Ben ik dat niet meer?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was jij eerder niet gewoon een normale, leuke user? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Nog 1 goal en PSV is kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is de spanning bij de titelstrijd?
Dan ben je de eerste. Hulde.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, ik ontken niet dat Feyenoord zonder incompetente arbitrage minder punten had gehad
Die jongen heeft echt geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was ervan overtuigd dat PSV punten ging verspelen.
Ik ben zo veel mogelijk objectief... Ben voor Feyenoord, maar je moet het spelletje wel eerlijk winnen.quote:
Sowquote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt geen verstand van voetbal.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt kom ik 34 dagen niet op FOK
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel even door de opmerkingen die ik je hier steeds zie maken.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt geen verstand van voetbal.
Dit vind ik niet interessant.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
www.ggmmiseenlaffehaas.nlquote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Laten we er van maken dat hij de eerste 34 wedstrijden van volgend seizoen niet op FOK! komt...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel even door de opmerkingen die ik je hier steeds zie maken.
8/10quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Zou Jan van Halst ook mobiel naar de kapper gaan?
Hoe zie je dat voor je commissaris?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Zou Jan van Halst ook mobiel naar de kapper gaan?
Dus bij de laatste twee wedstrijden van de vierde speelronde is hij er dan weer bij.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten we er van maken dat hij de eerste 34 wedstrijden van volgend seizoen niet op FOK! komt...
RIPquote:Op zondag 8 mei 2016 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Overigens is er een renner uit de giro met een ambu naar het ziekenhuis gebracht...
Welke?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Overigens is er een renner uit de giro met een ambu naar het ziekenhuis gebracht...
Oke. Ik ben overtuigd.quote:
Hmm... Tellen we de Beker ook mee?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus bij de laatste twee wedstrijden van de vierde speelronde is hij er dan weer bij.
Interesseert met helemaal niets. Is nu op Radio 1, ze rijden net Zutphen inquote:
Zagreb.quote:
Ik heb enkel de eredivisie wedstrijden meegeteld.quote:
Patatje.quote:
Lijkt me dan een goede regeling, GGMM?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb enkel de eredivisie wedstrijden meegeteld.
Laat je club maar in de steekquote:Op zondag 8 mei 2016 15:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik stap af van het schakelprogramma en ga alleen nog maar GRA-AJA kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |