Zeker niet, hoewel Real nog de CL kan winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen successupporter.
Wat is er?quote:
De Ajaxsupporters van tegenwoordig ook al nietquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen successupporter.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Ajaxsupporters van tegenwoordig ook al niet
Bosz zal nog wel aan het steggelen zijn over het salaris van zijn vrouwquote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Duurt gvd lang om een nieuwe trainer aan te stellen. Schiet eens op.
werd die door Vitesse ook betaald?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Bosz zal nog wel aan het steggelen zijn over het salaris van zijn vrouw
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.quote:
Dan is hij bij Ajax toch wel aan het verkeerde adresquote:Op maandag 16 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.
Cock Jol all over againquote:Op maandag 16 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.
Bosz wilde eerste het lopende seizoen in Israël afmaken.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Duurt gvd lang om een nieuwe trainer aan te stellen. Schiet eens op.
De familie Gudelj denkt daar heel anders over.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is hij bij Ajax toch wel aan het verkeerde adres
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen.
Nope, gewoon kwalificeren voor de groepsfase.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:06 schreef eight het volgende:
[..]
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijk
Ik snap het ook niet helemaal. Of je nu seed wordt in voorronde vier of unseed in voorronde vier, dat wordt gewoon pittig. Aan de rechterkant heb je ook gewoon Roma/Gladbachquote:Op maandag 16 mei 2016 12:06 schreef eight het volgende:
[..]
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijk
Dit doet Guardiola echt al jaren. Wat voor idolaat ben je dan als je hier afgelopen winter pas achterkomtquote:Als Bosz over voetbal praat in de schaduw van een rij palmbomen, twinkelen zijn ogen. Hij is idolaat van Pep Guardiola. Mooi wel: toen Bosz eens las hoe Guardiola zijn trainingsveld bij Bayern München in vlakken en stroken verdeelde om het positiespel te trainen, bekeek hij of dat ook bij Vitesse kon.
,,Wilden we afgelopen winterstop mee beginnen, maar ja, ik deed nog één training en ging weg.
Je beseft dat de kans dat elke club in de 4e voorronde op papier sterker is dan Ajax vrijwel 100% is? Als underdog kun je altijd winnen maar dat noemen ze niet gewoon maar bijzonder.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nope, gewoon kwalificeren voor de groepsfase.
Niets is onmogelijk, maar het zal wel een flink karwei worden ja. Zal ook afhangen van de nieuwe coach en de samenstelling van de selectie tegen die tijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:14 schreef eight het volgende:
[..]
Je beseft dat de kans dat elke club in de 4e voorronde op papier sterker is dan Ajax vrijwel 100% is? Als underdog kun je altijd winnen maar dat noemen ze niet gewoon maar bijzonder.
Nieuwe coach is sowieso een nadeel wanneer je vroeg in het seizoen moet pieken.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, maar het zal wel een flink karwei worden ja. Zal ook afhangen van de nieuwe coach en de samenstelling van de selectie tegen die tijd.
smh lmaoquote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de derde voorronde al lastig tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |