SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
Met Tom in het roze:![]()
Ze zijn echt doodsbenauwd voor Tommie, mooi is datquote:"Vandaag zullen we Dumoulin zeker al tijdsverlies proberen aan te smeren. We moeten hem overboord gooien op de slotklim."
Astana-ploegleider Martinelli
Die gaan Tom echt niet kwijtraken op deze klim, laatste km is max 7%. Vind het sowieso een beetje krampachtig. Nibali gaat toch de Giro niet winnenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zijn echt doodsbenauwd voor Tommie, mooi is dat
Leuk! Wat een tyfuseind nog.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:25 schreef skysherrif het volgende:
En we zijn begonnen op Eurosport.
Ik kom jullie nu ook een beetje vergezellen hier
Dat wijf dat dat presenteert is enorm irritant.quote:
Zou het Ilyas zijn uit het Syrie topic?quote:
Inderdaad, geef ons die vrouw met die enorme uiers.quote:
Jose Been is geen weervrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, geef ons die vrouw met die enorme uiers.
Het staat er nog niet eens 1 dag, laat maar lekker staanquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit trouwens irritant. Ik geloof dat iedereen de boodschap nu wel heeft begrepen dus het mag weer weg.
[ afbeelding ]
In de oorlog hadden jullie niks te zeggen gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Het staat er nog niet eens 1 dag, laat maar lekker staan
was getekend
de minderheid
De Duitsers waren ook de minderheid...quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de oorlog hadden jullie niks te zeggen gehad.
was getekend
Mani89.
Sinds wanneer stel jij de mening van Boogerd op prijs?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:40 schreef Sked het volgende:
Geen spektakel op de eerste klim volgens Boogerd, ik ga wat anders doen
Een godwin op jezelf, nice.quote:
Omdat de discussie ook ridicuul is, dus dan kan ik beter de Godwin-kaart nemen dan iemand andersquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een godwin op jezelf, nice.
Maar goed, we hebben het hier over de kern van democratie: majority rules, minority rights. Mateloos interessant.
Sporzaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:15 schreef Slobeend het volgende:
"ALBANEES MET VLAAMS TINTJE
Het gaat spitsrijders Bisolti, Kolobnev en Zhupa voor de wind. Die laatste is de tijdritkampioen van Albanië en is verliefd op de Vlaamse voorjaarskoersen. Zhupa heeft trouwens een supporterslegioen in Roeselare.".
Ik neem hem serieuzer dan al die losers die normaal te horen zijn op Eurosportquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer stel jij de mening van Boogerd op prijs?
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel isquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit trouwens irritant. Ik geloof dat iedereen de boodschap nu wel heeft begrepen dus het mag weer weg.
[ afbeelding ]
Ja dat is het vooral inderdaad. Daardoor is dat gele vlak te groot. Dat is mij een doorn in het oog. Daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel is
Hoeft toch niet per se in zo'n omranding?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel is
Jawel, maar nu al een uurtje niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:46 schreef noodgang het volgende:
Is er al de hele tijd geen beeld? Schakel net in
Alleen de start, die Italianen kunnen er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:46 schreef noodgang het volgende:
Is er al de hele tijd geen beeld? Schakel net in
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar nu al een uurtje niet meer.
Thnx, was eigenlijk wel te verwachten weerquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alleen de start, die Italianen kunnen er niks van
Ik ben voor Pirazzi.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:48 schreef Szura het volgende:
Cunego vs Pirazzi voor de bergtrui, lekker hoor
Die zitten vooraan om de sponsor op tv te krijgen, die gaan niet fietsen zonder beeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lijkt net of het geneutraliseerd is bij die jongens vooraan.
Ja, dat is in zo'n natte afdaling niet zo raar.quote:
Hopelijk zit er iemand belangrijk achterop dan wordt het helemaal topshowquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is in zo'n natte afdaling niet zo raar.
Beste duo ooit he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Tommeke het volgende:
Knap trouwens hoe goed Jose en Renaat de tijd zonder beelden vol kunnen lullen.
Ik las het op Wikipedia, wat een erelijst zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Pijnen was meer bekend als baanwielrenner en op dat gebied toch wel een legende te noemen. Lange tijd na Patrick Sercu degene met de meeste zesdaagse overwinningen.
Waarom geen waterfietsen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:01 schreef THEFXR het volgende:
waarom doen ze geen regenbanden zoals in de F!?
Het dreigt wel vrij laat te worden jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:01 schreef franklop het volgende:
laat finishje of niet?
Is Buren in gevaar?
Mooi, want ik ben laat terugquote:
CABG daarentegenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Mierda, Chavito heeft het niet zo op regen.
Bij Lotto Djumbo vinden ze dat ze gisteren alles perfect hebben gedaan, dus nemen ze nu een snippperdag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Ook amper LottoNL te zien vooraan, Kruijs zal toch niet weer de slag missen in de 1ste week he?
Kruijswijk zit in de eerste 10. Hebben allemaal regenvestjes aan, maar zag hem duidelijk zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Ook amper LottoNL te zien vooraan, Kruijs zal toch niet weer de slag missen in de 1ste week he?
Hij nam zichzelf nog wel heel serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie nam Hesjedal überhaupt nog serieus?
Wat, is er iets gebeurd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Mierda, Chavito heeft het niet zo op regen.
Kruijswijk zat de hele afdaling al vooraan. Gelukkig dat ie altijd zo makkelijk herkenbaar is.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk zat de hele afdaling al vooraan. Gelukkig dat ie altijd zo makkelijk herkenbaar is.
Ik wilde iets zeggen maar dat moet in een ander topic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie nam Hesjedal überhaupt nog serieus?
Welk topic?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat moet in een ander topic.
Hesjedal rijdt nog geen deuk in pak boter, daar hoef je echt niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Knal gewoon door en rijd Hesjedal op een hoop. Als je te laf koerst verlies je de Giro aan zo'n aanklamper als hij. Vraag maar aan Joaquim Rodriguez.
Dachten we in 2012 ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hesjedal rijdt nog geen deuk in pak boter, daar hoef je echt niet bang voor te zijn
Wees blij dat er nog renners zijn die aan durven te vallen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellens
Wat een kansloze actie weer
Haha, je bent geďntimideerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat moet in een ander topic.
Beter wacht hij daar nog 40km meequote:Op donderdag 12 mei 2016 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog renners zijn die aan durven te vallen.
Nee, Purito valt aan bij de voet van de beklimming. Dat speelde Hesjedal enorm in de kaart. Daarnaast weet Rodriguez zijn winstkansen in een grote ronde altijd wel te verkloten en komt hij wat niveau betreft niet in de buurt van wat hier rijdt, anders kan De Gendt geen derde worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Knal gewoon door en rijd Hesjedal op een hoop. Als je te laf koerst verlies je de Giro aan zo'n aanklamper als hij. Vraag maar aan Joaquim Rodriguez.
Kijken ze hier toch lelijk op hun neusquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wellens gaat winnen. Toch niet zo'n kansloze aanval dus.
Ik zou er gewoon aan toevoegen dat posts over wedden in het wedtopic moeten, foto's in FOT, posts over eigen wielertochten in het recreatief wielrennen topic. Want op dat soort posts zit ik dan weer niet te wachten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg mods, verplaatsen jullie deze post ff naar feedback.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon aan toevoegen dat posts over wedden in het wedtopic moeten, foto's in FOT, posts over eigen wielertochten in het recreatief wielrennen topic. Want op dat soort posts zit ik dan weer niet te wachten.
En dat gezeik over het weer moet ook in WKN!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon aan toevoegen dat posts over wedden in het wedtopic moeten, foto's in FOT, posts over eigen wielertochten in het recreatief wielrennen topic. Want op dat soort posts zit ik dan weer niet te wachten.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellens
Wat een kansloze actie weer
Allemaal even lachen om deze posts jongens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter wacht hij daar nog 40km mee
Dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef IbanMayo het volgende:
Ga s ff rijden jongens, heb niet zo'n zin in een zege van Wellens.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef IbanMayo het volgende:
Ga s ff rijden jongens, heb niet zo'n zin in een zege van Wellens.
quote:
Sinds wanneer ben jij TimWellensN1Fan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal even lachen om deze post jongens.
Ik heb zijn eerdere post al onder Ctr-V staan voor na de finishquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Allemaal even lachen om deze posts jongens.
Belg zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Timmetje Wellens jullie aangedaan?
Ik zou mezelf niet direct een fan noemen, maar ik kan zijn manier van rijden zeker wel waarderen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij TimWellensN1Fan?
Alweer een verstandige post van jouw kant.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet direct een fan noemen, maar ik kan zijn manier van rijden zeker wel waarderen.
Aanvallers hebben we nodig en Tim begrijpt dat. Ook mooi dat hij het blijft doen, ondanks dat het niet altijd iets oplevert. Toch al een paar mooie overwinningen geboekt en vandaag komt er weer een bij. Terecht.
Z'n koersgedrag is inderdaad zeer attractief. De verbeterde versie van Sjonnie Hoogerland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet direct een fan noemen, maar ik kan zijn manier van rijden zeker wel waarderen.
Aanvallers hebben we nodig en Tim begrijpt dat. Ook mooi dat hij het blijft doen, ondanks dat het niet altijd iets oplevert. Toch al een paar mooie overwinningen geboekt en vandaag komt er weer een bij. Terecht.
Louter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alweer een verstandige post van jouw kant.
Sjonnie is een kluchtquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n koersgedrag is inderdaad zeer attractief. De verbeterde versie van Sjonnie Hoogerland.
Maar waar komt die anti-Wellens rant opeens vandaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n koersgedrag is inderdaad zeer attractief. De verbeterde versie van Sjonnie Hoogerland.
Heb jij een poster van R_R op je kamer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alweer een verstandige post van jouw kant.
Van mij mag Wellens wel winnen, maar ik snap niet zo goed dat het peloton zo makkelijk de handdoek gooit. Dat maakt de strijd om de dagzege een stuk minder aantrekkelijjkquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet anti. Zie graag klassementsmannen strijden voor de winst vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waar komt die anti-Wellens rant opeens vandaan?
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij een poster van R_R op je kamer?
Wellens was wel slecht in de rit die Ulissi won. Misschien kan Didier het hem nog moeilijk maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van mij mag Wellens wel winnen, maar ik snap niet zo goed dat het peloton zo makkelijk de handdoek gooit. Dat maakt de strijd om de dagzege een stuk minder aantrekkelijjk
Daar is het toch een veel te walgelijke aankomst voor. Ik ben veel meer benieuwd naar de finale van zaterdag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet anti. Zie graag klassementsmannen strijden voor de winst vandaag.
Die zijn nog te bang omdat ze de machtsverhoudingen nog niet kennen en de slotklim niet zwaar genoeg is. Dat wordt suf afwachten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet anti. Zie graag klassementsmannen strijden voor de winst vandaag.
Wij hebben meningsverschillen over de maatschappij. Zijn visie op sport is onmiskenbaar.quote:
Ik geloof hier niet inquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellens was wel slecht in de rit die Ulissi won. Misschien kan Didier het hem nog moeilijk maken.
Waar is Sjonnie eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil deze vraag wel beantwoorden, maar dat mag niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet anti-Wellensquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Deze kent u niet.'quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weet iemand hoe Mart Smeet Eugert Zhupa zou hebben uitgesproken?
Waarom heb jij wat tegen Das Kampfschwein?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapt niets van voetbal. Dat is reden genoeg om hem te haten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom heb jij wat tegen Das Kampfschwein?
Heeft een hekel aan voetbal zelfs.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapt niets van voetbal. Dat is reden genoeg om hem te haten.
Als je Benteke meeneemt, ben je gewoon krankzinnig, überhaupt vier spitsenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan voetbal zelfs.
Cyclinghub heeft diverse stroompjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:17 schreef THEFXR het volgende:
man,man wat wordt ik gek van die hakkelde streams
Daar hebben we een apart topic voor. Is hier 'niet gewenst'.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:17 schreef THEFXR het volgende:
man,man wat wordt ik gek van die hakkelde streams
Inderdaad, alleen Pimquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een flopshow kopgroep. Daar hadden allerlei leuke renners bij kunnen zitten, maar het aantal blijft steken op 1
ja, daar al 5 geprobeerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Cyclinghub heeft diverse stroompjes
jij bent hier niet gewenstquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar hebben we een apart topic voor. Is hier 'niet gewenst'.
15:11quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:22 schreef Szura het volgende:
Op hoeveel minuten staat Wellens eigenlijk? Of moet dat ook in een ander topic.
Best geplaatste is Bisolti op 11 en nog watquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:22 schreef Szura het volgende:
Op hoeveel minuten staat Wellens eigenlijk? Of moet dat ook in een ander topic.
Die is al voor mij. Jij mag die in het wit hebben.quote:
Nee die heb ik al geclaimedquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is al voor mij. Jij mag die in het wit hebben.
prima, 1 is genoeg.quote:
Dit moet m'n nieuwe carnavalsoutfit wordenquote:
Is alleen niet handig in een caféquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit moet m'n nieuwe carnavalsoutfit worden
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreken jullie dit even in het carnavalsoutfit topic?
Maak jij het aan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreken jullie dit even in het carnavalsoutfit topic?
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 12-05-2016 om 16:33:13Doe deze rit dan maar cadeau aan Wellens. Al was het maar omdat hij zo ongeveer de enige klimmer is die dit voorjaar nog eens aanvalt. reageer retweet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
Een apart Thijs Zonneveldtopic zou wel welkom zijn
Goed idee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
In KLB.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
ť Er is al 1273 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:
Dat heeft LottoNL niet, Roglic is helaas gekwetst vrees ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Lotto Jumbo niet een rittenkaper mee kunnen sturen?
(excuses als dit beter in een apart rittenkaper topic had gepast)
En voor Ray?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
Er waren huilebalken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is er eigenlijk een apart scoritotopic?
Nattekat.... nuff saidquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet je aan wimderon vragenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan deze post niet beter in het FB topicquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Bespreek wat in welk topic kan maar in het juiste topic-topic
Net zoals al het gejank op Nattekat ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kan deze post niet beter in het FB topic
Kittel is een lulquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kittel denkt dat Better Call Saul een film is. Wat een gekke jongen.
Die 3 posts per dag gaat toch niemand dood van?quote:
Beftekkel die je bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de mods en ik kan deze poging tot muiterij totaal niet waarderen.
#TeamMods
Het waren er wel wat meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 3 posts per dag gaat toch niemand dood van?
Achja. Alles moet versplinterd tegenwoordig.
Ik heb geen uitgesproken mening hierover gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de mods en ik kan deze poging tot muiterij totaal niet waarderen.
#TeamMods
Hopelijk kom jij Thijs Zonneveld eens tegen tijdens een trainingsrit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
#TeamMods
Alsof jouw mening mij iets kan interesseren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgesproken mening hierover gehad.
Mee eens inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het waren er wel wat meer.
Overigens vind ik het bespreken van keuzes zeker relevant voor de koers, daarmee bespreek je namelijk welke renners je voorin verwacht en of renners onder- of overpresteren. Dat metagedoe welke subpoules nu weer zijn ingehaald hoeft van mij niet.
Teleurstellende opmerking dit. Ik heb altijd anders gedacht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof jouw mening mij iets kan interesseren.
Soooooowwwwww woowoowowwquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kom jij Thijs Zonneveld eens tegen tijdens een trainingsrit.
Dat hoop ik ook. Ik heb altijd een honkbalknuppel in de achterzak van mijn wielershirt voor het geval dat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kom jij Thijs Zonneveld eens tegen tijdens een trainingsrit.
Idioot die je bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik heb altijd een honkbalknuppel in de achterzak van mijn wielershirt voor het geval dat.
Is Thijs ook fan van honkbal dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik heb altijd een honkbalknuppel in de achterzak van mijn wielershirt voor het geval dat.
Na mijn vorige post moet ik toch even tegen een mod ageren, anders vinden de andere users mij niet meer cool.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teleurstellende opmerking dit. Ik heb altijd anders gedacht.
Ik ben blij met jullie. Voor het eerst dat ik een serieuze baan heb tijdens een grote ronde namelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die de koers niet kunnen zien maar toch meelezen in dit topic:
De koers is kut.
Ik herhaal: de koers is kut
Einde dienstmededeling.
Gekke vraag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie eigenlijk op Eurosport of de Belg?
Belgquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit een retorische vraag is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit een trollpoging?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |