Van mij mag Wellens wel winnen, maar ik snap niet zo goed dat het peloton zo makkelijk de handdoek gooit. Dat maakt de strijd om de dagzege een stuk minder aantrekkelijjkquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet direct een fan noemen, maar ik kan zijn manier van rijden zeker wel waarderen.
Aanvallers hebben we nodig en Tim begrijpt dat. Ook mooi dat hij het blijft doen, ondanks dat het niet altijd iets oplevert. Toch al een paar mooie overwinningen geboekt en vandaag komt er weer een bij. Terecht.
Niet anti. Zie graag klassementsmannen strijden voor de winst vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waar komt die anti-Wellens rant opeens vandaan?
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij een poster van R_R op je kamer?
Wellens was wel slecht in de rit die Ulissi won. Misschien kan Didier het hem nog moeilijk maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van mij mag Wellens wel winnen, maar ik snap niet zo goed dat het peloton zo makkelijk de handdoek gooit. Dat maakt de strijd om de dagzege een stuk minder aantrekkelijjk
Daar is het toch een veel te walgelijke aankomst voor. Ik ben veel meer benieuwd naar de finale van zaterdag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet anti. Zie graag klassementsmannen strijden voor de winst vandaag.
Die zijn nog te bang omdat ze de machtsverhoudingen nog niet kennen en de slotklim niet zwaar genoeg is. Dat wordt suf afwachten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet anti. Zie graag klassementsmannen strijden voor de winst vandaag.
Wij hebben meningsverschillen over de maatschappij. Zijn visie op sport is onmiskenbaar.quote:
Ik geloof hier niet inquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellens was wel slecht in de rit die Ulissi won. Misschien kan Didier het hem nog moeilijk maken.
Waar is Sjonnie eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n koersgedrag is inderdaad zeer attractief. De verbeterde versie van Sjonnie Hoogerland.
Ik wil deze vraag wel beantwoorden, maar dat mag niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet anti-Wellensquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Deze kent u niet.'quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weet iemand hoe Mart Smeet Eugert Zhupa zou hebben uitgesproken?
Waarom heb jij wat tegen Das Kampfschwein?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapt niets van voetbal. Dat is reden genoeg om hem te haten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom heb jij wat tegen Das Kampfschwein?
Heeft een hekel aan voetbal zelfs.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapt niets van voetbal. Dat is reden genoeg om hem te haten.
Als je Benteke meeneemt, ben je gewoon krankzinnig, überhaupt vier spitsenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan voetbal zelfs.
Cyclinghub heeft diverse stroompjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:17 schreef THEFXR het volgende:
man,man wat wordt ik gek van die hakkelde streams
Daar hebben we een apart topic voor. Is hier 'niet gewenst'.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:17 schreef THEFXR het volgende:
man,man wat wordt ik gek van die hakkelde streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |