Inderdaad, alleen Pimquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een flopshow kopgroep. Daar hadden allerlei leuke renners bij kunnen zitten, maar het aantal blijft steken op 1
ja, daar al 5 geprobeerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Cyclinghub heeft diverse stroompjes
jij bent hier niet gewenstquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar hebben we een apart topic voor. Is hier 'niet gewenst'.
15:11quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:22 schreef Szura het volgende:
Op hoeveel minuten staat Wellens eigenlijk? Of moet dat ook in een ander topic.
Best geplaatste is Bisolti op 11 en nog watquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:22 schreef Szura het volgende:
Op hoeveel minuten staat Wellens eigenlijk? Of moet dat ook in een ander topic.
Die is al voor mij. Jij mag die in het wit hebben.quote:
Nee die heb ik al geclaimedquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is al voor mij. Jij mag die in het wit hebben.
prima, 1 is genoeg.quote:
Dit moet m'n nieuwe carnavalsoutfit wordenquote:
Is alleen niet handig in een caféquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit moet m'n nieuwe carnavalsoutfit worden
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreken jullie dit even in het carnavalsoutfit topic?
Maak jij het aan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreken jullie dit even in het carnavalsoutfit topic?
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 12-05-2016 om 16:33:13Doe deze rit dan maar cadeau aan Wellens. Al was het maar omdat hij zo ongeveer de enige klimmer is die dit voorjaar nog eens aanvalt. reageer retweet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
Een apart Thijs Zonneveldtopic zou wel welkom zijn
Goed idee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
In KLB.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
» Er is al 1273 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:
Dat heeft LottoNL niet, Roglic is helaas gekwetst vrees ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Lotto Jumbo niet een rittenkaper mee kunnen sturen?
(excuses als dit beter in een apart rittenkaper topic had gepast)
En voor Ray?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef noodgang het volgende:
Er waren huilebalken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is er eigenlijk een apart scoritotopic?
Nattekat.... nuff saidquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet je aan wimderon vragenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan deze post niet beter in het FB topicquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Bespreek wat in welk topic kan maar in het juiste topic-topic
Net zoals al het gejank op Nattekat ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kan deze post niet beter in het FB topic
Kittel is een lulquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kittel denkt dat Better Call Saul een film is. Wat een gekke jongen.
Die 3 posts per dag gaat toch niemand dood van?quote:
Beftekkel die je bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de mods en ik kan deze poging tot muiterij totaal niet waarderen.
#TeamMods
Het waren er wel wat meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 3 posts per dag gaat toch niemand dood van?
Achja. Alles moet versplinterd tegenwoordig.
Ik heb geen uitgesproken mening hierover gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de mods en ik kan deze poging tot muiterij totaal niet waarderen.
#TeamMods
Hopelijk kom jij Thijs Zonneveld eens tegen tijdens een trainingsrit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
#TeamMods
Alsof jouw mening mij iets kan interesseren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgesproken mening hierover gehad.
Mee eens inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het waren er wel wat meer.
Overigens vind ik het bespreken van keuzes zeker relevant voor de koers, daarmee bespreek je namelijk welke renners je voorin verwacht en of renners onder- of overpresteren. Dat metagedoe welke subpoules nu weer zijn ingehaald hoeft van mij niet.
Teleurstellende opmerking dit. Ik heb altijd anders gedacht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof jouw mening mij iets kan interesseren.
Soooooowwwwww woowoowowwquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kom jij Thijs Zonneveld eens tegen tijdens een trainingsrit.
Dat hoop ik ook. Ik heb altijd een honkbalknuppel in de achterzak van mijn wielershirt voor het geval dat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kom jij Thijs Zonneveld eens tegen tijdens een trainingsrit.
Idioot die je bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik heb altijd een honkbalknuppel in de achterzak van mijn wielershirt voor het geval dat.
Is Thijs ook fan van honkbal dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik heb altijd een honkbalknuppel in de achterzak van mijn wielershirt voor het geval dat.
Na mijn vorige post moet ik toch even tegen een mod ageren, anders vinden de andere users mij niet meer cool.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teleurstellende opmerking dit. Ik heb altijd anders gedacht.
Ik ben blij met jullie. Voor het eerst dat ik een serieuze baan heb tijdens een grote ronde namelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die de koers niet kunnen zien maar toch meelezen in dit topic:
De koers is kut.
Ik herhaal: de koers is kut
Einde dienstmededeling.
Gekke vraag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie eigenlijk op Eurosport of de Belg?
Belgquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit een retorische vraag is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |