was het leven maar zo simpelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef TheJanitor het volgende:
Lekker wakker worden zo zonder De Boer als coach. Nu nog Stam ontwijken en alles komt goed met Ajax.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Beetje optimisme mag wel in deze mooie tijd.
Van den Brom is een stresskip, dat heeft Bosz iig niet alleen zal die laatste weinig krediet krijgenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er in buitenland echt niemand die Ajax zou willen coachen? Van den Brom vind ik op zich geen verkeerde maar heeft inderdaad nog wat tijd nodig. Bosz zie ik niet zitten.
Dat NOS met Pellegrini op proppen komt is lachwekkend, Van Gaal gaat het niet doen. Ben benieuwd naar de shortlist van Ajax. Stam zal er wel op staan, Seedorf wellicht, Rijkaard...
Die gast van White Star Brussels? 😁quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel negroïde toptrainers kun jij opnoemen?
Zodra hij presteert zal hij dat krediet wel krijgen, geen zorgen. Ik snap alleen niet waarom van Den Brom zou passen bij Ajax. Vind dat nou niet echt een grote naam en bovendien zoals je zegt moet je maar net afwachten hoe hij omgaat bij tegenslag.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van den Brom is een stresskip, dat heeft Bosz iig niet alleen zal die laatste weinig krediet krijgen
Als Peter goed voetbal speelt dan ligt niemand wakker van een verliespartijtje. Liever een verliespartij meer dan al die gelijke spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Typisch het volgende:
En dan na een of twee nederlagen schreeuwen dat het een smerige kakkerlak is.
Voetbalgenot.
Dat ligt er maar net aan hoe je aan het einde van de rit er voor staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Peter goed voetbal speelt dan ligt niemand wakker van een verliespartijtje. Liever een verliespartij meer dan al die gelijke spelen.
Makkelijk praten, als jullie straks 6e staan, maar wel zogenaamd mooi voetbal dan roepen jullie weer om resultaatvoetbal..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Peter goed voetbal speelt dan ligt niemand wakker van een verliespartijtje. Liever een verliespartij meer dan al die gelijke spelen.
dat is inderdaad een nadeel, misschien Rijkaard voor 1 seizoen met Kluivert als assistent die het dan overneemt, die krijgen iig meer kredietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Typisch het volgende:
Voetbalgenot.
lampje gespotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk praten, als jullie straks 6e staan, maar wel zogenaamd mooi voetbal dan roepen jullie weer om resultaatvoetbal..
Mooi voetbal
Mee eens hoor, je zag het bij de laatste kampioens droogte ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk praten, als jullie straks 6e staan, maar wel zogenaamd mooi voetbal dan roepen jullie weer om resultaatvoetbal..
Mooi voetbal
Krediet hebben die zeker, maar om Kluivert na 1 jaar hoofdtrainer te maken..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inderdaad een nadeel, misschien Rijkaard voor 1 seizoen met Kluivert als assistent die het dan overneemt, die krijgen iig meer krediet
Denken dat aanvallend voetbal spelen gelijk staat aan verliezenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi voetbal
Ik haat al jaren op het voetbal van Barca en nu ziet iedereen het ook, dat eeuwig getik en zogenaamd bovenliggend zijn is niet meer van deze tijd, oogaids is het.quote:
Staat het gelijk aan alles winnen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denken dat aanvallend voetbal spelen gelijk staat aan verliezen
als hij er na 1 jaar meelopen niet geschikt voor is dan zal hij ook niet meer wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Krediet hebben die zeker, maar om Kluivert na 1 jaar hoofdtrainer te maken..
Smaken verschillen maar dat tiki taki spelen ze toch helemaal niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat al jaren op het voetbal van Barca en nu ziet iedereen het ook, dat eeuwig getik en zogenaamd bovenliggend zijn is niet meer van deze tijd, oogaids is het.
[..]
Hallo Aad300quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:35 schreef Gruisman het volgende:
Die trainer van RB Salzburg wellicht. Al is dat niet geheel realistisch vrees ik, zit tegenwoordig bij Leverkussen toch?
Ja, bedankt Hans. Staan nog gewoon 1e in Spanje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat al jaren op het voetbal van Barca en nu ziet iedereen het ook, dat eeuwig getik en zogenaamd bovenliggend zijn is niet meer van deze tijd, oogaids is het.
[..]
Staat het gelijk aan alles winnen dan?
Dezelfde visiequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen Bosz en Maas is gewoon opmerkelijk groot. Je zou denken dat er niet zoveel verschil tussen zou zitten aangezien ze allebei dezelfde visie hebben.
visie hebben is 1 ding, dat overbrengen in de praktijk is wat andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Dezelfde visie
Hou op hoor, weinig visie gezien dat laatste half jaar bij Vitesse. Wat een koekwaus die maas
6e staanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi voetbal
Dat is hij nu al.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Typisch het volgende:
Voetbalgenot.
Wel een kakkerlak die de club Feyenoord een financiële strop heeft opgelegd waar ze nog niet echt overheen zijn. Baas.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel een kakkerlak die de club Feyenoord een financiële strop heeft opgelegd waar ze nog niet echt overheen zijn. Baas.
Ja dat assistent maken en vooraf al bekend maken dat hij trainer wordt werkt in de praktijk echt fantastisch, net als bij Oranjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inderdaad een nadeel, misschien Rijkaard voor 1 seizoen met Kluivert als assistent die het dan overneemt, die krijgen iig meer krediet
hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
6e staan
Alsof dat gaat gebeuren. Het is natuurlijk wel de bedoeling om resultaat te halen DOOR aanvallend voetbal. Jij impliceert dat dat niet kan. Echte PSV er be like.
Nog wel, morgen Real kampioenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, bedankt Hans. Staan nog gewoon 1e in Spanje.
Wat boeit mij PSV nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
PSV scoort nog altijd meer goals
Dit jaar 88, vorig jaar 91, daarvoor was een tussenjaar en daarvoor zelfs 103, PSV weet hoe te aanvallen
ja want veel goals maken = aanvallend voetbalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
PSV scoort nog altijd meer goals
Dit jaar 88, vorig jaar 91, daarvoor was een tussenjaar en daarvoor zelfs 103, PSV weet hoe te aanvallen
Even quoten om te pesten.quote:
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UIquote:
Je haalt PSV er zelf bij tsjapquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat boeit mij PSV nou?
Het gaat er om dat Ajax aanvallender gaat spelen onder Bosz. Overigens is het natuurlijk gelul van je om gescoorde goals in directe relatie te zetten met de spelopvatting.
En dat was de discussie niet eens. Je stelde dat aanvallend voetbal gelijk staat aan een relatief lage klassering. Wat wederom onderbuikgelul is.
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UI
[..]
Je haalt PSV er zelf bij tsjap
Haha, Frits. Dat is grappig als het over psv-fans gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.
Verzuring zit er nog in zie ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.
Hij word het sowieso niet.quote:
Hij wil niet eens weer trainer worden, wat ik wel begrijp met al die stress die daaruit komt. Daarbij heeft hij overal gefaald op Barcelona na, wat gewoon met een geweldig team was. Dus snap niet zo goed die roep om hem, puur sentiment omdat hij een oud-Ajacied is.quote:
Alleen die maffe Argentijn Martino presteerde het om met Barcelona te falen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil niet eens weer trainer worden, wat ik wel begrijp met al die stress die daaruit komt. Daarbij heeft hij overal gefaald op Barcelona na, wat gewoon met een geweldig team was. Dus snap niet zo goed die roep om hem, puur sentiment omdat hij een oud-Ajacied is.
Dan zie ik Ajax verder nog eerder Seedorf erbij betrekken. Misschien wel als assistent halen dat hij het later kan overnemen van Bosz.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen die maffe Argentijn Martino presteerde het om met Barcelona te falen.
Maar ik snap wat je bedoeld. Met Sparta degradeerde hij (voor het eerst in de historie) en zijn tijd bij Galatasaray en Saoedi-Arabië waren ook niet bepaald een succes.
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zie ik Ajax verder nog eerder Seedorf erbij betrekken. Misschien wel als assistent halen dat hij het later kan overnemen van Bosz.
Het liefst zie ik Bielsa, maar die komt toch niet.
Dat zou echt het domste zijn, als ze hun oren laten hangen naar wat simpele gasten uit de F-Side die niet willen dat Bosz komt omdat hij vroeger bij Feyenoord werkte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.
Het liefste zie ik van Gaal komen om het cirkeltje rond te krijgen
Inderdaad , het cirkeltje van de backstabbers compleet maken met de bron van dit saaie kutvoetbal wat we de voorgaande jaren gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.
Het liefste zie ik van Gaal komen om het cirkeltje rond te krijgen
welke voetbalvisie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:04 schreef Tchock het volgende:
Peter Bosz niet halen omdat hij een Feyenoord-verleden heeft zou echt hilarisch zijn. Lekker laten leiden door de supporters in plaats van door een voetbalvisie.
Wil wel graag vriendjes blijven lieverd.quote:
Noemde hem natuurlijk met een dikke knipoog frits. Omdat het een echte is verdient hij die naam.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haha, Frits. Dat is grappig als het over psv-fans gaat.
Weet je toevallig wanneer dat is?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Boes komt gewoon hoor. Wordt bekendgemaakt als de competitie in Israël afgelopen is. Let maar op
Dat is nog wel even weg dus. Maar goed, als de overeenkomst er is, kun je natuurlijk al wel enigszins handelen qua spelers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.flashscore.nl/voetbal/israel/
24-05 volgens mij
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is nog wel even weg dus. Maar goed, als de overeenkomst er is, kun je natuurlijk al wel enigszins handelen qua spelers bijvoorbeeld
Lust Bosz Chinees?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doen
Eerst even de lijstjes makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doen
F-side simpele gasten noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou echt het domste zijn, als ze hun oren laten hangen naar wat simpele gasten uit de F-Side die niet willen dat Bosz komt omdat hij vroeger bij Feyenoord werkte.
Van Gaal speelt net zulk saai voetbal als Frank, dat moet je niet willen. Er moet gewoon een echte frisse wind komen qua voetbalfilosofie.
Mensen die de komst van Bosz afschieten puur omdat hij een verleden heeft in Rotterdam vind ik inderdaad wat simpel ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nobelprijswinnaars en mensa-leden zijn het.
Mensen gespot die nooit in de Arena komenquote:
Ja, want iemand zou het toch met je oneens kunnen zijn. Haha, dan moet diegene wel niet weten waar hij over praat!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Mensen gespot die nooit in de Arena komen
De CL halen we toch niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCL
Dat ze hem midden juni aankondigen wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu nog niet bezig kunnen zijn met spelers. Aan de andere kant hebben we het wel over Overmarsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCL
Tussenjaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Mwoh, groepsfase EL mag toch wel lukken, ook met een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso als Bosz komt verwacht ik in de eerste seizoenshelft veel puntverlies omdat de spelers dan moeten wennen aan een nieuwe tactiek en daardoor nogal wat fouten zullen maken.
Wat niet erg is, als er maar ontwikkeling valt te bespeuren. Maar daarom sluit ik ook niet uit dat we de EL groepsfase ook mislopen
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopen dat we eerste voorronde van de CL doorkomen. Geen zekerheid, maar wel een prima kans. Dan is in ieder geval de EL groepsfase al zeker.
Het ging vorig jaar al bijna fout tegen Jablonec, en dan in augustus als de tactiek er nog niet helemaal in zit. Zie het wel mis gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, groepsfase EL mag toch wel lukken, ook met een nieuwe trainer
Ajax-Monaco wordt hem dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenDe moeilijkste die je daar kan loten is Anderlecht verdomme
Ed: Monaco trouwens
Ja, Ajax is in principe favoriet. Maar Rapid Wien was in mijn ogen ook wel prima te doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenDe moeilijkste die je daar kan loten is Anderlecht verdomme
Ed: Monaco trouwens
Dit jaar zat het er net zo goed nog niet in, met aankopen en een tactiek die toen totaal anders was dan wat het uiteindelijk geworden is. Daarnaast moet gezegd dat Jablonec een van de weinige tegenstanders was waar ook écht een muurtje stond, ook al is er dan nog het kwaliteitsverschilquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging vorig jaar al bijna fout tegen Jablonec, en dan in augustus als de tactiek er nog niet helemaal in zit. Zie het wel mis gaan.
Echt waar, ik geloof echt niet in dit incidenten gelul en verdedig ook niet de verdere afgangen, maar Rapid Wien beschouw ik serieus als incident.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, Ajax is in principe favoriet. Maar Rapid Wien was in mijn ogen ook wel prima te doen
Ja, dat ben ik ook wel met je eens. Was ook wel ongelukkig dat die gasten de eerste twee beste kansen erin schoten, terwijl Ajax best wat kansen gemist heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Echt waar, ik geloof echt niet in dit incidenten gelul en verdedig ook niet de verdere afgangen, maar Rapid Wien beschouw ik serieus als incident.
Zal hier wel allemaal reacties om krijgen maar ik geloof dat als je die 2e wedstrijd 10x speelt dat je 8-9 keer doorgaat.
Veltman raakt ongelukkig een bal aan, een spits ontsnapt compleet aan de aandacht na idioot balverlies, Gudelj pakt zijn man niet aan en je hebt 3 tegengoals.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook wel met je eens. Was ook wel ongelukkig dat die gasten de eerste twee beste kansen erin schoten, terwijl Ajax best wat kansen gemist heeft.
Transfers zitten echt wat moeilijker, een speler moet overwegen of hij wilt of niet wat al een week of 2 in beslag neemt, clubonderhandeling, contractonderhandelingen, duurt allemaal een flink poosje hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
In principe zou je gewoon 1 a 2 week nodig moeten hebben voor transfers als je een normale lijst hebt klaarliggen per positie en dan overlegt met Bosz, als hij de nieuwe trainer wordt waar ik niet op hoop, en eventueel zijn idee gaat scouten (tegenwoordig heb je wel zowat alle beelden online staan in een systeem + uitgebreide statistieken, beetje Moneyball idee). Dan ga je in gesprek, moet Ajax ook niet moeilijk gaan doen om half miljoentje of zo want daar houdt Marc Netto wel van.
Dit seizoen zal de tactiek ook tijd nodig hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit jaar zat het er net zo goed nog niet in, met aankopen en een tactiek die toen totaal anders was dan wat het uiteindelijk geworden is. Daarnaast moet gezegd dat Jablonec een van de weinige tegenstanders was waar ook écht een muurtje stond, ook al is er dan nog het kwaliteitsverschil
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef Brammess het volgende:
Een update over hoe het staat mbt plaatsing voorrondes;
Zoals het nu staat is Ajax in beide voorrondes geplaatst. Het enige gevaar is dat Zenit 2e wordt ipv FK Rostov, dan schuiven we door naar de 6e/10 plaats in de playoffs als we doorgaan in de 1e ronde. Keywoord: Als
Dit kan overigens gered worden als OGC Nice 3e wordt ipv Monaco.
[ afbeelding ]
Coefficienten Nice en Zenit:
Nice: 12.049
Zenit: 93.216
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want iemand zou het toch met je oneens kunnen zijn. Haha, dan moet diegene wel niet weten waar hij over praat!
Fener en Sparta moet je natuurlijk ook best kunnen verslaan. Als dat niet lukt is het gewoon falen van jezelf, niet "logisch" zoals verliezen van Real.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.
En dan is dit als we geplaatst zijn. Nee dat zit er echt niet in
Mwah, Fener met die aankomende leegloop en Sparta Praag moet je wel echt van kunnen winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.
En dan is dit als we geplaatst zijn. Nee dat zit er echt niet in
Fener verslaan lukte vorig seizoen ook niet, en toen waren die al heel zwak. Sparta Praag heeft de kwartfinale EL gehaald, en tegen die Praagse clubs heb ik het al vaker mis zien gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fener en Sparta moet je natuurlijk ook best kunnen verslaan. Als dat niet lukt is het gewoon falen van jezelf, niet "logisch" zoals verliezen van Real.
Roma en Gladbach kan ik minder inschatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |