Dat is inderdaad klinkklare onzin. Daar kan ik wel uren met je over in discussie gaan, maar dat heeft toch geen zin.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen tegen Ajax zijn die goed, maar dat is onzin volgens jou toch?
Doorgestuurd naar knvb. Geen slimme opmerking van je.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:10 schreef RijstNatie het volgende:
Ik geef 1000euro aan een graafschap speler die vandaag tegen ajax scoort.
Hattrick 5000euro
fixedquote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax is 1 doelpunt verwijderd van het kampioenschap
Ghehehehe mad.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mietjes.
En als flopland het doet laat je het staan.
Die clown heet dan ook Pipo, niet fipo... Wel oplettenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mietjes.
En als flopland het doet laat je het staan.
oh jeetje dan krijg ik vast ook een notequote:
Echt. Ik hoop zo hard dat die verkocht wordt.quote:
Wat kinderachtig gvdquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jeetje dan krijg ik vast ook een note
wat een zure kut ben je tochquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Grapje Stijn, ik weet dat jij dat nooit zou verwijderen.
Kinghypocrietland.
ik ook van jouquote:Op zondag 8 mei 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Grapje Stijn, ik weet dat jij dat nooit zou verwijderen.
Kinghypocrietland.
Als ze tegen Ajax in de beker moesten, zouden ze het dan beter gedaan hebben?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klinkklare onzin. Daar kan ik wel uren met je over in discussie gaan, maar dat heeft toch geen zin.
hahaha highfive dat zou echt mooi zijn ja tochquote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Beter werkt PEC ff mee en maakt straks 10 eigen goals. Weet Ajax ook eens hoe het is om genaaid te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |