Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel isquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit trouwens irritant. Ik geloof dat iedereen de boodschap nu wel heeft begrepen dus het mag weer weg.
[ afbeelding ]
Ja dat is het vooral inderdaad. Daardoor is dat gele vlak te groot. Dat is mij een doorn in het oog. Daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel is
Hoeft toch niet per se in zo'n omranding?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat het net geen enkele regel is
Jawel, maar nu al een uurtje niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:46 schreef noodgang het volgende:
Is er al de hele tijd geen beeld? Schakel net in
Alleen de start, die Italianen kunnen er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:46 schreef noodgang het volgende:
Is er al de hele tijd geen beeld? Schakel net in
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar nu al een uurtje niet meer.
Thnx, was eigenlijk wel te verwachten weerquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alleen de start, die Italianen kunnen er niks van
Ik ben voor Pirazzi.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:48 schreef Szura het volgende:
Cunego vs Pirazzi voor de bergtrui, lekker hoor
Die zitten vooraan om de sponsor op tv te krijgen, die gaan niet fietsen zonder beeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lijkt net of het geneutraliseerd is bij die jongens vooraan.
Ja, dat is in zo'n natte afdaling niet zo raar.quote:
Hopelijk zit er iemand belangrijk achterop dan wordt het helemaal topshowquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is in zo'n natte afdaling niet zo raar.
Beste duo ooit he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Tommeke het volgende:
Knap trouwens hoe goed Jose en Renaat de tijd zonder beelden vol kunnen lullen.
Ik las het op Wikipedia, wat een erelijst zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Pijnen was meer bekend als baanwielrenner en op dat gebied toch wel een legende te noemen. Lange tijd na Patrick Sercu degene met de meeste zesdaagse overwinningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |