Misschien wel juist voor zijn paquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jordi dat wilt vanwege zijn pa
Henrichs en de ledenraad zijn als kakkerlakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel juist voor zijn pa
Al die ratten er daar uit werken
Feyenoord is gewoon een vreselijk trieste club. Daar verander je niks aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te calimero-en maar ik vind het zo typerend dat Feyenoord-fans het kampioenschap meer vieren dan de PSV-fans.
Zo komt het ook op mij over ja, maar ik hoor ook van veel PSV-fans vrijwel alleen maar anti-Ajax geneuzelquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te calimero-en maar ik vind het zo typerend dat Feyenoord-fans het kampioenschap meer vieren dan de PSV-fans.
Door dat soort verrotte bestuursvormen kan Ajax nooit vooruit komen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henrichs en de ledenraad zijn als kakkerlakken
PSV is kampioen geworden, niet Feyenoord. Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo komt het ook op mij over ja, maar ik hoor ook van veel PSV-fans vrijwel alleen maar anti-Ajax geneuzel
Van Praag en consorten moesten zo nodig de Europese top bijhouden door middel van de beursgang. Is ze goed gelukt....quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door dat soort verrotte bestuursvormen kan Ajax nooit vooruit komen.
Jawel, maar ik bedoel dat ik PSV-ers meer hoor over dat Ajax het niet is geworden dan dat PSV het wel is gewordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is kampioen geworden, niet Feyenoord. Dat is een wezenlijk verschil.
Dat geld wat ze daarmee kregen hebben ze wel lekker laten verdampen hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Praag en consorten moesten zo nodig de Europese top bijhouden door middel van de beursgang. Is ze goed gelukt....
Op papier een goed idee. Maar dat geld is zo hard verkracht aan van allerlei treurige aankopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Praag en consorten moesten zo nodig de Europese top bijhouden door middel van de beursgang. Is ze goed gelukt....
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geld wat ze daarmee kregen hebben ze wel lekker laten verdampen hè
En bestuursleden zoals Kales en Jaakke. Hebben gewoon de ziekte binnen de club gehaald en die gaat waarschijnlijk niet meer weg ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op papier een goed idee. Maar dat geld is zo hard verkracht aan van allerlei treurige aankopendaar had je een heel solide club mee kunnen bouwen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Ooku het volgende:
Bosz, Anita, Ziyech, S. De Jong talentvolle linksback, tweede spits, buitenspeler.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef Nouri het volgende:
Kunnen we Wijnaldum niet halen?#blijfdromen
Siem mag lekker daar blijven, heb je helemaal niks aan. Middenveld te sloom en geen echte aanvaller.quote:
Blind paardquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef Nouri het volgende:
Kunnen we Wijnaldum niet halen?#blijfdromen
Beter dan een paard zonder benenquote:
De zaal zat overvol met Brabantse lieden, maar oké.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |