Gadverdamme!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerder 3 Vlaamse dames die aan de zwaffel van Samson hebben gelikt
Het kan nog veel vouterquote:
Speciaal voor jou.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was je al voor!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:26 schreef Watertornado het volgende:
Dit nummer smeekt om een plaatje:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh, het is dan ook al laat. En het is warm. En je kunt vast nog wel een smoes verzinnen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]Ik herken iets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwan nét binnenquote:
quote:
En de mijne was in en spoiler!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, het is dan ook al laat. En het is warm. En je kunt vast nog wel een smoes verzinnen.
quote:
Ik wist dat je ze had, maar had nog niet eerder gehoord dat je er een gebruiktequote:
Mijn Frikandel is gek op uitjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:31 schreef Bos81 het volgende:
De Mayonaise zit toch al in de Frikandel en hoef je er toch niet bij te doen??
Was ook géén onaardige cover, maar wel erg braafquote:
Hehehe true!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook géén onaardige cover, maar wel erg braaf
Dat is dan wel fijn om te horen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand uit een spelletje dat ik op mijn mobiel speel speel liet weer wat van zich horen
Hersentumor enzo, en had weer operatie gehad en al een paar dagen stilte
Dat hij nu maar goed mag rusten en weer lekker online kan komen straks. En verder herstellen uiteraard
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand uit een spelletje dat ik op mijn mobiel speel speel liet weer wat van zich horen
Dat hij nu maar goed mag rusten en weer lekker online kan komen straks. En verder herstellen uiteraard
Ex-collega van mij is gisteren aan een hersentumor geopereerd, zag hem wel op FB maar weet nog niet hoe zijn operatie verlopen is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
met Koenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gaat ie vast doen
Ik heb ook 2 letterwoordjes gelegd met WordFeud toen ik nog op de IC lag
Wat zit je haar leuk!quote:
En die heeft op dit moment overduidelijk vakantie want hij heeft zijn spelletje laten verlopenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die heeft op dit moment overduidelijk vakantie want hij heeft zijn spelletje laten verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |