Ja, bedankt Hans. Staan nog gewoon 1e in Spanje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat al jaren op het voetbal van Barca en nu ziet iedereen het ook, dat eeuwig getik en zogenaamd bovenliggend zijn is niet meer van deze tijd, oogaids is het.
[..]
Staat het gelijk aan alles winnen dan?
Dezelfde visiequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen Bosz en Maas is gewoon opmerkelijk groot. Je zou denken dat er niet zoveel verschil tussen zou zitten aangezien ze allebei dezelfde visie hebben.
visie hebben is 1 ding, dat overbrengen in de praktijk is wat andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Dezelfde visie
Hou op hoor, weinig visie gezien dat laatste half jaar bij Vitesse. Wat een koekwaus die maas
6e staanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk praten, als jullie straks 6e staan, maar wel zogenaamd mooi voetbal dan roepen jullie weer om resultaatvoetbal..
Mooi voetbal
Dat is hij nu al.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Typisch het volgende:
En dan na een of twee nederlagen schreeuwen dat het een smerige kakkerlak is.
Voetbalgenot.
Wel een kakkerlak die de club Feyenoord een financiële strop heeft opgelegd waar ze nog niet echt overheen zijn. Baas.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel een kakkerlak die de club Feyenoord een financiële strop heeft opgelegd waar ze nog niet echt overheen zijn. Baas.
Ja dat assistent maken en vooraf al bekend maken dat hij trainer wordt werkt in de praktijk echt fantastisch, net als bij Oranjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inderdaad een nadeel, misschien Rijkaard voor 1 seizoen met Kluivert als assistent die het dan overneemt, die krijgen iig meer krediet
hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
6e staan
Alsof dat gaat gebeuren. Het is natuurlijk wel de bedoeling om resultaat te halen DOOR aanvallend voetbal. Jij impliceert dat dat niet kan. Echte PSV er be like.
Nog wel, morgen Real kampioenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, bedankt Hans. Staan nog gewoon 1e in Spanje.
Wat boeit mij PSV nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
PSV scoort nog altijd meer goals
Dit jaar 88, vorig jaar 91, daarvoor was een tussenjaar en daarvoor zelfs 103, PSV weet hoe te aanvallen
ja want veel goals maken = aanvallend voetbalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
PSV scoort nog altijd meer goals
Dit jaar 88, vorig jaar 91, daarvoor was een tussenjaar en daarvoor zelfs 103, PSV weet hoe te aanvallen
Even quoten om te pesten.quote:
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UIquote:
Je haalt PSV er zelf bij tsjapquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat boeit mij PSV nou?
Het gaat er om dat Ajax aanvallender gaat spelen onder Bosz. Overigens is het natuurlijk gelul van je om gescoorde goals in directe relatie te zetten met de spelopvatting.
En dat was de discussie niet eens. Je stelde dat aanvallend voetbal gelijk staat aan een relatief lage klassering. Wat wederom onderbuikgelul is.
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UI
[..]
Je haalt PSV er zelf bij tsjap
Haha, Frits. Dat is grappig als het over psv-fans gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.
Verzuring zit er nog in zie ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je een echte was, frits. Dat jij bij de letter P al de neiging hebt de hele clubhistorie te ontvouwen...mijn schuld daarin ontgaat me een beetje.
Hij word het sowieso niet.quote:
Hij wil niet eens weer trainer worden, wat ik wel begrijp met al die stress die daaruit komt. Daarbij heeft hij overal gefaald op Barcelona na, wat gewoon met een geweldig team was. Dus snap niet zo goed die roep om hem, puur sentiment omdat hij een oud-Ajacied is.quote:
Alleen die maffe Argentijn Martino presteerde het om met Barcelona te falen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil niet eens weer trainer worden, wat ik wel begrijp met al die stress die daaruit komt. Daarbij heeft hij overal gefaald op Barcelona na, wat gewoon met een geweldig team was. Dus snap niet zo goed die roep om hem, puur sentiment omdat hij een oud-Ajacied is.
Dan zie ik Ajax verder nog eerder Seedorf erbij betrekken. Misschien wel als assistent halen dat hij het later kan overnemen van Bosz.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen die maffe Argentijn Martino presteerde het om met Barcelona te falen.
Maar ik snap wat je bedoeld. Met Sparta degradeerde hij (voor het eerst in de historie) en zijn tijd bij Galatasaray en Saoedi-Arabië waren ook niet bepaald een succes.
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zie ik Ajax verder nog eerder Seedorf erbij betrekken. Misschien wel als assistent halen dat hij het later kan overnemen van Bosz.
Het liefst zie ik Bielsa, maar die komt toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |