Niet waarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen bij wie ik wel eens op bezoek komen hebben altijd ÓF Senseo, ÓF dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De waterzuivering gaat overstuur hier wanneer ik aan de koffie ga.
Dan nog liever die oploskoffie...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen bij wie ik wel eens op bezoek komen hebben altijd ÓF Senseo, ÓF dit:
[ afbeelding ]
Dennenappels, halfzachte luchtbedden en die lucht alleen al die er vanaf komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
We prikten elkaars luchbed altijd lek, weet je dat nog?.
Of een zus die uit een stapelbed bovenop de tuinstoelen valt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dennenappels, halfzachte luchtbedden en die lucht alleen al die er vanaf komt.En dan nog lek geprikt worden ook.
quote:
Is tegenwoordig best te drinken. De prut die je vroeger in het vliegtuig als 'koffie' kreegquote:
Haha ik drink inmiddels vrij lang al koffie hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet waar
Toen jij een paar jaar terug bij mij was dronk je alleen maar thee
Ik wil wel op bezoek komen, maar ik drink geen koffie.quote:
Dat hoef ik ook niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Is tegenwoordig best te drinken. De prut die je vroeger in het vliegtuig als 'koffie' kreeg
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dennenappels, halfzachte luchtbedden en die lucht alleen al die er vanaf komt.En dan nog lek geprikt worden ook.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Of een zus die uit een stapelbed bovenop de tuinstoelen valt.
waar woon jequote:
quote:
Ik ga wel met Vout mee hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik wil wel op bezoek komen, maar ik drink geen koffie.
Ik "ken" Bossie al iets langer dan vandaagquote:
Je weet best wel in welke stad ik woonquote:
Ik moest beneden want ze waren bang dat ik anders naar beneden zou vallen. Dat gebeurde dus ook, maar dan van het lage gedeelte. Een enorme klap, want ik viel op de tuinstoelen.quote:
Ja, zo eentje heb ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Of een zus die uit een stapelbed bovenop de tuinstoelen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |