SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Uppie = alleen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dus meer zorg voor haar... dus sneller herstel.![]()
quote:
Dat hoor je toch directquote:
Het maakt mij niet uit wat anderen zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gay Minds Think Alike, zou Crapsky hebben gezegd.
moonen is toch van de maanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Had ik straks niet gezegd dat shinen meer iets van de maan is?
Da's moonen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Had ik straks niet gezegd dat shinen meer iets van de maan is?
quote:
Wat een eensgezindheid hier weerquote:
Heil!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet niet te lang naar dat plaatje kijken, dan is het ook Vout...
Proost, even kijken of ik nog wat aan bier heb liggen in de koelkastquote:
daarom had ik m al gewijzigd inquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:19 schreef just me het volgende:
zaterdag 7 mei 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:[/b]
[..]
Je moet niet te lang naar dat plaatje kijken, dan is het ook Vout...
En als nette heer hoor je dat dan toch te fixen voor just mequote:
Ik heb haar password niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als nette heer hoor je dat dan toch te fixen voor just me
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dit klinkt toch net als de naam van een oosterse snollebol.
Proestquote:
Daar gaat het nummer ook over.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Eerder 3 Vlaamse dames die aan de zwaffel van Samson hebben geliktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerder 3 Vlaamse dames die aan de zwaffel van Samson hebben gelikt
Tering Jantje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gadverdamme!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan nog veel vouterquote:
Speciaal voor jou.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was je al voor!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:26 schreef Watertornado het volgende:
Dit nummer smeekt om een plaatje:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh, het is dan ook al laat. En het is warm. En je kunt vast nog wel een smoes verzinnen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]Ik herken iets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwan nét binnenquote:
quote:
En de mijne was in en spoiler!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, het is dan ook al laat. En het is warm. En je kunt vast nog wel een smoes verzinnen.
quote:
Ik wist dat je ze had, maar had nog niet eerder gehoord dat je er een gebruiktequote:
Mijn Frikandel is gek op uitjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:31 schreef Bos81 het volgende:
De Mayonaise zit toch al in de Frikandel en hoef je er toch niet bij te doen??
Was ook géén onaardige cover, maar wel erg braafquote:
Hehehe true!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook géén onaardige cover, maar wel erg braaf
Dat is dan wel fijn om te horen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand uit een spelletje dat ik op mijn mobiel speel speel liet weer wat van zich horen
Hersentumor enzo, en had weer operatie gehad en al een paar dagen stilte
Dat hij nu maar goed mag rusten en weer lekker online kan komen straks. En verder herstellen uiteraard
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand uit een spelletje dat ik op mijn mobiel speel speel liet weer wat van zich horen
Dat hij nu maar goed mag rusten en weer lekker online kan komen straks. En verder herstellen uiteraard
Ex-collega van mij is gisteren aan een hersentumor geopereerd, zag hem wel op FB maar weet nog niet hoe zijn operatie verlopen is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
met Koenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gaat ie vast doen
Ik heb ook 2 letterwoordjes gelegd met WordFeud toen ik nog op de IC lag
Wat zit je haar leuk!quote:
En die heeft op dit moment overduidelijk vakantie want hij heeft zijn spelletje laten verlopenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die heeft op dit moment overduidelijk vakantie want hij heeft zijn spelletje laten verlopen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die heeft op dit moment overduidelijk vakantie want hij heeft zijn spelletje laten verlopen
toch handig die info van her en derquote:
Hij is onderweg naar huis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Waar zitten jullie waar ik niet zit?quote:
laat hem maar weer eens langskomen met paprika chipsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Hij meldt zich vast wel weer met een nieuw potje en een![]()
Na de vorige operatie verstopte hij zijn mobiel onder het matras, dus toen zat hij direct weer online. Denk dat ze dat dit keer voorkomen hebben. Dus duurde nu eng lang.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gaat ie vast doen
Ik heb ook 2 letterwoordjes gelegd met WordFeud toen ik nog op de IC lag
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, waar ze ook nummers over kunnen maken he!
Ik een Betty, en die ga ik echt niet aaien...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb een collega die Bets heet. Ik durf het niet te vragen.
quote:
Knokkels en koffiepads, dan springt hij direct van de hoogste toren/flatgebouw in Nederlandquote:
die gebruikt geen padsquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
die gebruikt geen pads
anders krijgt hij een pets
Daarom vraagt ie het ook aan Bets.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
die gebruikt geen pads
anders krijgt hij een pets
De hoeveelheid koffie die Knokkels op een dag consumeert is op de schaal van Richter te herleiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok is een wandelende koffieautomaat.
Bets ik heb geen pads, mag ik dan nu een petsquote:
Mocca en extra dark zijn wel te drinken. Maar het is geen echte koffie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
Ach en toch vind ik bepaalde soorten Senseo-koffie best te doen, Met name de cheap-ass dark roast koffie van de Coop van 5 euro per 100 pads is erg, erg lekker!
Knok is verantwoordelijk voor het op peil houden van de grote rivieren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De hoeveelheid koffie die Knokkels op een dag consumeert is op de schaal van Richter te herleiden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knok is verantwoordelijk voor het op peil houden van de grote rivieren.
Ik heb zelf een Philips grind & brew.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is goed ja, maar haalt het niet bij de percolator.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De hoeveelheid koffie die Knokkels op een dag consumeert is op de schaal van Richter te herleiden.
Mocca is gewoon smerig, de extra dark van Perla is te doen, die van de Jumbo is gruwel, die van senseo zelf smaakloos.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mocca en extra dark zijn wel te drinken. Maar het is geen echte koffie.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nogal ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Dit......... is............ wel............Vout
Dat was de bierpullenwals.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Dat is knap vanuit Den Helder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wist je al bij de 1e tonen. Hoe zit dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, ik zag ze in München ook al swingenquote:
Ik draai al wat Vouter meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wist je al bij de 1e tonen. Hoe zit dat?
We prikten elkaars luchtbed altijd lek, weet je dat nog?.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wist je al bij de 1e tonen. Hoe zit dat?
quote:
stopjes eruit halenquote:
dan neem ik wel waterquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen bij wie ik wel eens op bezoek komen hebben altijd ÓF Senseo, ÓF dit:
[ afbeelding ]
Niet waarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De waterzuivering gaat overstuur hier wanneer ik aan de koffie ga.
Dan nog liever die oploskoffie...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dennenappels, halfzachte luchtbedden en die lucht alleen al die er vanaf komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
We prikten elkaars luchbed altijd lek, weet je dat nog?.
Of een zus die uit een stapelbed bovenop de tuinstoelen valt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dennenappels, halfzachte luchtbedden en die lucht alleen al die er vanaf komt.En dan nog lek geprikt worden ook.
quote:
Is tegenwoordig best te drinken. De prut die je vroeger in het vliegtuig als 'koffie' kreegquote:
Haha ik drink inmiddels vrij lang al koffie hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet waar
Toen jij een paar jaar terug bij mij was dronk je alleen maar thee
Ik wil wel op bezoek komen, maar ik drink geen koffie.quote:
Dat hoef ik ook niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Is tegenwoordig best te drinken. De prut die je vroeger in het vliegtuig als 'koffie' kreeg
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dennenappels, halfzachte luchtbedden en die lucht alleen al die er vanaf komt.En dan nog lek geprikt worden ook.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Of een zus die uit een stapelbed bovenop de tuinstoelen valt.
waar woon jequote:
quote:
Ik ga wel met Vout mee hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik wil wel op bezoek komen, maar ik drink geen koffie.
Ik "ken" Bossie al iets langer dan vandaagquote:
Je weet best wel in welke stad ik woonquote:
Ik moest beneden want ze waren bang dat ik anders naar beneden zou vallen. Dat gebeurde dus ook, maar dan van het lage gedeelte. Een enorme klap, want ik viel op de tuinstoelen.quote:
Ja, zo eentje heb ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Of een zus die uit een stapelbed bovenop de tuinstoelen valt.
De bonen zijn het probleem niet, die zijn wel een week of 3 nadat je het pak geopend hebt houdbaar. Teveel malen, is meestal mijn probleemquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ga denk ik eens kijken wat zo'n molen kost.
Je kan immers ook gewoon 1of2 kopjes zetten.
Maar moet dan ook een goede vacuüm sluitende pot hebben voor de bonen enzo.
Luchtdicht zal ook wel voldoende zijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ga denk ik eens kijken wat zo'n molen kost.
Je kan immers ook gewoon 1of2 kopjes zetten.
Maar moet dan ook een goede vacuüm sluitende pot hebben voor de bonen enzo.
Die verhalenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik moest beneden want ze waren bang dat ik anders naar beneden zou vallen. Dat gebeurde dus ook, maar dan van het lage gedeelte. Een enorme klap, want ik viel op de tuinstoelen.
Niets mis mee lijkt mijquote:
In de koelkast bewaren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bonen zijn het probleem niet, die zijn wel een week of 3 nadat je het pak geopend hebt houdbaar. Teveel malen, is meestal mijn probleem
Ja da's de pest met die grind & brew die ik heb; als je ziet hoeveel koffie zo'n ding verbruikt bij de laagste stand al....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bonen zijn het probleem niet, die zijn wel een week of 3 nadat je het pak geopend hebt houdbaar. Teveel malen, is meestal mijn probleem
Een beetje ter hoogte van het Catharina Zkhquote:
Dat heb ik eerder gehoord ja, maar nog nooit gedaanquote:
Je moet de koffie binnen 30 seconden na het malen zetten in principe om het echte voordeel te halen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar kom ik minimaal eens per 3 maanden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje ter hoogte van het Catharina Zkh
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de koelkast?? Gewoon in de zak in een blik. Ik bewaar het wel langer dan drie weken.quote:
Ow ja, er gaat weer een lampje bij mij brandenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Scheelt enorm in houdbaarheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord ja, maar nog nooit gedaan
Zelf (grof) gemalen bonen hebben we het over, niet over snelfilter gemalen koffiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
[..]
In de koelkast?? Gewoon in de zak in een blik. Ik bewaar het wel langer dan drie weken.
Dan zwaai ik de volgende keer wel vanaf mijn balkonnetjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar kom ik minimaal eens per 3 maanden.
Kijk, nu leer ik ook wat van jouquote:
Ken ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zwaai ik de volgende keer wel vanaf mijn balkonnetje
ik las, dat telt ook voor jouquote:
Werkt snuiven dan niet voor nog beter effect?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je moet de koffie binnen 30 seconden na het malen zetten in principe om het echte voordeel te halen.
Ik gebruik enkel bonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelf (grof) gemalen bonen hebben we het over, niet over snelfilter gemalen koffie
quote:
de 2e staat beneden in de berging met vriezer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt me zwaar van je tegen dat je maar 1 koelkast hebt, Piet.
quote:
Koffie klep ik ook aardig wat van weg, maar omdat het drie verschillende soorten zijn, schiet het niet echt op in je eentje. Dan verdwijnt het aroma wat het juist zo lekker laat smaken als sneeuw voor de dinges.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon doordrinken, een kilo koffiebonen haalt hier de 2 weken niet...
Intraveneus toedienen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt snuiven dan niet voor nog beter effect?
Zo hoort hetquote:
De enige reden waarom mensen ze in de koelkast leggen is omdat er van die suggestieve holletjes in de deurplank zitten.quote:
Nee over een omeletquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
nooit in de koelkast
Of zingen ze nu over kaviaar/steur
Eén soort koffie, ik wil niks anders...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koffie klep ik ook aardig wat van weg, maar omdat het drie verschillende soorten zijn, schiet het niet echt op in je eentje. Dan verdwijnt het aroma wat het juist zo lekker laat smaken als sneeuw voor de dinges.
Dan had ik het correct begrepenquote:
Graag gedraaid.quote:
Vout !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Graag gedraaid.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Je bedoelde het zilveruitjesrekje?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De enige reden waarom mensen ze in de koelkast leggen is omdat er van die suggestieve holletjes in de deurplank zitten.
Be my guestquote:
Ah, ik schrok al.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
de 2e staat beneden in de berging met vriezer.
Ach, valt op zich mee (Linkin Park), maar na 2 uur Vout is het wel slikkenquote:
Je wederhelft is er!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Be my guest
Ik ga niet draaien nu, en onze junkie DJ's zijn elders denk ik
Jij gaat dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens problemen opleveren.
En die heeft nog niet gedraaid vandaag begreep ikquote:
too much infoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga er nog een keer voor lul zitten.
Ach, zie het positief, had je wel de tijd om even met mij te bellenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Piet is er al helemaal rijp voor.
Werd je niet ingeroosterd of...?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die tijd had ik evengoed wel. Muis bellen: mix van minimaal 30 minuten starten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zie het positief, had je wel de tijd om even met mij te bellen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die tijd had ik evengoed wel. Muis bellen: mix van minimaal 30 minuten starten.
werkt dat zoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die tijd had ik evengoed wel. Muis bellen: mix van minimaal 30 minuten starten.
Nee en nee. Dan moet ik weer alles opstellen en gaat me te laat worden ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werd je niet ingeroosterd of...?
Wil dat nu wel doen.
quote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Piet is er al helemaal rijp voor.
Welterusten.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik ga ook mijn bedje maar opzoeken.
Vandaag geen tijd gehad voor een schoonheidsslaapje.
Fijne nacht nog allemaal.
Moet ik eerst wat andere dingen bij elkaar zoeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om eindelijk eens te gaan draaien. Is al uren geleden!
Trusten, M Vout.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Welterusten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Welterusten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik eerst wat andere dingen bij elkaar zoeken.
Wat niet?quote:
drinken,eten,moed?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik eerst wat andere dingen bij elkaar zoeken.
Maf ze!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Welterusten.
Komt vanzelf welquote:
Ik roep dit volgens mij al 3 jaar...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel
Het heeft mij ook ruim een jaar gekost voordat ik een DJ account aanvroeg hoor
Gewoon beginnen met muziekjes te verzamelen, denk een beetje na over wat voor soort shows/muziek je wilt gaan draaien.
Dan gewoon het diepe inspringen, en een account aanvragen bij Rob en gaan draaien
Is mij achteraf best goed bevallen, en geen idee waardoor ik ook zo terughoudend was om te draaien
Draaien stelt niet zoveel voor, die mic weet ik nog niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel
Het heeft mij ook ruim een jaar gekost voordat ik een DJ account aanvroeg hoor
Gewoon beginnen met muziekjes te verzamelen, denk een beetje na over wat voor soort shows/muziek je wilt gaan draaien.
Dan gewoon het diepe inspringen, en een account aanvragen bij Rob en gaan draaien
Is mij achteraf best goed bevallen, en geen idee waardoor ik ook zo terughoudend was om te draaien
sms 1 voor Mic openquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaien stelt niet zoveel voor, die mic weet ik nog niet...
Ik had mijn mic weer aan de praat, een paar weken geleden. Maar een snelle offline test gisteravond voor ik ging draaien was ie weer deadtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaien stelt niet zoveel voor, die mic weet ik nog niet...
Heb je het verhaal van vanmiddag meegekregen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had mijn mic weer aan de praat, een paar weken geleden. Maar een snelle offline test gisteravond voor ik ging draaien was ie weer deadt
je doet het hartstikke goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, schrijf eens wat teksten voor me...
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het verhaal van vanmiddag meegekregen?
Het klonk toch allemaal zo dof en zo?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klonk toch allemaal zo dof en zo?
Vanmiddag in eerste instantie ook, terwijl het verder technisch gezien prima ging.
Kwam Knokkels vanmiddag met de vraag hoe mijn microfoon gericht was, omdat het een cardioid is.
Bleek ik,dat ding verkeerd om in de shockmount geschroefd te hebben, nooit op voor of achterzijde gelet, terwijl ik het wel had moeten weten.
Dat maakte, nadat ik de mic een halve slag gedraaid had, dus het verschil.
Klonk weer helder, net als voordat ik de mic in de houder/shockmount had bevestigd.
Het vervelende is dat je jezelf nooit zo hoort als een ander, dus ik had geen idee dat het zo dof klonk...
Ik heb wel een popfilter, maar praat meestal net onder de mic door.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geweldig toch hoe gezamelijk de oplossing wordt gevonden
Ik heb bijv. geen popfilter, maar door de mic gewoon een kwartslag te draaien (dus aan de zijkant erin praten) klinkt het goed genoeg
Ja, was een slimme opmerking, labeltje op de mic moet naar je toe gericht zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geweldig toch hoe gezamelijk de oplossing wordt gevonden
Ik heb bijv. geen popfilter, maar door de mic gewoon een kwartslag te draaien (dus aan de zijkant erin praten) klinkt het goed genoeg
Geen idee, maar dat zou erg handig zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet trouwens niet of het in Mixxx mogelijk is, maar in SAM heb ik een tweede encoder geconfigureerd die naar mijn harddisk streamt. Zo kan ik testen, opname terug luisteren, fine tunen voor ik online ga testen
Met Mixxx kan je streamen en opnemen tegelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet trouwens niet of het in Mixxx mogelijk is, maar in SAM heb ik een tweede encoder geconfigureerd die naar mijn harddisk streamt. Zo kan ik testen, opname terug luisteren, fine tunen voor ik online ga testen
Kan dus...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou erg handig zijn.
Ah ja, kwestie van aanvinken zie ik nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Mixxx kan je streamen en opnemen tegelijk.
Maar jezelf qua stem terughoren en dan beoordelen vind ik lastig...
Niet 'naar jezelf' luisteren maar achterover zitten, koptelefoon op, en gewoon denken dat je een willekeurige andere DJ helpt. Mijn stem klinkt voor mij ook nog steeds vreemd, ondanks dat ik mijzelf al aardig wat terug gehoord hebquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Mixxx kan je streamen en opnemen tegelijk.
Maar jezelf qua stem terughoren en dan beoordelen vind ik lastig...
Zit er beetje uit de losse pols met te mixen nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind Mixxxx niet zo fijn, maar het enige dat ik met Linux werkend kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |