Ik gebruik enkel bonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelf (grof) gemalen bonen hebben we het over, niet over snelfilter gemalen koffie
quote:
de 2e staat beneden in de berging met vriezer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt me zwaar van je tegen dat je maar 1 koelkast hebt, Piet.
quote:
Koffie klep ik ook aardig wat van weg, maar omdat het drie verschillende soorten zijn, schiet het niet echt op in je eentje. Dan verdwijnt het aroma wat het juist zo lekker laat smaken als sneeuw voor de dinges.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon doordrinken, een kilo koffiebonen haalt hier de 2 weken niet...
Intraveneus toedienen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt snuiven dan niet voor nog beter effect?
Zo hoort hetquote:
De enige reden waarom mensen ze in de koelkast leggen is omdat er van die suggestieve holletjes in de deurplank zitten.quote:
Nee over een omeletquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
nooit in de koelkast
Of zingen ze nu over kaviaar/steur
Eén soort koffie, ik wil niks anders...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koffie klep ik ook aardig wat van weg, maar omdat het drie verschillende soorten zijn, schiet het niet echt op in je eentje. Dan verdwijnt het aroma wat het juist zo lekker laat smaken als sneeuw voor de dinges.
Dan had ik het correct begrepenquote:
Graag gedraaid.quote:
Vout !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Graag gedraaid.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Je bedoelde het zilveruitjesrekje?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De enige reden waarom mensen ze in de koelkast leggen is omdat er van die suggestieve holletjes in de deurplank zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |