Kijken ze hier toch lelijk op hun neusquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wellens gaat winnen. Toch niet zo'n kansloze aanval dus.
Ik zou er gewoon aan toevoegen dat posts over wedden in het wedtopic moeten, foto's in FOT, posts over eigen wielertochten in het recreatief wielrennen topic. Want op dat soort posts zit ik dan weer niet te wachten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit trouwens irritant. Ik geloof dat iedereen de boodschap nu wel heeft begrepen dus het mag weer weg.
[ afbeelding ]
Zeg mods, verplaatsen jullie deze post ff naar feedback.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon aan toevoegen dat posts over wedden in het wedtopic moeten, foto's in FOT, posts over eigen wielertochten in het recreatief wielrennen topic. Want op dat soort posts zit ik dan weer niet te wachten.
En dat gezeik over het weer moet ook in WKN!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon aan toevoegen dat posts over wedden in het wedtopic moeten, foto's in FOT, posts over eigen wielertochten in het recreatief wielrennen topic. Want op dat soort posts zit ik dan weer niet te wachten.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellens
Wat een kansloze actie weer
Allemaal even lachen om deze posts jongens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter wacht hij daar nog 40km mee
Dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef IbanMayo het volgende:
Ga s ff rijden jongens, heb niet zo'n zin in een zege van Wellens.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef IbanMayo het volgende:
Ga s ff rijden jongens, heb niet zo'n zin in een zege van Wellens.
quote:
Sinds wanneer ben jij TimWellensN1Fan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal even lachen om deze post jongens.
Ik heb zijn eerdere post al onder Ctr-V staan voor na de finishquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Allemaal even lachen om deze posts jongens.
Belg zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Timmetje Wellens jullie aangedaan?
Ik zou mezelf niet direct een fan noemen, maar ik kan zijn manier van rijden zeker wel waarderen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij TimWellensN1Fan?
Alweer een verstandige post van jouw kant.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet direct een fan noemen, maar ik kan zijn manier van rijden zeker wel waarderen.
Aanvallers hebben we nodig en Tim begrijpt dat. Ook mooi dat hij het blijft doen, ondanks dat het niet altijd iets oplevert. Toch al een paar mooie overwinningen geboekt en vandaag komt er weer een bij. Terecht.
Z'n koersgedrag is inderdaad zeer attractief. De verbeterde versie van Sjonnie Hoogerland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet direct een fan noemen, maar ik kan zijn manier van rijden zeker wel waarderen.
Aanvallers hebben we nodig en Tim begrijpt dat. Ook mooi dat hij het blijft doen, ondanks dat het niet altijd iets oplevert. Toch al een paar mooie overwinningen geboekt en vandaag komt er weer een bij. Terecht.
Louter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alweer een verstandige post van jouw kant.
Sjonnie is een kluchtquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n koersgedrag is inderdaad zeer attractief. De verbeterde versie van Sjonnie Hoogerland.
Maar waar komt die anti-Wellens rant opeens vandaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n koersgedrag is inderdaad zeer attractief. De verbeterde versie van Sjonnie Hoogerland.
Heb jij een poster van R_R op je kamer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alweer een verstandige post van jouw kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |