Hey!quote:
Yow!quote:
Te hard lachen doen alleen tienermeisjes van 14quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen hoor BB
Of lachen we zo hard
Jullie 6e ook al.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Te hard lachen doen alleen tienermeisjes van 14
Ligt eraan wat voor werk je doet. Bij een begrafenisondernemer zou het wel een apart effect opleveren. Beetje de polonaise lopen en zo. Of lekker hard in het ziekenhuis bij IC.quote:
Ik denk dat dat in mijn geval een veel spoediger herstel had opgeleverdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet. Bij een begrafenisondernemer zou het wel een apart effect opleveren. Beetje de polonaise lopen en zo. Of lekker hard in het ziekenhuis bij IC.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in mijn geval een veel spoediger herstel had opgeleverd
Denk het niet, had je in je uppie daar gelegen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk origineel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Het origineel live meemaken op de eerste rij is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
welk origineel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:14 schreef Bos81 het volgende:
![]()
* just me heeft nog steeds een pantserquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen just me nog bij de pantserinfanterie zat...
Dus meer zorg voor haar... dus sneller herstel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk het niet, had je in je uppie daar gelegen...
Ben je bij de show van Bobbie Eden geweest?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:14 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ach in principe moet je het leven vieren en niet huilen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet. Bij een begrafenisondernemer zou het wel een apart effect opleveren. Beetje de polonaise lopen en zo. Of lekker hard in het ziekenhuis bij IC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |