Nee.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Was die eerste goal van Younes nou buitenspel? Herhaling niet gezien.
Wat voor weddenschap hadden jullie?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En alsjeblieft geen schimmige constructies ervan maken. Echt alleen en puur deze UI, anders ga ik aangifte doen.
Gelukkig hebben we dat niet in 33 eerdere wedstrijden dit seizoen kunnen zienquote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerenveen kan er echt geen kut van
Gelukkig gaan we boven Heerenveen eindigen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerenveen kan er echt geen kut van
Heel goed begrepen, knap hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet relevant voor mijn punt, maar goed... Ajax zou dan geen kampioen meer kunnen worden volgens dezelfde logica
Meters.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef S0nic het volgende:
Was die eerste goal van Younes nou buitenspel? Herhaling niet gezien.
Ik volg ze niet of nauwelijks.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dat niet in 33 eerdere wedstrijden dit seizoen kunnen zien
Dom van hem.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was ervan overtuigd dat PSV punten ging verspelen.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we boven Heerenveen eindigen.
Kutblindquote:
Was jij eerder niet gewoon een normale, leuke user? Of verwar ik je nu met iemand anders?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MAAR AJAX HEEFT WEL ALTIJD DE SCHEIDS MEE!!!!
az- psv toen ?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Ajax een voorsprong van 6 goals moest verdedigen ging het ook mis laten we dit niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |