverkussen toch?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, bedankt Hans. Staan nog gewoon 1e in Spanje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat al jaren op het voetbal van Barca en nu ziet iedereen het ook, dat eeuwig getik en zogenaamd bovenliggend zijn is niet meer van deze tijd, oogaids is het.
[..]
Staat het gelijk aan alles winnen dan?![]()
Dezelfde visiequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen Bosz en Maas is gewoon opmerkelijk groot. Je zou denken dat er niet zoveel verschil tussen zou zitten aangezien ze allebei dezelfde visie hebben.
Hou op hoor, weinig visie gezien dat laatste half jaar bij Vitesse. Wat een koekwaus die maasBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
visie hebben is 1 ding, dat overbrengen in de praktijk is wat andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Dezelfde visie
Hou op hoor, weinig visie gezien dat laatste half jaar bij Vitesse. Wat een koekwaus die maas![]()
6e staanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi voetbal
Alsof dat gaat gebeuren. Het is natuurlijk wel de bedoeling om resultaat te halen DOOR aanvallend voetbal. Jij impliceert dat dat niet kan. Echte PSV er be like.Charlie: How's it going in there?
Dat is hij nu al.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Typisch het volgende:
Voetbalgenot.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
Wel een kakkerlak die de club Feyenoord een financiële strop heeft opgelegd waar ze nog niet echt overheen zijn. Baas.quote:Charlie: How's it going in there?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel een kakkerlak die de club Feyenoord een financiële strop heeft opgelegd waar ze nog niet echt overheen zijn. Baas.![]()
![]()
Ja dat assistent maken en vooraf al bekend maken dat hij trainer wordt werkt in de praktijk echt fantastisch, net als bij Oranjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inderdaad een nadeel, misschien Rijkaard voor 1 seizoen met Kluivert als assistent die het dan overneemt, die krijgen iig meer krediet![]()
hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
6e staan
Alsof dat gaat gebeuren. Het is natuurlijk wel de bedoeling om resultaat te halen DOOR aanvallend voetbal. Jij impliceert dat dat niet kan. Echte PSV er be like.
PSV scoort nog altijd meer goals
Dit jaar 88, vorig jaar 91, daarvoor was een tussenjaar en daarvoor zelfs 103, PSV weet hoe te aanvallen
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2016 13:46:22 ]![]()
Nog wel, morgen Real kampioenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, bedankt Hans. Staan nog gewoon 1e in Spanje.![]()
Wat boeit mij PSV nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
Dit jaar 88, vorig jaar 91, daarvoor was een tussenjaar en daarvoor zelfs 103, PSV weet hoe te aanvallen
Het gaat er om dat Ajax aanvallender gaat spelen onder Bosz. Overigens is het natuurlijk gelul van je om gescoorde goals in directe relatie te zetten met de spelopvatting.
En dat was de discussie niet eens. Je stelde dat aanvallend voetbal gelijk staat aan een relatief lage klassering. Wat wederom onderbuikgelul is.Charlie: How's it going in there?
Bosz moet eerst maar eens komenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ja want veel goals maken = aanvallend voetbalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
Dit jaar 88, vorig jaar 91, daarvoor was een tussenjaar en daarvoor zelfs 103, PSV weet hoe te aanvallen![]()
Even quoten om te pesten.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UIquote:Je haalt PSV er zelf bij tsjapquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat boeit mij PSV nou?
Het gaat er om dat Ajax aanvallender gaat spelen onder Bosz. Overigens is het natuurlijk gelul van je om gescoorde goals in directe relatie te zetten met de spelopvatting.
En dat was de discussie niet eens. Je stelde dat aanvallend voetbal gelijk staat aan een relatief lage klassering. Wat wederom onderbuikgelul is.![]()
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UI
[..]
Je haalt PSV er zelf bij tsjapCharlie: How's it going in there?
Haha, Frits. Dat is grappig als het over psv-fans gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.![]()
Verzuring zit er nog in zie ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.![]()
Hij word het sowieso niet.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij wil niet eens weer trainer worden, wat ik wel begrijp met al die stress die daaruit komt. Daarbij heeft hij overal gefaald op Barcelona na, wat gewoon met een geweldig team was. Dus snap niet zo goed die roep om hem, puur sentiment omdat hij een oud-Ajacied is.quote:Oh.![]()
Alleen die maffe Argentijn Martino presteerde het om met Barcelona te falen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil niet eens weer trainer worden, wat ik wel begrijp met al die stress die daaruit komt. Daarbij heeft hij overal gefaald op Barcelona na, wat gewoon met een geweldig team was. Dus snap niet zo goed die roep om hem, puur sentiment omdat hij een oud-Ajacied is.
Maar ik snap wat je bedoeld. Met Sparta degradeerde hij (voor het eerst in de historie) en zijn tijd bij Galatasaray en Saoedi-Arabië waren ook niet bepaald een succes.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dan zie ik Ajax verder nog eerder Seedorf erbij betrekken. Misschien wel als assistent halen dat hij het later kan overnemen van Bosz.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen die maffe Argentijn Martino presteerde het om met Barcelona te falen.
Maar ik snap wat je bedoeld. Met Sparta degradeerde hij (voor het eerst in de historie) en zijn tijd bij Galatasaray en Saoedi-Arabië waren ook niet bepaald een succes.
Het liefst zie ik Bielsa, maar die komt toch niet.Oh.![]()
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zie ik Ajax verder nog eerder Seedorf erbij betrekken. Misschien wel als assistent halen dat hij het later kan overnemen van Bosz.
Het liefst zie ik Bielsa, maar die komt toch niet.
Het liefste zie ik van Gaal komen om het cirkeltje rond te krijgen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zou echt het domste zijn, als ze hun oren laten hangen naar wat simpele gasten uit de F-Side die niet willen dat Bosz komt omdat hij vroeger bij Feyenoord werkte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.
Het liefste zie ik van Gaal komen om het cirkeltje rond te krijgen
Van Gaal speelt net zulk saai voetbal als Frank, dat moet je niet willen. Er moet gewoon een echte frisse wind komen qua voetbalfilosofie.Oh.![]()
Inderdaad , het cirkeltje van de backstabbers compleet maken met de bron van dit saaie kutvoetbal wat we de voorgaande jaren gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.
Het liefste zie ik van Gaal komen om het cirkeltje rond te krijgenRED ONS HENNIEGOD![]()
Peter beense wellicht?Charlie: How's it going in there?
Peter Bosz niet halen omdat hij een Feyenoord-verleden heeft zou echt hilarisch zijn. Lekker laten leiden door de supporters in plaats van door een voetbalvisie.![]()
welke voetbalvisie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:04 schreef Tchock het volgende:
Peter Bosz niet halen omdat hij een Feyenoord-verleden heeft zou echt hilarisch zijn. Lekker laten leiden door de supporters in plaats van door een voetbalvisie.![]()
Wil wel graag vriendjes blijven lieverd.quote:Noemde hem natuurlijk met een dikke knipoog frits. Omdat het een echte is verdient hij die naam.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haha, Frits. Dat is grappig als het over psv-fans gaat.Charlie: How's it going in there?
Zou de F-side liever Peter Beense zien? Echte Amsterdammer. Reden genoeg voor die jostis om hem te nemen.Charlie: How's it going in there?
Toen Cruijff eruit werd geschopt hoorde je de Feyenoord-side niet. Maar nu we een goede trainer willen halen zijn ze tegen. Zouden ze verstand hebben van voetbal?![]()
Alsof Ajax ook maar een beetje naar de huidige supporters / 'harde' kern luistert. Duurdere seizoenskaarten, Cruijff de deur uit, geen moeite gedaan voor het oude logo en zo zullen er vast nog wel wat punten zijn.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Weet je toevallig wanneer dat is?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Boes komt gewoon hoor. Wordt bekendgemaakt als de competitie in Israël afgelopen is. Let maar opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is nog wel even weg dus. Maar goed, als de overeenkomst er is, kun je natuurlijk al wel enigszins handelen qua spelers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.flashscore.nl/voetbal/israel/
24-05 volgens mijMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is nog wel even weg dus. Maar goed, als de overeenkomst er is, kun je natuurlijk al wel enigszins handelen qua spelers bijvoorbeeldOh.![]()
Lust Bosz Chinees?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doen![]()
Eerst even de lijstjes makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
F-side simpele gasten noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou echt het domste zijn, als ze hun oren laten hangen naar wat simpele gasten uit de F-Side die niet willen dat Bosz komt omdat hij vroeger bij Feyenoord werkte.
Van Gaal speelt net zulk saai voetbal als Frank, dat moet je niet willen. Er moet gewoon een echte frisse wind komen qua voetbalfilosofie.![]()
![]()
Mensen die de komst van Bosz afschieten puur omdat hij een verleden heeft in Rotterdam vind ik inderdaad wat simpel ja.quote:Oh.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nobelprijswinnaars en mensa-leden zijn het.Mensen gespot die nooit in de Arena komenquote:![]()
![]()
Ja, want iemand zou het toch met je oneens kunnen zijn. Haha, dan moet diegene wel niet weten waar hij over praat!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Mensen gespot die nooit in de Arena komen![]()
![]()
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCL![]()
De CL halen we toch niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCLOh.![]()
Dat ze hem midden juni aankondigen wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu nog niet bezig kunnen zijn met spelers. Aan de andere kant hebben we het wel over Overmarsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCLMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sowieso als Bosz komt verwacht ik in de eerste seizoenshelft veel puntverlies omdat de spelers dan moeten wennen aan een nieuwe tactiek en daardoor nogal wat fouten zullen maken.
Wat niet erg is, als er maar ontwikkeling valt te bespeuren. Maar daarom sluit ik ook niet uit dat we de EL groepsfase ook mislopenOh.![]()
Hopen dat we eerste voorronde van de CL doorkomen. Geen zekerheid, maar wel een prima kans. Dan is in ieder geval de EL groepsfase al zeker.![]()
Tussenjaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCLDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mwoh, groepsfase EL mag toch wel lukken, ook met een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso als Bosz komt verwacht ik in de eerste seizoenshelft veel puntverlies omdat de spelers dan moeten wennen aan een nieuwe tactiek en daardoor nogal wat fouten zullen maken.
Wat niet erg is, als er maar ontwikkeling valt te bespeuren. Maar daarom sluit ik ook niet uit dat we de EL groepsfase ook mislopenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopen dat we eerste voorronde van de CL doorkomen. Geen zekerheid, maar wel een prima kans. Dan is in ieder geval de EL groepsfase al zeker.De moeilijkste die je daar kan loten is Anderlecht verdomme
Ed: Monaco trouwens![]()
Het ging vorig jaar al bijna fout tegen Jablonec, en dan in augustus als de tactiek er nog niet helemaal in zit. Zie het wel mis gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, groepsfase EL mag toch wel lukken, ook met een nieuwe trainerOh.![]()
Ajax-Monaco wordt hem dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenDe moeilijkste die je daar kan loten is Anderlecht verdomme
Ed: Monaco trouwens
LeukOh.![]()
Ja, Ajax is in principe favoriet. Maar Rapid Wien was in mijn ogen ook wel prima te doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenDe moeilijkste die je daar kan loten is Anderlecht verdomme
Ed: Monaco trouwens![]()
![]()
Dit jaar zat het er net zo goed nog niet in, met aankopen en een tactiek die toen totaal anders was dan wat het uiteindelijk geworden is. Daarnaast moet gezegd dat Jablonec een van de weinige tegenstanders was waar ook écht een muurtje stond, ook al is er dan nog het kwaliteitsverschilquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging vorig jaar al bijna fout tegen Jablonec, en dan in augustus als de tactiek er nog niet helemaal in zit. Zie het wel mis gaan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Echt waar, ik geloof echt niet in dit incidenten gelul en verdedig ook niet de verdere afgangen, maar Rapid Wien beschouw ik serieus als incident.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, Ajax is in principe favoriet. Maar Rapid Wien was in mijn ogen ook wel prima te doen
Zal hier wel allemaal reacties om krijgen maar ik geloof dat als je die 2e wedstrijd 10x speelt dat je 8-9 keer doorgaat.![]()
Ja, dat ben ik ook wel met je eens. Was ook wel ongelukkig dat die gasten de eerste twee beste kansen erin schoten, terwijl Ajax best wat kansen gemist heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Echt waar, ik geloof echt niet in dit incidenten gelul en verdedig ook niet de verdere afgangen, maar Rapid Wien beschouw ik serieus als incident.
Zal hier wel allemaal reacties om krijgen maar ik geloof dat als je die 2e wedstrijd 10x speelt dat je 8-9 keer doorgaat.![]()
In principe zou je gewoon 1 a 2 week nodig moeten hebben voor transfers als je een normale lijst hebt klaarliggen per positie en dan overlegt met Bosz, als hij de nieuwe trainer wordt waar ik niet op hoop, en eventueel zijn idee gaat scouten (tegenwoordig heb je wel zowat alle beelden online staan in een systeem + uitgebreide statistieken, beetje Moneyball idee). Dan ga je in gesprek, moet Ajax ook niet moeilijk gaan doen om half miljoentje of zo want daar houdt Marc Netto wel van.![]()
Veltman raakt ongelukkig een bal aan, een spits ontsnapt compleet aan de aandacht na idioot balverlies, Gudelj pakt zijn man niet aan en je hebt 3 tegengoals.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook wel met je eens. Was ook wel ongelukkig dat die gasten de eerste twee beste kansen erin schoten, terwijl Ajax best wat kansen gemist heeft.
Tja, het tekende niet echt voor hoe de verdediging voor de rest van het seizoen stond.![]()
Transfers zitten echt wat moeilijker, een speler moet overwegen of hij wilt of niet wat al een week of 2 in beslag neemt, clubonderhandeling, contractonderhandelingen, duurt allemaal een flink poosje hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
In principe zou je gewoon 1 a 2 week nodig moeten hebben voor transfers als je een normale lijst hebt klaarliggen per positie en dan overlegt met Bosz, als hij de nieuwe trainer wordt waar ik niet op hoop, en eventueel zijn idee gaat scouten (tegenwoordig heb je wel zowat alle beelden online staan in een systeem + uitgebreide statistieken, beetje Moneyball idee). Dan ga je in gesprek, moet Ajax ook niet moeilijk gaan doen om half miljoentje of zo want daar houdt Marc Netto wel van.![]()
Dit seizoen zal de tactiek ook tijd nodig hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit jaar zat het er net zo goed nog niet in, met aankopen en een tactiek die toen totaal anders was dan wat het uiteindelijk geworden is. Daarnaast moet gezegd dat Jablonec een van de weinige tegenstanders was waar ook écht een muurtje stond, ook al is er dan nog het kwaliteitsverschilOh.![]()
Een update over hoe het staat mbt plaatsing voorrondes;
Zoals het nu staat is Ajax in beide voorrondes geplaatst. Het enige gevaar is dat Zenit 2e wordt ipv FK Rostov, dan schuiven we door naar de 6e/10 plaats in de playoffs als we doorgaan in de 1e ronde. Keywoord: Als
Dit kan overigens gered worden als OGC Nice 3e wordt ipv Monaco.
Coefficienten Nice en Zenit:
Nice: 12.049
Zenit: 93.216![]()
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef Brammess het volgende:
Een update over hoe het staat mbt plaatsing voorrondes;
Zoals het nu staat is Ajax in beide voorrondes geplaatst. Het enige gevaar is dat Zenit 2e wordt ipv FK Rostov, dan schuiven we door naar de 6e/10 plaats in de playoffs als we doorgaan in de 1e ronde. Keywoord: Als
Dit kan overigens gered worden als OGC Nice 3e wordt ipv Monaco.
[ afbeelding ]
Coefficienten Nice en Zenit:
Nice: 12.049
Zenit: 93.216
En dan is dit als we geplaatst zijn. Nee dat zit er echt niet in
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want iemand zou het toch met je oneens kunnen zijn. Haha, dan moet diegene wel niet weten waar hij over praat!![]()
![]()
Fener en Sparta moet je natuurlijk ook best kunnen verslaan. Als dat niet lukt is het gewoon falen van jezelf, niet "logisch" zoals verliezen van Real.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.
Roma en Gladbach kan ik minder inschatten.![]()
Mwah, Fener met die aankomende leegloop en Sparta Praag moet je wel echt van kunnen winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.
Op een goede dag als alles meezit kan je met een goed uitresultaat wel winnen van Gladbach![]()
Fener verslaan lukte vorig seizoen ook niet, en toen waren die al heel zwak. Sparta Praag heeft de kwartfinale EL gehaald, en tegen die Praagse clubs heb ik het al vaker mis zien gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fener en Sparta moet je natuurlijk ook best kunnen verslaan. Als dat niet lukt is het gewoon falen van jezelf, niet "logisch" zoals verliezen van Real.
Roma en Gladbach kan ik minder inschatten.Oh.![]()
Fener heeft financiële problemen en staan onder curatele bij de FIFA ivm FFP. Moeten veel meer verkopen dan er weggaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fener verslaan lukte vorig seizoen ook niet, en toen waren die al heel zwak. Sparta Praag heeft de kwartfinale EL gehaald, en tegen die Praagse clubs heb ik het al vaker mis zien gaan.![]()
Klopt, maar dat had Ajax toch gewoon moeten en kunnen winnen? Hoop dat er een coach komt die wel gewoon normaal voetbal kan spelen want ik vond ze echt ónthutsend slecht tegen Ajax.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fener verslaan lukte vorig seizoen ook niet, en toen waren die al heel zwak. Sparta Praag heeft de kwartfinale EL gehaald, en tegen die Praagse clubs heb ik het al vaker mis zien gaan.![]()
Dat ze nog mogen meedoen is wel gek trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fener heeft financiële problemen en staan onder curatele bij de FIFA ivm FFP. Moeten veel meer verkopen dan er weggaat.Oh.![]()
Misschien zakken ze wel weg tot het niveau Celtic/Molde dan. Dat biedt mogelijkheden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fener heeft financiële problemen en staan onder curatele bij de FIFA ivm FFP. Moeten veel meer verkopen dan er weggaat.![]()
Als je die clubs zo bekijkt gaat het 'm niet worden. Je mist toch wel de vechterstypes om je door deze fase heen te knokken.Dit, dus.![]()
Ja het zal wel kunnen als we goed gaan voetballen, maar ik verwacht dat niet meteen. Dat zal tijd nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had Ajax toch gewoon moeten en kunnen winnen? Hoop dat er een coach komt die wel gewoon normaal voetbal kan spelen want ik vond ze echt ónthutsend slecht tegen Ajax.
Neemt niet weg dat je het altijd moet proberen, maar laten we eerst maar die derde voorronde overleven. Dat is nog moeilijk genoeg.Oh.![]()
Maar Gudelj brengt toch gif?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Als je die clubs zo bekijkt gaat het 'm niet worden. Je mist toch wel de vechterstypes om je door deze fase heen te knokken.
Oh.![]()
dit is sarcasme toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Als je die clubs zo bekijkt gaat het 'm niet worden. Je mist toch wel de vechterstypes om je door deze fase heen te knokken.![]()
Blijft genieten. Heerlijk filmpje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]___!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)ettend_voor_lul.html![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6741539/d1d38311quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Blijft genieten. Heerlijk filmpje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden met deze selectie. Zo'n team oostblokkers vreet types als viergever als ontbijt.quote:Dit, dus.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)al_doet_verhaal.htmlquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6741539/d1d38311
Blijft toch de leukste.![]()
Ik mag toch hopen dat Viergever straks de eerste is die weer op het bankje plaats neemtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden met deze selectie. Zo'n team oostblokkers vreet types als viergever als ontbijt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heerlijk dit antwoord
[ Bericht 43% gewijzigd door ender_xenocide op 14-05-2016 01:08:11 ]Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktquote:zelfs Feyenoord had een prijs dit jaar
daarbij ook nog weer lekker punten verneukt Europees door 3de te worden in een EL poule waar o.a. 2 g-teams inzaten.
![]()
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen. Heb de indruk dat er alleen spelers vertrekken die mogen vertrekken. Ik verwacht sowieso wel een goed jaar volgend jaar, kwalitatief staat er een prima team. Zeker als daar ook nog 2 aanvallende versterkingen bijkomen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen.![]()
![]()
Waarheidquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktzelfs Feyenoord had een prijs dit jaar
daarbij ook nog weer lekker punten verneukt Europees door 3de te worden in een EL poule waar o.a. 2 g-teams inzaten.
![]()
dat is humor ja, kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:56 schreef ender_xenocide het volgende:
Heerlijk dit antwoord
[ afbeelding ]![]()
Ja, wordt een topshow.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen. Heb de indruk dat er alleen spelers vertrekken die mogen vertrekken. Ik verwacht sowieso wel een goed jaar volgend jaar, kwalitatief staat er een prima team. Zeker als daar ook nog 2 aanvallende versterkingen bijkomen.![]()
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktzelfs Feyenoord had een prijs dit jaar
Het probleem wat ik met PSVertjes heb is dat ze Bosz afschieten omdat het een aanvallende trainer is die voor snel combinatievoetbal staat met veel druk vooruit.
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.Charlie: How's it going in there?
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"
Het probleem wat ik met PSVertjes heb is dat ze Bosz afschieten omdat het een aanvallende trainer is die voor snel combinatievoetbal staat met veel druk vooruit.
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.
Wat is mooi voetbal, het gaat mij vooral om de snelheid van handelen wat voetbal mooi of minder mooi maakt, of het dan counter voetbal of combinatievoetbal van achteruit is vind ik minder belangrijk.
In NL is het voetbal in het algemeen gewoon een paar tempo's te laag en echt niet alleen bij Ajax.![]()
Mooi voetbal is voor iedereen anders. Maar tempo is daarin veelbepalend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?
Wat is mooi voetbal, het gaat mij vooral om de snelheid van handelen wat voetbal mooi of minder mooi maakt, of het dan counter voetbal of combinatievoetbal van achteruit is vind ik minder belangrijk.
In NL is het voetbal in het algemeen gewoon een paar tempo's te laag en echt niet alleen bij Ajax.
Het ging mij erom dat er wordt geïmpliceerd dat je met aanvallend voetbal geen resultaten kunt halen.Charlie: How's it going in there?
Dat is ook onzin, alleen wel veel moeilijker, je ziet het aan Bayern en Barcelona, toch wel de 2 beste ploegen van Europa maar hebben zich beiden verslikt in de koning van het verdedigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi voetbal is voor iedereen anders. Maar tempo is daarin veelbepalend.
Het ging mij erom dat er wordt geïmpliceerd dat je met aanvallend voetbal geen resultaten kunt halen.![]()
Niet alle PSV'ers inderdaad. Ik ben het met je eens. Tempo moet omhoog, ik zie graag een direct aanvalsspel zoals Cocu dat met PSV probeert te spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?
In NL is het voetbal in het algemeen gewoon een paar tempo's te laag en echt niet alleen bij Ajax.
Dat levert bepaalde risico's op, maar wel een wat dynamischer spel dan het eeuwige gebrei wat je tegenwoordig nogal eens ziet (ook bij Ajax een groot deel van het seizoen).![]()
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:17 schreef Tarado het volgende:
eerst maar eens zien welke trainer er komtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frankie Rijkaard, Seedorf, Jaap Stam, Guus Hiddink. Zijn bv ook allemaal leuke keuzesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.![]()
Stam is nog te vroeg, die moet eerst op eigen benen staan bij een NEC ofzo. Hiddink is over en Rijkaard doet het niet meer. Vraag me sowieso af of ie nog genoeg gedreven is om trainer te worden van een (Nederlandse) topclub.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frankie Rijkaard, Seedorf, Jaap Stam, Guus Hiddink. Zijn bv ook allemaal leuke keuzes
Seedorf zou kunnen idd al kan ik die nog niet goed beoordelen als trainer. Lag er wel al snel uit bij Milan overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bosz vind ik wel een hork en ik weet niet of hij tegen de druk kan, v/d Brom heeft het voordeel dat hij de club kent maar is ook een stresskip gebleken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.
Ik vind Van Gaal eigenlijk de beste optiemaar dan wel met een assistent (Kluivert of Seedorf) die hem na 1 seizoen opvolgt of een andere constructie van een ervaren trainer met een "opvolg" assistent
![]()
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz vind ik wel een hork en ik weet niet of hij tegen de druk kan, v/d Brom heeft het voordeel dat hij de club kent maar is ook een stresskip gebleken.
Ik vind Van Gaal eigenlijk de beste optiemaar dan wel met een assistent (Kluivert of Seedorf) die hem na 1 seizoen opvolgt of een andere constructie van een ervaren trainer met een "opvolg" assistent
![]()
Alleen dan zonder het contractueel vast te leggenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?
Toch?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?ja al was dat een wat minder gelukkige combinatie.
Van Gaal is wel een goeie trainer voor een groep als deze, je moet hem niet te lang houden omdat hij de neiging heeft alles naar zijn hand te zetten en dan begint hij weer met een jeugdopleiding verbouwing maar hij staat wel boven de materie, dus moet je duidelijk zijn dat het voor 1 seizoen is en dat de kroonprins het overneemt, dat zou eventueel nog met een v/d Brom kunnen ook.![]()
Wat Sked ook zegt, je moet het niet contractueel vastleggen. Hooguit een intentie uitspreken en aan het einde van het jaar evalueren en kijken of de kroonprins er klaar voor is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]ja al was dat een wat minder gelukkige combinatie.
Van Gaal is wel een goeie trainer voor een groep als deze, je moet hem niet te lang houden omdat hij de neiging heeft alles naar zijn hand te zetten en dan begint hij weer met een jeugdopleiding verbouwing maar hij staat wel boven de materie, dus moet je duidelijk zijn dat het voor 1 seizoen is en dat de kroonprins het overneemt, dat zou eventueel nog met een v/d Brom kunnen ook.
En dan kan de combi van Gaal met een Seedorf wel werken. Seedorf is onervaren, wel een voetbal grootheid en misschien iets te zelfbewust, maar ik denk dat hij van van Gaal wel wat zal aannemen. Seedorf heeft ook wel echt kijk op het spel en is een echte winnaar.![]()
Inderdaad zoiets ja, misschien beter om het alleen als intentie uit te spreken, ik vrees dat je met Bosz of v/d Brom aanstellen teveel problemen gaat krijgen door de slangen die menen uit hun kuil te moeten komen, De Boer was een aardige slangenbezweerder, dat gedeelte wordt een beetje onderschat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat Sked ook zegt, je moet het niet contractueel vastleggen. Hooguit een intentie uitspreken en aan het einde van het jaar evalueren en kijken of de kroonprins er klaar voor is.
En dan kan de combi van Gaal met een Seedorf wel werken. Seedorf is onervaren, wel een voetbal grootheid en misschien iets te zelfbewust, maar ik denk dat hij van van Gaal wel wat zal aannemen. Seedorf heeft ook wel echt kijk op het spel en is een echte winnaar.![]()
Ik denk dat de Boer zelf ook gewoon een slang is. Dat bedoel ik niet eens negatief, maar ik denk dat hij het achterbakse spelletje intern gewoon meespeelt. Lult met alle winden mee, zolang hij er zelf maar garen bij spint.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets ja, misschien beter om het alleen als intentie uit te spreken, ik vrees dat je met Bosz of v/d Brom aanstellen teveel problemen gaat krijgen door de slangen die menen uit hun kuil te moeten komen, De Boer was een aardige slangenbezweerder, dat gedeelte wordt een beetje onderschat.![]()
Blits fietsje wel
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
hoe hij het ook deed, hij wist/weet er iig mee om te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat de Boer zelf ook gewoon een slang is. Dat bedoel ik niet eens negatief, maar ik denk dat hij het achterbakse spelletje intern gewoon meespeelt. Lult met alle winden mee, zolang hij er zelf maar garen bij spint.![]()
Daar ben ik met Bosz ook wel een beetje bang voor, kwaliteiten heeft ie wel als voetbaltrainer maar denk dat ie uiteindelijk door de druk rare dingen gaat doen. Heeft wel het voordeel dat ie wel goed viel bij Cruijff schijnt het, die vond 'm blijkbaar prima bij Ajax passen las ik ergens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe hij het ook deed, hij wist/weet er iig mee om te gaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alleen is die er niet meer voor de rugdekkingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar ben ik met Bosz ook wel een beetje bang voor, kwaliteiten heeft ie wel als voetbaltrainer maar denk dat ie uiteindelijk door de druk rare dingen gaat doen. Heeft wel het voordeel dat ie wel goed viel bij Cruijff schijnt het, die vond 'm blijkbaar prima bij Ajax passen las ik ergens.![]()
Jordiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen is die er niet meer voor de rugdekking
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou wel een stunt zijn als ze opeens met Jonk op de proppen komen. Gaat niet gebeuren natuurlijk, al lag het probleem volgens mij veel meer bij theoretici als Jongkind dan bij Jonk zelf.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja Jonk liet wat teveel zijn oren hangen naar die gastenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:08 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een stunt zijn als ze opeens met Jonk op de proppen komen. Gaat niet gebeuren natuurlijk, al lag het probleem volgens mij veel meer bij theoretici als Jongkind dan bij Jonk zelf.![]()
Huh? Alsof alle PSV'ers tegen Bosz zijn? Volgens mij is Bosz juist breed (relatief) geliefd als trainer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.![]()
Wat interesseert het PSV welke trainer bij Ajax aan de slag gaat? Of Bosz nu van der Hoorn opstelt of iemand anders maakt ook geen reet uit. Het aan- en verkoopbeleid vind ik veel interessanter om te volgen.Dit, dus.![]()
Bosz is een prima trainer. Speelt verzorgd voetbal en wil altijd aanvallen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, ook omdat hij waarschijnlijk snel de boel aan het schijten heeft daar en dat is altijd om te smullen bij Ajax.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Huh? Alsof alle PSV'ers tegen Bosz zijn? Volgens mij is Bosz juist breed (relatief) geliefd als trainer.![]()
Ik ben wel voorstander van Bosz. Onder Frank is de lol van het kijken naar Ajax wel aardig verdwenen. Veel andere realistische opties zie ik ook niet eigenlijk afgezien van vd Brom.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je trolls worden met de dag slechter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bosz is een prima trainer. Speelt verzorgd voetbal en wil altijd aanvallen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, ook omdat hij waarschijnlijk snel de boel aan het schijten heeft daar en dat is altijd om te smullen bij Ajax.![]()
Typerend dat hij na weken van afwezigheid na de 0-2 in Eindhoven het topic weer heeft gevonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je trolls worden met de dag slechter.'Wish I was old and a little sentimental'
Het is dan ook geen troll. Het karakter van Bosz gaat 100% zeker botsen met wat er al bij Ajax rondloopt aan 'mannetjes'.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:14 schreef Monolith het volgende:
Ik ben wel voorstander van Bosz. Onder Frank is de lol van het kijken naar Ajax wel aardig verdwenen. Veel andere realistische opties zie ik ook niet eigenlijk afgezien van vd Brom.
Maar een goede trainer is het zeker.![]()
Ik zou Bosz persoonlijk de beste optie vinden, mits hij geinteresseerd is. Van den Brom word niks. Die heeft in België laten zien te licht te zijn voor de top. Bij AZ is alles leuk en aardig. 2-0 winnen van een topclub dan ben je een toptrainer, als je dan 0-2 verliest van Excelsior dan 'kan dat gebeuren, want wij zijn geen PSV of Ajax'. Bij Ajax is dat wat anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.![]()
Ik zou Laudrup wel een interessante optie vinden. Het is zowel een out- als insider voor de club, hij is ervaren en een mooi uithangbord voor de club.
Andere buitenlandse coaches zijn allemaal eigenlijk geen optie, op misschien Martinez na.
Het zal Bosz wel gaan worden, maar ik ben benieuwd wie hij mee wil nemen. Daar de bank eigenlijk al door Bergkamp en Spijkerman bezet is.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Bosz zie ik graag. Ben even helemaal klaar met het speculeren over kampioen worden of niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou Bosz persoonlijk de beste optie vinden, mits hij geinteresseerd is. Van den Brom word niks. Die heeft in België laten zien te licht te zijn voor de top. Bij AZ is alles leuk en aardig. 2-0 winnen van een topclub dan ben je een toptrainer, als je dan 0-2 verliest van Excelsior dan 'kan dat gebeuren, want wij zijn geen PSV of Ajax'. Bij Ajax is dat wat anders.
Speculeren over leuke wedstrijden is voor mij even belangrijk. Dat hoefde onder Frank nauwelijks. Dan werd er weer teruggewezen op een 6-0 tegen Roda waar het spel net zo statisch was als anders. Verlang ontzettend naar een goed voetballend Ajax.
Als je dan een paar keer op de bek gaat is niet erg. Wedstrijden met 0 gecreëerde kansen (wat bij Frank meer dan eens gebeurd is) is passé.Charlie: How's it going in there?
Hendrie Krüzen zal hij wel willen meenemen. Die hebben samen Heracles, Vitesse én Maccabi gecoacht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik zou Laudrup wel een interessante optie vinden. Het is zowel een out- als insider voor de club, hij is ervaren en een mooi uithangbord voor de club.
Andere buitenlandse coaches zijn allemaal eigenlijk geen optie, op misschien Martinez na.
Het zal Bosz wel gaan worden, maar ik ben benieuwd wie hij mee wil nemen. Daar de bank eigenlijk al door Bergkamp en Spijkerman bezet is.![]()
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Het zal Bosz wel gaan worden, maar ik ben benieuwd wie hij mee wil nemen. Daar de bank eigenlijk al door Bergkamp en Spijkerman bezet is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wou net zeggen; die liggen juridisch toch nog met elkaar in de clinch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)
Dit, dus.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)or-rechter~a3450337/quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; die liggen juridisch toch nog met elkaar in de clinch?
Nog steeds niet betaaldRED ONS HENNIEGOD![]()
HAHAHHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UIWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar ben ik me van bewust. Neemt niet weg dat dat dan gelijk opgelost kan worden, de mensen waarmee hij als trainer te maken zou krijgen staan ver van Ajax N.V. af. Ik kan me niet voorstellen dat het hierop stukloopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk haalt Overgod Kostic op bij het gedegradeerde StuttgartAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Laudrup heeft geen adres.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)'Wish I was old and a little sentimental'
Niveau Sana, nee bedankt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk haalt Overgod Kostic op bij het gedegradeerde Stuttgart![]()
Haha Kostic staat tevens in de belangstelling van o.a. Schalke en Dortmund. onhaalbaar.quote:Charlie: How's it going in there?
We?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog kans op de CL, het is niet alsof we een jaar NIETS hebben.![]()
![]()
![]()
Zeker niet, hoewel Real nog de CL kan winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen successupporter.Wat is er?quote:![]()
De Ajaxsupporters van tegenwoordig ook al nietquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen successupporter.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Ajaxsupporters van tegenwoordig ook al niet![]()
![]()
Update mbt vCL: Zenitgoden hebben gelijkgespeeld en als Rostov 1/2 wedstrijden wint zijn we in ieder geval in beide voorronden geplaatst, voor wat het waard is.![]()
Duurt gvd lang om een nieuwe trainer aan te stellen. Schiet eens op.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz zal nog wel aan het steggelen zijn over het salaris van zijn vrouwquote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Duurt gvd lang om een nieuwe trainer aan te stellen. Schiet eens op.![]()
werd die door Vitesse ook betaald?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Bosz zal nog wel aan het steggelen zijn over het salaris van zijn vrouw![]()
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.quote:![]()
Dan is hij bij Ajax toch wel aan het verkeerde adresquote:Op maandag 16 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.![]()
Cock Jol all over againquote:Op maandag 16 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bosz wilde eerste het lopende seizoen in Israël afmaken.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Duurt gvd lang om een nieuwe trainer aan te stellen. Schiet eens op.
Zou leuk zijn als Bosz de middenvelder Eran Zahavi meeneemt. Ervaring, passend enorm goed en heeft al 36 goals gemaakt in alle competities dit seizoen.
[ Bericht 6% gewijzigd door inslagenreuring op 16-05-2016 11:57:18 ]Charlie: How's it going in there?
De familie Gudelj denkt daar heel anders over.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is hij bij Ajax toch wel aan het verkeerde adres![]()
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nope, gewoon kwalificeren voor de groepsfase.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:06 schreef eight het volgende:
[..]
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijk![]()
Ik snap het ook niet helemaal. Of je nu seed wordt in voorronde vier of unseed in voorronde vier, dat wordt gewoon pittig. Aan de rechterkant heb je ook gewoon Roma/Gladbachquote:Op maandag 16 mei 2016 12:06 schreef eight het volgende:
[..]
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijk![]()
Fan van Bosz maar als ik dit lees in zijn interview met het ADDit doet Guardiola echt al jaren. Wat voor idolaat ben je dan als je hier afgelopen winter pas achterkomtquote:Als Bosz over voetbal praat in de schaduw van een rij palmbomen, twinkelen zijn ogen. Hij is idolaat van Pep Guardiola. Mooi wel: toen Bosz eens las hoe Guardiola zijn trainingsveld bij Bayern München in vlakken en stroken verdeelde om het positiespel te trainen, bekeek hij of dat ook bij Vitesse kon.
,,Wilden we afgelopen winterstop mee beginnen, maar ja, ik deed nog één training en ging weg.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Je beseft dat de kans dat elke club in de 4e voorronde op papier sterker is dan Ajax vrijwel 100% is? Als underdog kun je altijd winnen maar dat noemen ze niet gewoon maar bijzonder.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nope, gewoon kwalificeren voor de groepsfase.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Niets is onmogelijk, maar het zal wel een flink karwei worden ja. Zal ook afhangen van de nieuwe coach en de samenstelling van de selectie tegen die tijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:14 schreef eight het volgende:
[..]
Je beseft dat de kans dat elke club in de 4e voorronde op papier sterker is dan Ajax vrijwel 100% is? Als underdog kun je altijd winnen maar dat noemen ze niet gewoon maar bijzonder.![]()
Nieuwe coach is sowieso een nadeel wanneer je vroeg in het seizoen moet pieken.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, maar het zal wel een flink karwei worden ja. Zal ook afhangen van de nieuwe coach en de samenstelling van de selectie tegen die tijd.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
hopelijk loten we boekarest in de voorrondeSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
In de derde voorronde zitten al clubs die lastig zat kunnen worden (ook wel teams die beter te doen zijn). Eerst die maar eens overleven, dan zien we wel weerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
smh lmaoquote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de derde voorronde al lastig tbh.![]()
We moeten een hoop geluk hebben willen we daar in doorkomen ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de derde voorronde al lastig tbh.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: