SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Eerste jaar Jol was leuker dan 5.5 jaar Frank.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt (F)Drank . Heb de afgelopen jaren geweldig geslapen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En daar zat geen tactiek achter..quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eerste jaar Jol was leuker dan 5.5 jaar Frank.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En daar zat geen tactiek achter..'Wish I was old and a little sentimental'
Pantelic regelde het welquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal allemaal best, maar als Jol vijf jaar trainer was geweest, met veel aanvallend voetbal, veel goals maar nul prijzen, dan hadden we ook heel anders gepraat nu.![]()
''Ik ga niet bij een club werken met matchfixing en ik had niks te maken met de matchfixing bij Willem 2 ''quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:14 schreef superniger het volgende:
Wie is die Alfons Groenedijk waar iedereen het over heeft?
Gaat werken bij Cluj.
''Ik ga nooit een club trainen met kunstgras''
Traint Excelsior .RED ONS HENNIEGOD![]()
Ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik ga niet bij een club werken met matchfixing en ik had niks te maken met de matchfixing bij Willem 2 ''
Gaat werken bij Cluj.
''Ik ga nooit een club trainen met kunstgras''
Traint Excelsior .![]()
![]()
Totaal geen zelfrespect die man.![]()
Treft ook geen blaam als Excelsior slecht speelt terwijl zijn spelers hem gewoon uitkotsten omdat ie Kuwas steeds de kans gaf op basis van niks .quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit![]()
![]()
Totaal geen zelfrespect die man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu ook weer. 'ik ga weg bij Excelsior omdat er geen uitdaging is'. Zeg gewoon dat je nie wil degraderenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treft ook geen blaam als Excelsior slecht speelt terwijl zijn spelers hem gewoon uitkotsten omdat ie Kuwas steeds de kans gaf op basis van niks .![]()
Zuipt hij zoveel dan? Nooit wat van meegekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt (F)Drank . Heb de afgelopen jaren geweldig geslapenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dirk Kuit is een vriend van hem. Dan weet je het wel ...quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu ook weer. 'ik ga weg bij Excelsior omdat er geen uitdaging is'. Zeg gewoon dat je nie wil degraderenRED ONS HENNIEGOD![]()
Overigens heb ik Peter Bosz altijd meer een Ajacied dan Feyenoorder gevonden, als persoon. Met Winston Bogarde is het dan weer meer vice-versa.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Kunnen de kneusjes op internet de volgende Ajacied afbranden. Goed plan jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Litmanen op cursus sturen. Lijkt me echt gaaf als hij een keer hoofdtrainer zou worden
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
Kolbeinn steeds de kans geven kan getuigen van 2 dingen :quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zuipt hij zoveel dan? Nooit wat van meegekregen.
- Verslaving
- Onkunde .RED ONS HENNIEGOD![]()
Veel te keurige en welbespraakte man met flair voor die club.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:28 schreef Morendo het volgende:
Overigens heb ik Peter Bosz altijd meer een Ajacied dan Feyenoorder gevonden, als persoon. Met Winston Bogarde is het dan weer meer vice-versa.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De kritiek die hier de laatste tijd (en dan doel ik niet op de laatste dagen) te lezen was, daar ben je het dus niet mee eens?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:33 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Kunnen de kneusjes op internet de volgende Ajacied afbranden. Goed plan jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Elke pot volle bak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Anderzijds voelt het ergens wel kut dat Frank gaat, soort end of an era (los van het feit dat het tijd is). Hoop dat hij een episch afscheid krijgt.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Met bepaalde aspecten wel ja, uiteraard. Ik ben ook blij dat Frank er mee stopt, had van mij vorig seizoen al gemogen. Maar ik blijf wel respect houden voor hem. Al was het alleen maar om 15-05-2011. Wat een dag was datquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De kritiek die hier de laatste tijd (en dan doel ik niet op de laatste dagen) te lezen was, daar ben je het dus niet mee eens?
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
Denk alleen niet dat Everton de juiste club is voor hem. Frank moet lekker een subtopper in Spanje gaan trainen; Valencia, Sociedad, Malaga zoiets..![]()
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?![]()
Jaar daarna. Stond wel in 13-14 in de winterstop gedeeld bovenaan met Ajax.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Gruisman het volgende:
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?![]()
Ah dat was dus Fred Rutten zeker. Nja die kan er ook niet zoveel van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jaar daarna. Stond wel in 13-14 in de winterstop gedeeld bovenaan met Ajax.![]()
Jij ziet Bosz graag komen of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Gruisman het volgende:
Was overigens wel een wereldprestatie van Bosz om toen dat jaar met Bony geen kampioen te worden. Of kwam hij net daarna?
Charlie: How's it going in there?
Ik zou dat zooitje wel fatsoenlijk laten spelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Litmanen op cursus sturen. Lijkt me echt gaaf als hij een keer hoofdtrainer zou worden![]()
Heerlijk al die dunning krugertjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou dat zooitje wel fatsoenlijk laten spelenCharlie: How's it going in there?
Had ik toch gelijk toen ik zei dat de harde kern er tegen zouden zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Haha:
http://f-side.nl/wij-zeggen-nee/
Zij zeggen nee tegen Peter B..
![]()
"Harde kern" de F-side stelt geen kut meer voor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk toen ik zei dat de harde kern er tegen zouden zijn.Charlie: How's it going in there?
Ben wel benieuwd hoe het spel eruit gaat zien met Bosz eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij ziet Bosz graag komen of niet?![]()
![]()
Wim Jansen werd als mister Feyenoord kampioen met Ajax. Lekker boeiend dat Bosz een verleden bij Feyenoord heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Haha:
http://f-side.nl/wij-zeggen-nee/
Zij zeggen nee tegen Peter B..
'Wish I was old and a little sentimental'
Opendraaien en oplossing vooruit zoeken lijkt me een uitstekend begin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het spel eruit gaat zien met Bosz eigenlijk
Onder Frank MOCHT je niet eens opendraaien. Hoe belachelijk is dat?Charlie: How's it going in there?
Inderdaad. Feyenoord-side moet hun bek houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Harde kern" de F-side stelt geen kut meer voor.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)3&id=100004798297423
Met de vriendelijke groeten uit Ahoy![]()
![]()
![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Nee tegen peter b, ze kunnen het ook zo bekijken, peter B heeft feyenoord toch redelijk kapot gemaakt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik zeg ook nee tegen peter B overigens. Zijn teams zijn verdedigend altijd meeh geweest.AFCA
Naar mijn mening is Frank Rijkaard de beste opvolger. Hij heeft 2 jaar geleden aan te geven geen trainerscarriere meer aan te willen gaan, maar hopelijk is hij nog te overtuigen.
Prachtige carriere als voetballer maar bovendien goed gepresteerd bij FC Barcelona (2x kampioen en 1x CL winnaar volgens mij)
Als assistent zou ik Clarence Seedorf aanstellen zodat deze binnen 1 á 2 jaar kan worden doorgeschoven naar hoofdcoach. Deed het eigenlijk helemaal niet onaardig bij AC Milan als je kijkt wat zijn voorgangers presteerde.![]()
Ja want verdedigend niet ijzersterk staan bij Vitesse en Heracles is een godsschande gezien het materiaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ik zeg ook nee tegen peter B overigens. Zijn teams zijn verdedigend altijd meeh geweest.
Kijk dan ook even naar wat die wel goed deed bij die clubs. Namelijk aantrekkelijk spel spelen, vaak "het beste voetbal van het moment" volgens supporters.Charlie: How's it going in there?
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef ProductPlaza het volgende:
Naar mijn mening is Frank Rijkaard de beste opvolger. Hij heeft 2 jaar geleden aan te geven geen trainerscarriere meer aan te willen gaan, maar hopelijk is hij nog te overtuigen.
Prachtige carriere als voetballer maar bovendien goed gepresteerd bij FC Barcelona (2x kampioen en 1x CL winnaar volgens mij)
Als assistent zou ik Clarence Seedorf aanstellen zodat deze binnen 1 á 2 jaar kan worden doorgeschoven naar hoofdcoach. Deed het eigenlijk helemaal niet onaardig bij AC Milan als je kijkt wat zijn voorgangers presteerde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kampioen worden en CL winnen met Barca is natuurlijk ongekend spectaculair.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?Charlie: How's it going in there?
Met de beste assistent erbijquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kampioen worden en CL winnen met Barca is natuurlijk ongekend spectaculair.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk vond ik het NL elftal onder Rijkaard prima spelen. Joegoslavië werd echt geslacht en Italië redde het met alle geluk van de wereld tot de penalty's een won die.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Periode ervoor was anders niet best met veel zoeken en alleen maar gelijke spelen. En met dat materiaal kan iedere gek (zelfs ik) het aardig doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het NL elftal onder Rijkaard prima spelen. Joegoslavië werd echt geslacht en Italië redde het met alle geluk van de wereld tot de penalty's een won die.RED ONS HENNIEGOD![]()
Galarasaray heeft hij ook kampioen gemaakt en de halve finale ek 2000 was toch ook niet slecht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere clubs waar die gewoon compleet is afgegaan + NL elftal noem je maar even niet ?
Verder geef ik je inderdaad gelijk, maar het is niet zo dat hij een slechte reputatie als trainer heeft.![]()
Hoeveel negroïde toptrainers kun jij opnoemen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef ProductPlaza het volgende:
Als assistent zou ik Clarence Seedorf aanstellen zodat deze binnen 1 á 2 jaar kan worden doorgeschoven naar hoofdcoach. Deed het eigenlijk helemaal niet onaardig bij AC Milan als je kijkt wat zijn voorgangers presteerde.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Onder Van Basten werden Ita en Fra ook geslacht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het NL elftal onder Rijkaard prima spelen. Joegoslavië werd echt geslacht en Italië redde het met alle geluk van de wereld tot de penalty's een won die.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
In de NFL, MLB en NBA zijn er genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel negroïde toptrainers kun jij opnoemen?
AFCA
Rijkaard wil niet voor niets geen coach zijn. Laten we het daarbij houden .quote:Charlie: How's it going in there?
Mja, ze speelden natuurlijk geen kwalificatie omdat Nederland gastland was. Dat is altijd anders omdat je dan enkel oefenwedstrijden speelt. Vergeet ook niet dat van Gaal zich vervolgens niet eens kwalificeerde voor het WK.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Periode ervoor was anders niet best met veel zoeken en alleen maar gelijke spelen. En met dat materiaal kan iedere gek (zelfs ik) het aardig doenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In 2010 werd die geen kampioen hoor ? Paar maanden erna werd die er gewoon uitgezetquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:03 schreef ProductPlaza het volgende:
[..]
Galarasaray heeft hij ook kampioen gemaakt en de halve finale ek 2000 was toch ook niet slecht?
Verder geef ik je inderdaad gelijk, maar het is niet zo dat hij een slechte reputatie als trainer heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
In alle eerlijkheid waren dat wedstrijden waar Nederland op de counter geweldig was, maar de tegenstander zeker niet compleet werd overlopen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onder Van Basten werden Ita en Fra ook geslacht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hou van een goede defensequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zijn er wat mensen geïndoctrineerd door het nieuwe realisme.. Defense makes champs.
AFCA
Maar dat had een bepaalde oorzaak( spelers pruimden hem gewoon niet meer )quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ze speelden natuurlijk geen kwalificatie omdat Nederland gastland was. Dat is altijd anders omdat je dan enkel oefenwedstrijden speelt. Vergeet ook niet dat van Gaal zich vervolgens niet eens kwalificeerde voor het WK.RED ONS HENNIEGOD![]()
Aankopen met Nettoquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk maken ze het snel rond met Bosz, kunnen ze daarna meteen over tot de aankopen.
genotRED ONS HENNIEGOD![]()
Tot wanneer blijft Frank eigenlijk? Eind juni of?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk maken ze het snel rond met Bosz, kunnen ze daarna meteen over tot de aankopen.Charlie: How's it going in there?
Cruijff gaat er niet inkomen denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien dat we een 2 in 1 deal doen. Cruijff en Bosz halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
De RvC wilde dat eigenlijk al, maar namen hem daarna alleen wat verantwoordelijkheden af.quote:
Maar ik las net dat Jordi Cruijff weggaat bij Maccabi deze zomer, dus ik heb hoopOh.![]()
Hij gaat de tour in China nog doen en daarna is het vakantie en kan hij met andere clubs onderhandelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tot wanneer blijft Frank eigenlijk? Eind juni of?Oh.![]()
Men is er maar druk meequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)3&id=100004798297423
Met de vriendelijke groeten uit Ahoy![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of Jordi dat wilt vanwege zijn paquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De RvC wilde dat eigenlijk al, maar namen hem daarna alleen wat verantwoordelijkheden af.
Maar ik las net dat Jordi Cruijff weggaat bij Maccabi deze zomer, dus ik heb hoopRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, dat mak jij ervan. Anders had Atletico nu kampioen geweest, stond Ajax op het bordes..quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hou van een goede defense. Defense makes champs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: