Dat heeft LottoNL niet, Roglic is helaas gekwetst vrees ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Lotto Jumbo niet een rittenkaper mee kunnen sturen?
(excuses als dit beter in een apart rittenkaper topic had gepast)
En voor Ray?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
Een apart Thijs Zonneveldtopic zou wel welkom zijn
Er waren huilebalken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is er eigenlijk een apart scoritotopic?
Nattekat.... nuff saidquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet je aan wimderon vragenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan deze post niet beter in het FB topicquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Bespreek wat in welk topic kan maar in het juiste topic-topic
Net zoals al het gejank op Nattekat ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kan deze post niet beter in het FB topic
Kittel is een lulquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kittel denkt dat Better Call Saul een film is. Wat een gekke jongen.
Die 3 posts per dag gaat toch niemand dood van?quote:
Beftekkel die je bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de mods en ik kan deze poging tot muiterij totaal niet waarderen.
#TeamMods
Het waren er wel wat meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 3 posts per dag gaat toch niemand dood van?
Achja. Alles moet versplinterd tegenwoordig.
Ik heb geen uitgesproken mening hierover gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de mods en ik kan deze poging tot muiterij totaal niet waarderen.
#TeamMods
Hopelijk kom jij Thijs Zonneveld eens tegen tijdens een trainingsrit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
#TeamMods
Alsof jouw mening mij iets kan interesseren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgesproken mening hierover gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |