Kruijswijk zat de hele afdaling al vooraan. Gelukkig dat ie altijd zo makkelijk herkenbaar is.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk zat de hele afdaling al vooraan. Gelukkig dat ie altijd zo makkelijk herkenbaar is.
Ik wilde iets zeggen maar dat moet in een ander topic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie nam Hesjedal überhaupt nog serieus?
Welk topic?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat moet in een ander topic.
Hesjedal rijdt nog geen deuk in pak boter, daar hoef je echt niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Knal gewoon door en rijd Hesjedal op een hoop. Als je te laf koerst verlies je de Giro aan zo'n aanklamper als hij. Vraag maar aan Joaquim Rodriguez.
Dachten we in 2012 ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hesjedal rijdt nog geen deuk in pak boter, daar hoef je echt niet bang voor te zijn
Wees blij dat er nog renners zijn die aan durven te vallen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellens
Wat een kansloze actie weer
Haha, je bent geïntimideerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat moet in een ander topic.
Beter wacht hij daar nog 40km meequote:Op donderdag 12 mei 2016 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog renners zijn die aan durven te vallen.
Nee, Purito valt aan bij de voet van de beklimming. Dat speelde Hesjedal enorm in de kaart. Daarnaast weet Rodriguez zijn winstkansen in een grote ronde altijd wel te verkloten en komt hij wat niveau betreft niet in de buurt van wat hier rijdt, anders kan De Gendt geen derde worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Knal gewoon door en rijd Hesjedal op een hoop. Als je te laf koerst verlies je de Giro aan zo'n aanklamper als hij. Vraag maar aan Joaquim Rodriguez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |