Sporzaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:15 schreef Slobeend het volgende:
"ALBANEES MET VLAAMS TINTJE
Het gaat spitsrijders Bisolti, Kolobnev en Zhupa voor de wind. Die laatste is de tijdritkampioen van Albanië en is verliefd op de Vlaamse voorjaarskoersen. Zhupa heeft trouwens een supporterslegioen in Roeselare.".
Ik neem hem serieuzer dan al die losers die normaal te horen zijn op Eurosportquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer stel jij de mening van Boogerd op prijs?
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel isquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit trouwens irritant. Ik geloof dat iedereen de boodschap nu wel heeft begrepen dus het mag weer weg.
[ afbeelding ]
Ja dat is het vooral inderdaad. Daardoor is dat gele vlak te groot. Dat is mij een doorn in het oog. Daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel is
Hoeft toch niet per se in zo'n omranding?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel is
Jawel, maar nu al een uurtje niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:46 schreef noodgang het volgende:
Is er al de hele tijd geen beeld? Schakel net in
Alleen de start, die Italianen kunnen er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:46 schreef noodgang het volgende:
Is er al de hele tijd geen beeld? Schakel net in
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar nu al een uurtje niet meer.
Thnx, was eigenlijk wel te verwachten weerquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alleen de start, die Italianen kunnen er niks van
Ik ben voor Pirazzi.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:48 schreef Szura het volgende:
Cunego vs Pirazzi voor de bergtrui, lekker hoor
Die zitten vooraan om de sponsor op tv te krijgen, die gaan niet fietsen zonder beeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lijkt net of het geneutraliseerd is bij die jongens vooraan.
Ja, dat is in zo'n natte afdaling niet zo raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |