De bonen zijn het probleem niet, die zijn wel een week of 3 nadat je het pak geopend hebt houdbaar. Teveel malen, is meestal mijn probleemquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ga denk ik eens kijken wat zo'n molen kost.
Je kan immers ook gewoon 1of2 kopjes zetten.
Maar moet dan ook een goede vacuüm sluitende pot hebben voor de bonen enzo.
Luchtdicht zal ook wel voldoende zijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ga denk ik eens kijken wat zo'n molen kost.
Je kan immers ook gewoon 1of2 kopjes zetten.
Maar moet dan ook een goede vacuüm sluitende pot hebben voor de bonen enzo.
Die verhalenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik moest beneden want ze waren bang dat ik anders naar beneden zou vallen. Dat gebeurde dus ook, maar dan van het lage gedeelte. Een enorme klap, want ik viel op de tuinstoelen.
Niets mis mee lijkt mijquote:
In de koelkast bewaren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bonen zijn het probleem niet, die zijn wel een week of 3 nadat je het pak geopend hebt houdbaar. Teveel malen, is meestal mijn probleem
Ja da's de pest met die grind & brew die ik heb; als je ziet hoeveel koffie zo'n ding verbruikt bij de laagste stand al....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bonen zijn het probleem niet, die zijn wel een week of 3 nadat je het pak geopend hebt houdbaar. Teveel malen, is meestal mijn probleem
Een beetje ter hoogte van het Catharina Zkhquote:
Dat heb ik eerder gehoord ja, maar nog nooit gedaanquote:
Je moet de koffie binnen 30 seconden na het malen zetten in principe om het echte voordeel te halen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar kom ik minimaal eens per 3 maanden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje ter hoogte van het Catharina Zkh
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de koelkast?? Gewoon in de zak in een blik. Ik bewaar het wel langer dan drie weken.quote:
Ow ja, er gaat weer een lampje bij mij brandenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Scheelt enorm in houdbaarheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord ja, maar nog nooit gedaan
Zelf (grof) gemalen bonen hebben we het over, niet over snelfilter gemalen koffiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
[..]
In de koelkast?? Gewoon in de zak in een blik. Ik bewaar het wel langer dan drie weken.
Dan zwaai ik de volgende keer wel vanaf mijn balkonnetjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar kom ik minimaal eens per 3 maanden.
Kijk, nu leer ik ook wat van jouquote:
Ken ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zwaai ik de volgende keer wel vanaf mijn balkonnetje
ik las, dat telt ook voor jouquote:
Werkt snuiven dan niet voor nog beter effect?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je moet de koffie binnen 30 seconden na het malen zetten in principe om het echte voordeel te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |