Dat is inderdaad klinkklare onzin. Daar kan ik wel uren met je over in discussie gaan, maar dat heeft toch geen zin.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen tegen Ajax zijn die goed, maar dat is onzin volgens jou toch?
Doorgestuurd naar knvb. Geen slimme opmerking van je.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:10 schreef RijstNatie het volgende:
Ik geef 1000euro aan een graafschap speler die vandaag tegen ajax scoort.
Hattrick 5000euro
fixedquote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax is 1 doelpunt verwijderd van het kampioenschap
Ghehehehe mad.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mietjes.
En als flopland het doet laat je het staan.
Die clown heet dan ook Pipo, niet fipo... Wel oplettenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mietjes.
En als flopland het doet laat je het staan.
oh jeetje dan krijg ik vast ook een notequote:
Echt. Ik hoop zo hard dat die verkocht wordt.quote:
Wat kinderachtig gvdquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jeetje dan krijg ik vast ook een note
wat een zure kut ben je tochquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Grapje Stijn, ik weet dat jij dat nooit zou verwijderen.
Kinghypocrietland.
ik ook van jouquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Grapje Stijn, ik weet dat jij dat nooit zou verwijderen.
Kinghypocrietland.
Als ze tegen Ajax in de beker moesten, zouden ze het dan beter gedaan hebben?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klinkklare onzin. Daar kan ik wel uren met je over in discussie gaan, maar dat heeft toch geen zin.
hahaha highfive dat zou echt mooi zijn ja tochquote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Beter werkt PEC ff mee en maakt straks 10 eigen goals. Weet Ajax ook eens hoe het is om genaaid te worden
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit.
Gefeliciteerd Stijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahaha highfive dat zou echt mooi zijn ja toch![]()
![]()
Ik denk dat ze eventueel best wel Europa in zouden willen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Beter werkt PEC ff mee en maakt straks 10 eigen goals. Weet Ajax ook eens hoe het is om genaaid te worden
Als ik jou was zou ik dat het in het wie mist het EK-topic plaatsen, Stijn vindt dat soort opmerkingen erg leukquote:
Ben benieuwd wat de knvb dan doet... Immers doen ze ook niets aan overduidelijk verkeerde beslissingen van scheidsrechters...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahaha highfive dat zou echt mooi zijn ja toch![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dat hadden er ook best 25 mogen zijn, god wat krijgt die gozer veel kopkansen in een wedstrijd.quote:
Geen idee wie er allemaal op het EK meedoen maar Kompany xd xdquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat het in het wie mist het EK-topic plaatsen, Stijn vindt dat soort opmerkingen erg leuk
Dan staan ze nog steeds 8e hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eventueel best wel Europa in zouden willen.
Gelukkig maar, anders zou Feyenoord in het rechter rijtje staanquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de knvb dan doet... Immers doen ze ook niets aan overduidelijk verkeerde beslissingen van scheidsrechters...
En alsjeblieft geen schimmige constructies ervan maken. Echt alleen en puur deze UI, anders ga ik aangifte doen.quote:
Ik ben tompsv niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En alsjeblieft geen schimmige constructies ervan maken. Echt alleen en puur deze UI, anders ga ik aangifte doen.
niet relevant voor mijn punt, maar goed... Ajax zou dan geen kampioen meer kunnen worden volgens dezelfde logicaquote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou Feyenoord in het rechter rijtje staan
Nee, die goal is onterecht afgekeurd.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Was die eerste goal van Younes nou buitenspel? Herhaling niet gezien.
neequote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Wat voor weddenschap hadden jullie?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En alsjeblieft geen schimmige constructies ervan maken. Echt alleen en puur deze UI, anders ga ik aangifte doen.
Gelukkig hebben we dat niet in 33 eerdere wedstrijden dit seizoen kunnen zienquote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerenveen kan er echt geen kut van
Gelukkig gaan we boven Heerenveen eindigen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerenveen kan er echt geen kut van
Heel goed begrepen, knap hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet relevant voor mijn punt, maar goed... Ajax zou dan geen kampioen meer kunnen worden volgens dezelfde logica
Meters.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Ik volg ze niet of nauwelijks.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dat niet in 33 eerdere wedstrijden dit seizoen kunnen zien
Dom van hem.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was ervan overtuigd dat PSV punten ging verspelen.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we boven Heerenveen eindigen.
Kutblindquote:
Was jij eerder niet gewoon een normale, leuke user? Of verwar ik je nu met iemand anders?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MAAR AJAX HEEFT WEL ALTIJD DE SCHEIDS MEE!!!!
az- psv toen ?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Ajax een voorsprong van 6 goals moest verdedigen ging het ook mis laten we dit niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |