Jaar daarna. Stond wel in 13-14 in de winterstop gedeeld bovenaan met Ajax.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Gruisman het volgende:
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?
Ah dat was dus Fred Rutten zeker. Nja die kan er ook niet zoveel van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jaar daarna. Stond wel in 13-14 in de winterstop gedeeld bovenaan met Ajax.
Jij ziet Bosz graag komen of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Gruisman het volgende:
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?
Ik zou dat zooitje wel fatsoenlijk laten spelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Litmanen op cursus sturen. Lijkt me echt gaaf als hij een keer hoofdtrainer zou worden
Heerlijk al die dunning krugertjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou dat zooitje wel fatsoenlijk laten spelen
Had ik toch gelijk toen ik zei dat de harde kern er tegen zouden zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Haha:
http://f-side.nl/wij-zeggen-nee/
Zij zeggen nee tegen Peter B..
"Harde kern" de F-side stelt geen kut meer voor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk toen ik zei dat de harde kern er tegen zouden zijn.
Ben wel benieuwd hoe het spel eruit gaat zien met Bosz eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij ziet Bosz graag komen of niet?
Wim Jansen werd als mister Feyenoord kampioen met Ajax. Lekker boeiend dat Bosz een verleden bij Feyenoord heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Haha:
http://f-side.nl/wij-zeggen-nee/
Zij zeggen nee tegen Peter B..
Opendraaien en oplossing vooruit zoeken lijkt me een uitstekend begin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het spel eruit gaat zien met Bosz eigenlijk
Inderdaad. Feyenoord-side moet hun bek houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Harde kern" de F-side stelt geen kut meer voor.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)3&id=100004798297423
Met de vriendelijke groeten uit Ahoy![]()
![]()
![]()
Ja want verdedigend niet ijzersterk staan bij Vitesse en Heracles is een godsschande gezien het materiaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ik zeg ook nee tegen peter B overigens. Zijn teams zijn verdedigend altijd meeh geweest.
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef ProductPlaza het volgende:
Naar mijn mening is Frank Rijkaard de beste opvolger. Hij heeft 2 jaar geleden aan te geven geen trainerscarriere meer aan te willen gaan, maar hopelijk is hij nog te overtuigen.
Prachtige carriere als voetballer maar bovendien goed gepresteerd bij FC Barcelona (2x kampioen en 1x CL winnaar volgens mij)
Als assistent zou ik Clarence Seedorf aanstellen zodat deze binnen 1 á 2 jaar kan worden doorgeschoven naar hoofdcoach. Deed het eigenlijk helemaal niet onaardig bij AC Milan als je kijkt wat zijn voorgangers presteerde.
Kampioen worden en CL winnen met Barca is natuurlijk ongekend spectaculair.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?
Met de beste assistent erbijquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kampioen worden en CL winnen met Barca is natuurlijk ongekend spectaculair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |