Dat is inderdaad klinkklare onzin. Daar kan ik wel uren met je over in discussie gaan, maar dat heeft toch geen zin.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen tegen Ajax zijn die goed, maar dat is onzin volgens jou toch?
Doorgestuurd naar knvb. Geen slimme opmerking van je.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:10 schreef RijstNatie het volgende:
Ik geef 1000euro aan een graafschap speler die vandaag tegen ajax scoort.
Hattrick 5000euro
fixedquote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax is 1 doelpunt verwijderd van het kampioenschap
Ghehehehe mad.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mietjes.
En als flopland het doet laat je het staan.
Die clown heet dan ook Pipo, niet fipo... Wel oplettenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mietjes.
En als flopland het doet laat je het staan.
oh jeetje dan krijg ik vast ook een notequote:
Echt. Ik hoop zo hard dat die verkocht wordt.quote:
Wat kinderachtig gvdquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jeetje dan krijg ik vast ook een note
wat een zure kut ben je tochquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Grapje Stijn, ik weet dat jij dat nooit zou verwijderen.
Kinghypocrietland.
ik ook van jouquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Grapje Stijn, ik weet dat jij dat nooit zou verwijderen.
Kinghypocrietland.
Als ze tegen Ajax in de beker moesten, zouden ze het dan beter gedaan hebben?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klinkklare onzin. Daar kan ik wel uren met je over in discussie gaan, maar dat heeft toch geen zin.
hahaha highfive dat zou echt mooi zijn ja tochquote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Beter werkt PEC ff mee en maakt straks 10 eigen goals. Weet Ajax ook eens hoe het is om genaaid te worden
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit.
Gefeliciteerd Stijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahaha highfive dat zou echt mooi zijn ja toch![]()
![]()
Ik denk dat ze eventueel best wel Europa in zouden willen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Beter werkt PEC ff mee en maakt straks 10 eigen goals. Weet Ajax ook eens hoe het is om genaaid te worden
Als ik jou was zou ik dat het in het wie mist het EK-topic plaatsen, Stijn vindt dat soort opmerkingen erg leukquote:
Ben benieuwd wat de knvb dan doet... Immers doen ze ook niets aan overduidelijk verkeerde beslissingen van scheidsrechters...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahaha highfive dat zou echt mooi zijn ja toch![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dat hadden er ook best 25 mogen zijn, god wat krijgt die gozer veel kopkansen in een wedstrijd.quote:
Geen idee wie er allemaal op het EK meedoen maar Kompany xd xdquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat het in het wie mist het EK-topic plaatsen, Stijn vindt dat soort opmerkingen erg leuk
Dan staan ze nog steeds 8e hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eventueel best wel Europa in zouden willen.
Gelukkig maar, anders zou Feyenoord in het rechter rijtje staanquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de knvb dan doet... Immers doen ze ook niets aan overduidelijk verkeerde beslissingen van scheidsrechters...
En alsjeblieft geen schimmige constructies ervan maken. Echt alleen en puur deze UI, anders ga ik aangifte doen.quote:
Ik ben tompsv niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En alsjeblieft geen schimmige constructies ervan maken. Echt alleen en puur deze UI, anders ga ik aangifte doen.
niet relevant voor mijn punt, maar goed... Ajax zou dan geen kampioen meer kunnen worden volgens dezelfde logicaquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou Feyenoord in het rechter rijtje staan
Nee, die goal is onterecht afgekeurd.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Was die eerste goal van Younes nou buitenspel? Herhaling niet gezien.
neequote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Wat voor weddenschap hadden jullie?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En alsjeblieft geen schimmige constructies ervan maken. Echt alleen en puur deze UI, anders ga ik aangifte doen.
Gelukkig hebben we dat niet in 33 eerdere wedstrijden dit seizoen kunnen zienquote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerenveen kan er echt geen kut van
Gelukkig gaan we boven Heerenveen eindigen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerenveen kan er echt geen kut van
Heel goed begrepen, knap hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet relevant voor mijn punt, maar goed... Ajax zou dan geen kampioen meer kunnen worden volgens dezelfde logica
Meters.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Ik volg ze niet of nauwelijks.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dat niet in 33 eerdere wedstrijden dit seizoen kunnen zien
Dom van hem.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was ervan overtuigd dat PSV punten ging verspelen.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we boven Heerenveen eindigen.
Kutblindquote:
Was jij eerder niet gewoon een normale, leuke user? Of verwar ik je nu met iemand anders?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MAAR AJAX HEEFT WEL ALTIJD DE SCHEIDS MEE!!!!
az- psv toen ?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Ajax een voorsprong van 6 goals moest verdedigen ging het ook mis laten we dit niet vergeten
Ben ik dat niet meer?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was jij eerder niet gewoon een normale, leuke user? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Nog 1 goal en PSV is kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is de spanning bij de titelstrijd?
Dan ben je de eerste. Hulde.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, ik ontken niet dat Feyenoord zonder incompetente arbitrage minder punten had gehad
Die jongen heeft echt geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was ervan overtuigd dat PSV punten ging verspelen.
Ik ben zo veel mogelijk objectief... Ben voor Feyenoord, maar je moet het spelletje wel eerlijk winnen.quote:
Sowquote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt geen verstand van voetbal.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt kom ik 34 dagen niet op FOK
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel even door de opmerkingen die ik je hier steeds zie maken.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt geen verstand van voetbal.
Dit vind ik niet interessant.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
www.ggmmiseenlaffehaas.nlquote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Laten we er van maken dat hij de eerste 34 wedstrijden van volgend seizoen niet op FOK! komt...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel even door de opmerkingen die ik je hier steeds zie maken.
8/10quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Zou Jan van Halst ook mobiel naar de kapper gaan?
Hoe zie je dat voor je commissaris?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Zou Jan van Halst ook mobiel naar de kapper gaan?
Dus bij de laatste twee wedstrijden van de vierde speelronde is hij er dan weer bij.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten we er van maken dat hij de eerste 34 wedstrijden van volgend seizoen niet op FOK! komt...
RIPquote:Op zondag 8 mei 2016 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Overigens is er een renner uit de giro met een ambu naar het ziekenhuis gebracht...
Welke?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Overigens is er een renner uit de giro met een ambu naar het ziekenhuis gebracht...
Oke. Ik ben overtuigd.quote:
Hmm... Tellen we de Beker ook mee?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus bij de laatste twee wedstrijden van de vierde speelronde is hij er dan weer bij.
Interesseert met helemaal niets. Is nu op Radio 1, ze rijden net Zutphen inquote:
Zagreb.quote:
Ik heb enkel de eredivisie wedstrijden meegeteld.quote:
Patatje.quote:
Lijkt me dan een goede regeling, GGMM?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb enkel de eredivisie wedstrijden meegeteld.
Laat je club maar in de steekquote:Op zondag 8 mei 2016 15:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik stap af van het schakelprogramma en ga alleen nog maar GRA-AJA kijken.
De Graafschap kreeg na de openingsfase zeer weinig kansen meer, als Ajax dat door kan trekken en de 0-2 bij voorkeur zo snel mogelijk prikt is het wel klaarquote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft wel gewonnen toch?
Ajax nog niet dikke druk dit dat
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Graafschap kreeg na de openingsfase zeer weinig kansen meer, als Ajax dat door kan trekken en de 0-2 bij voorkeur zo snel mogelijk prikt is het wel klaar
Die zit er alleen bij voor het uitzicht.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Blijft pijnlijk om te zien...Helene doet alsof ze verstand heeft van voetbal...
Mooi ventje ja, zegt ook gewoon dat hij totaal geen behoefte heeft aan alle aandacht of wat ookquote:Op zondag 8 mei 2016 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoewel ik het die Younes wel gun. Sympathiek ventje.
De enige kans van PSV is een balletje wat goed valt in Doetinchemquote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Graafschap kreeg na de openingsfase zeer weinig kansen meer, als Ajax dat door kan trekken en de 0-2 bij voorkeur zo snel mogelijk prikt is het wel klaar
Mag ze wel wat minder kleren aan doenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zit er alleen bij voor het uitzicht.
Daarom maar even de 0-2 makenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige kans van PSV is een balletje wat goed valt in Doetinchem
Ja, houd ik wel van. Professional.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi ventje ja, zegt ook gewoon dat hij totaal geen behoefte heeft aan alle aandacht of wat ook
commander keenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe heet dat spelletje van je avatar ook al weer
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:31 schreef Tagliano het volgende:
Doet Viergever eigenlijk mee?
Positief dat hij niet opvalt, want dan is hij op zijn best
Makkeliequote:Op zondag 8 mei 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
Is er ook iemand van de KNVB met een schaal naar Zwolle gereden?
Wat een kutbaan heb je dan.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
Is er ook iemand van de KNVB met een schaal naar Zwolle gereden?
Radio 1 doet het goed anders... Alleen jammer dat ze zo nodig die nepsport er tussen door moeten gooien, maar okquote:Op zondag 8 mei 2016 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
er gaat iets mis met de geluidssporen
oke hier kon ik nog een beetje om lachenquote:
Jack Spijkerman is nog altijd racistisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |