Van een beetje alcoholisme is nog nooit iemand dood gegaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:59 schreef Allures het volgende:
Beetje te vroeg. Ik kan moeilijk mijn cocopops in de wodka doen. Dat neigt naar alcoholisme
Welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van een beetje alcoholisme is nog nooit iemand dood gegaan
Goed plan.quote:
Tis nu alweer twintig overquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:18 schreef Allures het volgende:
Bedankt voor het liefdevolle advies allemaal maar ik denk niet dat drinken om kwart over 9 de oplossing is
Tering, dat ziet er goed uit!quote:
Hier ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:39 schreef MissMSX het volgende:
We hebben hier vandaag gewoon Maltees weer
Brugse Zot!quote:
Wat voor salade?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier ook![]()
And 2 polish women making a fruit salad for me
Kiwi, appel, aarbei, banaan. Met citroensap en honingquote:
En een flinke scheut wodkaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kiwi, appel, aarbei, banaan. Met citroensap en honing
Oh, dat zou wel lekker zijn ja. Zeker met die twee damesquote:
Regel datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel lekker zijn ja. Zeker met die twee dames
Hebben ze op dat eiland ook een berg want ik zat er aan te denken om in het najaar een week over Tenerife te fietsen maar als ik jou hoor over al die vrouwen op Malta....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel lekker zijn ja. Zeker met die twee dames
En ervan is al 6 jaar een hele goede vriendin. It would fuck things up. Dus maar niet doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Geen bergen hierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben ze op dat eiland ook een berg want ik zat er aan te denken om in het najaar een week over Tenerife te fietsen maar als ik jou hoor over al die vrouwen op Malta....
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ervan is al 6 jaar een hele goede vriendin. It would fuck things up. Dus maar niet doen.
Die ander daarintegen....Het wordt er allemaal niet beter op, en sowieso Poolse vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
We waren er al lang achter dat jouw smaak in vrouwen niet de mijne isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet beter op, en sowieso Poolse vrouwen
Zoals ik al eerder aantipte, jij gaat van Angus biefstuk, van seperatorvleesrollade, van goedkope plastic salami naar een premium mals lammetje en weer terug, jij carnivoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We waren er al lang achter dat jouw smaak in vrouwen niet de mijne is
[..]
En ervan is al 6 jaar een hele goede vriendin. It would fuck things up. Dus maar niet doen.
Die ander daarintegen....Niet verkeerd inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat is ze inderdaadquote:
[..]
Die ander daarintegen....WowowowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ach, ik heb een simpel boeketje met Merci besteld, niks bijzonders.quote:
Weinig zin voor mijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik heb een simpel boeketje met Merci besteld, niks bijzonders.
wij ook niet. Maar echt stom toevallig wilde ik morgen wel langs bij mijn moederquote:
Ik ga wandelen door de oude binnenstad hier met mijn oude moedertje, op zes terrasjes heb ik een portje en iemand geregeld die haar lief is, daarna ga ik bij mij voor de hele club koken samen met een lokale topkok, zin in deze verwennerijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:36 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen al een cadeautje voor moederdag gekocht?
Ik bel die lieve ouwe heks morgen wel even als ik tijd hebquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
wij ook niet. Maar echt stom toevallig wilde ik morgen wel langs bij mijn moeder
Niks mis met je moeder verwennenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga wandelen door de oude binnenstad hier met mijn oude moedertje, op zes terrasjes heb ik een portje en iemand geregeld die haar lief is, daarna ga ik bij mij voor de hele club koken samen met een lokale topkok, zin in deze verwennerij
Wel he? Leven is goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brugse Zot!![]()
Verwend ventje ben je toch ook
La vie est tres chantillequote:
Brugse Zot is lekkerquote:
keramisch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef Faxie het volgende:
Mijn moeder krijgt morgen een mooie koekenpan
Als ik mijn moeder dat zou geven krijg ik er denk ik een klap meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef Faxie het volgende:
Mijn moeder krijgt morgen een mooie koekenpan
Wanneer gaan wij samen bier drinken?quote:
Als jij in NL bentquote:
Mijn moeder geeft hem aan mijn vader zodra ze hem heeft uitgepaktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder dat zou geven krijg ik er denk ik een klap mee
Okquote:
6 port? Dan is ze kachelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga wandelen door de oude binnenstad hier met mijn oude moedertje, op zes terrasjes heb ik een portje en iemand geregeld die haar lief is, daarna ga ik bij mij voor de hele club koken samen met een lokale topkok, zin in deze verwennerij
en mijn moeder ziet er t nut niet van, want de oude voldoet nog primaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn moeder geeft hem aan mijn vader zodra ze hem heeft uitgepakt
Nee gewoon Tefalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Brugse Zot is lekker
[..]
keramisch?
Ze vroeg eromquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder dat zou geven krijg ik er denk ik een klap mee
Nee joh, die dwerg van Game of Thrones verbleekt nog bij haar wat dat betreftquote:
Mijn moeder heeft een hekel aan koken, als ik er eentje zou kopen voor d'r zou ze me of een klap geven of zeggen dat ik een cadeautje voor mezelf heb gekochtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn moeder geeft hem aan mijn vader zodra ze hem heeft uitgepakt
ik heb n hekel aan mensen die dat doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hekel aan koken, als ik er eentje zou kopen voor d'r zou ze me of een klap geven of zeggen dat ik een cadeautje voor mezelf heb gekocht
TV en PS in de tuin zetten en gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n hekel aan mensen die dat doen![]()
Ik heb zin om te gamen, maar daar is t weer te mooi voor
Ik lig over een uur in het water te spartelen met een mooie vrouw, doe je mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n hekel aan mensen die dat doen![]()
Ik heb zin om te gamen, maar daar is t weer te mooi voor
ik heb zo m'n twijfels bij wat Ado daarvan gaat vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig over een uur in het water te spartelen met een mooie vrouw, doe je mee?
ik zie echt helemaal niks danquote:
TV in de schaduw, jijzelf in het zonnetje met je voeten in een teiltje met ijswater en een koud biertje vlakbijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie echt helemaal niks danprobeerde in de tuin te lezen, maar dat lukt ook al niet echt
Dat je daar nog over twijfelt...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb zo m'n twijfels bij wat Ado daarvan gaat vinden![]()
Ik kwam nog een leuke vrouw voor je tegen vandaag.quote:
Surfdamequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuke vrouw voor je tegen vandaag.
Zoek afleiding in de vorm van alcoholische dranken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:32 schreef Allures het volgende:
Mijn neusje begint te vervellen en ik kan er niet af blijven
Woon jij tussen Arnhem en Nijmegen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij kwam de giro net langs. Gemist
O nee, over een half uurtje komen ze pas.
Ja hoiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Als iemand nu even mijn handen vast komt binden
Ja, hoi!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Ik wil jou als mijn vriendin. Vandaar mijn reactie.quote:
Ja, hoiquote:
Ja hoiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:44 schreef Myraela het volgende:
En ik heb voor mezelf een reisje uitgezocht voor op m'n verjaardag.
wat vind MissMSX daar vanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou als mijn vriendin. Vandaar mijn reactie.
nounou:Dquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Warschau.Ik heb een supergaaf hotel gevonden en daar wil ik dan de suite.
Toe maar, lekker hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Warschau.Ik heb een supergaaf hotel gevonden en daar wil ik dan de suite.
Die vindt dat prima.quote:
Het was niet duur. Maar ik twijfel nog over de kamer. Ze hebben geen duidelijke website, dus behalve dat de suite een stuk groter is, weet ik niets. Ik wil gewoon de tofst ingerichte kamer.quote:
daar gaan ze niet voor betalen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Bijvrouw zijn, het ultieme levensdoel van de Nederlandse vrouw![]()
Als ik over vijf jaar niet zo heel erg bloedjegeil meer ben op mijn meisje laat ik haar hier ook los of ik sleep haar mee naar swingers feestjes, tegen een kleine vergoeding uiteraard![]()
Ik app je voor verdere details. Ben voornemens om je vol te gieten met drank dus denk ff na wat ik moet meenemen.quote:
Als je vastgebonden zit hoef je gelukkig niet heel veel te denken. Je moet vooral ondergaan, ruimdenkendheid is geen vereiste.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat n liefde!
Ik ben niet zo ruimdenkend vrees ik
Omdat drank lekker is.quote:
ze ging vastbinden, niet gebonden worden. Waarom verdraai je ditquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vastgebonden zit hoef je gelukkig niet heel veel te denken. Je moet vooral ondergaan, ruimdenkendheid is geen vereiste.
Het ging over het vastbinden van een bijvrouw en dat een partner daar geen enkel probleem mee heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ze ging vastbinden, niet gebonden worden. Waarom verdraai je dit
Ook niet voor de overige betrokkenen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vastgebonden zit hoef je gelukkig niet heel veel te denken. Je moet vooral ondergaan, ruimdenkendheid is geen vereiste.
Just the usual nasty stuff....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook niet voor de overige betrokkenen?
En idd. Ik ging haar vastbinden, geen idee wat jij er allemaal bij verzint
Moet je een rijke vent voor zoeken als je slim bent, ontbijten op het achterdek op zee in de opkomende zon , in de middag wat jurkjes shoppen voor 15.000 euro, exclusief en lang lunchdineren met gitaarmuziek en liters goede wijn, je nieuwe kleertjes showen als toetje voor hem, wat korte seks en de volgende dag weer lekker op je eigen bank aan de Netflix zonder dat je zijn vuile onderbroeken in de wasmand hebt...........en het allermooiste, je hoeft niet eens perse te werken zolang je maar prettig gezelschap bent en aantrekkelijk genoeg blijftquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:09 schreef Allures het volgende:
Bijvrouw zijn heeft ook zo zijn voordelen lijkt me
Geen kerst bij zijn ouders en zo
En dan zegt 'ie over mij watquote:
ik zou er goed in zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je een rijke vent voor zoeken als je slim bent, ontbijten op het achterdek op zee in de opkomende zon , in de middag wat jurkjes shoppen voor 15.000 euro, exclusief en lang lunchdineren met gitaarmuziek en liters goede wijn, je nieuwe kleertjes showen als toetje voor hem, wat korte seks en de volgende dag weer lekker op je eigen bank aan de Netflix zonder dat je zijn vuile onderbroeken in de wasmand hebt...........en het allermooiste, je hoeft niet eens perse te werken zolang je maar prettig gezelschap bent en aantrekkelijk genoeg blijft
Die leeftijd is ze al gepasseerd. Helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je een rijke vent voor zoeken als je slim bent, ontbijten op het achterdek op zee in de opkomende zon , in de middag wat jurkjes shoppen voor 15.000 euro, exclusief en lang lunchdineren met gitaarmuziek en liters goede wijn, je nieuwe kleertjes showen als toetje voor hem, wat korte seks en de volgende dag weer lekker op je eigen bank aan de Netflix zonder dat je zijn vuile onderbroeken in de wasmand hebt...........en het allermooiste, je hoeft niet eens perse te werken zolang je maar prettig gezelschap bent en aantrekkelijk genoeg blijft
Ik ken nog wel wat aantrekkelijke miljonairs met een gaatje in hun agenda, ben je een beetje chique en elegant?quote:
Net als de andere dames ook last van opvliegers door de warmte?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat aantrekkelijke miljonairs met een gaatje in hun agenda, ben je een beetje chique en elegant?
Ik kom hem steeds maar niet tegen helaasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja, het is dat laatste dusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat aantrekkelijke miljonairs met een gaatje in hun agenda, ben je een beetje chique en elegant?
Welke warmte? Ik zit op kantoor, waarom denk je anders dat ik zit te Fok!ken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als de andere dames ook last van opvliegers door de warmte?
ik lig ergens in n parkje in de zo'n met n ijskoffiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welke warmte? Ik zit op kantoor, waarom denk je anders dat ik zit te Fok!ken?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik lig ergens in n parkje in de zo'n met n ijskoffie
Strak zomerjurkje aan van een bekend merk, een denkbeeldige lijn voor je op de grond tekenen, rug hol houden en je voeten met lopen op die lijn zetten steeds......veel Nederlandse vrouwen lopen zo boers en wijdbeensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom hem steeds maar niet tegen helaas![]()
Of misschien is dat laatste t probleem
Lekker hipster.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik lig ergens in n parkje in de zo'n met n ijskoffie
lopen kan ik wel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak zomerjurkje aan van een bekend merk, een denkbeeldige lijn voor je op de grond tekenen, rug hol houden en je voeten met lopen op die lijn zetten steeds......veel Nederlandse vrouwen lopen zo boers en wijdbeens
Ff rekenen... Lekker flower power.quote:
Cider is tijdloos.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:36 schreef Allures het volgende:
[..]
ah dat was mijn drankje van vorige zomer. Erg lekker
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je plaatje doet t niet [ afbeelding ]
Pokeren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Nou, aangezien ik hier al sinds 11 uur zit....laat ik maar eens wat gaan doen....
Dat deed ik dus al sinds 11quote:
Ik ook van jou.quote:
Verbranden ken ik niet, lekker in de achtertuin hangen met een ijskoud drankjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef Andromache het volgende:
verbrand. portemonnee vergeten. kon niet afrekenen. doodop. weer veel te veel heen en weer gefietst. het is weer zo'n dag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Belsezar het volgende:
Sinds half 3 in de zon gezeten, nu al poepiebruin
Ik zal geen foto posten waarbij ik mijn horloge niet om hebquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal geen foto posten waarbij ik mijn horloge niet om heb
Treurig, als niemand je mist als je vier maanden wegbent.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:29 schreef Allures het volgende:
Al ga ik 4 maanden naar een tropisch eiland, bij terugkomst zal niemand vragen 'goh was je op vakantie?'
Story of my lifequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Treurig, als niemand je mist als je vier maanden wegbent.
Sorry msxjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb er bijna 2 jaar continu zomer voor nodig gehad om een beetje bruin te worden.Dat ga ik nooit meer redden in mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry msxje
Dit is even in de zon zitten voor een paar uurtjesWat een armoedig schijt en zeikhokje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Dat is een kleedje op de vloer, niet de dekselquote:
Sproetjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef Allures het volgende:
Ik ben al aan het vervellen en mijn sproeten zijn in aantal ver 923842348923898 voudigd
Als de zon niet zo heerlijk was zou ik hem haten
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry msxje
Dit is even in de zon zitten voor een paar uurtjesZoals ik al zei: Geeft niet. Ik ben tevreden met niet helemaal spierwit zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Sproetjes tellen tijdens de seksquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef Allures het volgende:
Ik ben al aan het vervellen en mijn sproeten zijn in aantal ver 923842348923898 voudigd
Als de zon niet zo heerlijk was zou ik hem haten
Dit is jouw toilet zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een armoedig schijt en zeikhokje zeg
Zwanenhals van de wasbak manquote:
Ooit heb je er genoeg dat ze aan elkaar groeien. Dan ben je pas bruin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja een paar. Ik heb echt zo'n plakkaat op mijn voorhoofd
Foto?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja een paar. Ik heb echt zo'n plakkaat op mijn voorhoofd
Het is lente en het zaad gutst over het randje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:43 schreef Allures het volgende:
De zon maakt mannen wel weer gek zegDe appjes en dm's blijven binnen komen
Voorspelbare debielen
Zegt de persoon die nog steeds zijn kop niet durft te tonen op fok en alleen maar grote praatjes heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een armoedig schijt en zeikhokje zeg
Slecht ruimtelijk inzichtquote:
Graag even bevestigen dat ik niet één van die debielen ben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:43 schreef Allures het volgende:
De zon maakt mannen wel weer gek zegDe appjes en dm's blijven binnen komen
Voorspelbare debielen
Whaha nee jij bent het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag even bevestigen dat ik niet één van die debielen ben.
Vandaag het niet eens zijn met iemand.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:45 schreef MissMSX het volgende:
Wat doe je dan joh? Ik heb echt nooit last van DM's.
Zegt de man die een maand niet naar me omgekeken heeft en me nu niet los kan latenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag even bevestigen dat ik niet één van die debielen ben.
Shit ik dacht dat iedereen dat konquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Abbo of rapporteren, dan worden ze gebanned als het vaker gebeurt.
Name and shame.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Vandaag het niet eens zijn met iemand.
Maar het is sowieso wel even prettig om te weten natuurlijk
Arme opgedroogde vrouwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt de man die een maand niet naar me omgekeken heeft en me nu niet los kan laten
#openrelatiestrugglesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt de man die een maand niet naar me omgekeken heeft en me nu niet los kan laten
Hoezo struggles?quote:
Ik hou al opquote:
Zitten je Poolse dames niet op fok?quote:
Nee, natuurlijk nietquote:
Door constant te reageren op iemand die overduidelijk niet helemaal 100 % is bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Hoe lok je lastig gevallen worden ooit uit?
De zelfkennis in deze post.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door constant te reageren op iemand die overduidelijk niet helemaal 100 % is bijvoorbeeld
Zoals mensen hier op jou?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door constant te reageren op iemand die overduidelijk niet helemaal 100 % is bijvoorbeeld
De schoenenman, altijd op zoek naar nieuwe schoentjes terwijl zijn oude sloffen in de hoek liggen te verstoffen onder de modderquote:
Weet je prize winning meisje dat ook?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De schoenenman, altijd op zoek naar nieuwe schoentjes terwijl zijn oude sloffen in de hoek liggen te verstoffen onder de modder
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet je prize winning meisje dat ook?
Ik wel met jou. En jij per definitie dus ook met mij. Alleen daar ben jij weer niet slim genoeg voor om dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt, ga terug onder je steen. Ik ben het niet met je eens maar je bent niet slim genoeg om dat te begrijpen. Jouw probleem verder
waarom las ik "unicorns"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
MissMSX en zeer hun usericons zijn teveel zo dichtbij elkaar.
*schuimbekt op de grond*
Beter dan een knie in je kut, alhoewel een paar vrouwen het hier daar wel niet mee eens zullen zijn en daar behoefte aan hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou lekker weer zijn om te gaan fietsen, kutknie.
Ik zie dat niet voor mequote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een knie in je kut, alhoewel een paar vrouwen het hier daar wel niet mee eens zullen zijn en daar behoefte aan hebben![]()
#opdebucketlistdanmaar
Een irritante frusti is toch ietsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:04 schreef Allures het volgende:
Owja en als je denkt dat je ook maar interessant genoeg bent om iets over te vinden heb je waandenkbeelden. Ik vind je alleen een irritante frusti nu
wie ben jijquote:
Gewoon er gebogen tegenaan houden en langzaam rondjes draaien toch, hoeft niet te passen of zoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zie dat niet voor meDus ik ben geboeid haha
je slaat hier echt de plank mis. Zo jammerquote:
Oh ik dacht inquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon er gebogen tegenaan houden en langzaam rondjes draaien toch, hoeft niet te passen of zo
Bij mijn oma zou dat nog wel passen maar ik zou zwaar teleurgesteld zijn als mijn dikke knieën bij mijn partner compleet zouden verdwijnenquote:
Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Allures het volgende:
Ik zag ooit een filmpje met een honkbalknuppen. Ik vond het wel inspirerend in de categorie 'alles is mogelijk! dream big!'
Niet dat mijn dromen meteen die kant op gingen gelukkig, maar toch
Babyhoofd en knie ligt denk ik ook niet zo ver uit elkaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijn
ze nemen ons brein overquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Pas toen jij dit postte besefte ik me dat dat er dus niet stond
bullshitquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijn
Ok, 06 234 42 341, stuur jij een foto van je muts en ik een foto van mijn knie, kan ik beoordelen en uitrekenen of 't pastquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Babyhoofd en knie ligt denk ik ook niet zo ver uit elkaar
waarom denk je dat zoveel vrouwen ingeknipt worden of tot de anus uitscheuren ?quote:
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom denk je dat zoveel vrouwen ingeknipt worden of tot de anus uitscheuren ?
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, 06 234 42 341, stuur jij een foto van je muts en ik een foto van mijn knie, kan ik beoordelen en uitrekenen of 't past
Totaal mee eens, hier kan geen zonnebrandcrème of inkijk bij een slinks bukkende vrouw tegenopquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vinden
goed zo, kun je ook niet per ongeluk iemand bezwangeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vinden
"Everything's a dildo if you're brave enough...."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Allures het volgende:
Ik zag ooit een filmpje met een honkbalknuppen. Ik vond het wel inspirerend in de categorie 'alles is mogelijk! dream big!'
Niet dat mijn dromen meteen die kant op gingen gelukkig, maar toch
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Everything's a dildo if you're brave enough...."
Ananasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Everything's a dildo if you're brave enough...."
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed zo, kun je ook niet per ongeluk iemand bezwangeren.
Altijd een breinaald op zak hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooien
"Falcon punch is my middle name...."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooien
Klerenhangers, honkbalknuppels, de Spaanse Trappen, all good.quote:
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klerenhangers, honkbalknuppels, de Spaanse Trappen, all good.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?
Klapperende eierstokken gespotquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Lekker kort.quote:
Er was eens een kleine Moeraskat, ze wilde niet meer in het moeras leven maar in de grote stad want daar is reuring en lol dus ze kuste een Oeteldonkse kikker, binnen een week zat heel het moeras vol kikkerdril, ze dacht is dit nu wat ik wil, ik moet echt hoognodig aan de pilquote:
sinds wanneer leg je kikkerdril door iemand te kussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was eens een kleine Moeraskat, ze wilde niet meer in het moeras leven maar in de grote stad want daar is reuring en lol dus ze kuste een Oeteldonkse kikker, binnen een week zat heel het moeras vol kikkerdril, ze dacht is dit nu wat ik wil, ik moet echt hoognodig aan de pil
Goed puntquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sinds wanneer leg je kikkerdril door iemand te kussen.
All hail Hypnotoad....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, als er iemand een handje heeft van epilepsie-opwekkende plaatjes ben jij het welquote:
dat werkt niet perse hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je nou al die striptease-les gehad?quote:
ik heb uberhaupt nog nooit iemand ontmoet die kikkerdril had gelegdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
donderdag eerste lesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je nou al die striptease-les gehad?
Gematigde hoge hak?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
donderdag eerste les![]()
Geen idee welke schoenen ik aan moet
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woon jij tussen Arnhem en Nijmegen?
Laarzen met een kleine hak toch wel?quote:
ja, maar das toch geen strip outfit? Laarzen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laarzen met een kleine hak toch wel?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar das toch geen strip outfit? Laarzen?
t zijn nou niet dcht geile laarzen.quote:
Gewoon een onesie met geile lingerie eronder. Seksloze onesie uittrekken en taaadaaaa!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar das toch geen strip outfit? Laarzen?
zat gisteren een meid hierachter in de speeltuin met zo'n ding aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een onesie met geile lingerie eronder. Seksloze onesie uittrekken en taaadaaaa!
De mental image doet gewoon al pijn aan mijn ogen. Laat staan als je dat tafereel feitelijk aanschouwt...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zat gisteren een meid hierachter in de speeltuin met zo'n ding aan.
Strak. Met panterprint. En zij was echt heel dik
Nog naar strandje geweest?quote:
Hosti? Harman? Allebei?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:16 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook wel eens een volwassen persoon gezien in een onesieEen man... in een dinosaurus onesie...
Maar dat mocht ik niet zeggen want het was een hulk onesie
/lokpost
Boh ja! Het was zalig. Eerst al in de tuin gehangen, daarna naar het strandquote:
Hosti z'n huisgenootquote:
ik vind t sowieso allemaal stomme woordenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:20 schreef MissMSX het volgende:
En in het Nederlands hebben we er een prima woord voor: hansop
#durfjemoerstaaltespreken
Precies dit. En daarna in badje en bbq getestquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boh ja! Het was zalig. Eerst al in de tuin gehangen, daarna naar het strand
Jullie?
Slechte afleidingsmanoeuvre. Ik heb je pak net gewassen en hangt nu te drogen.quote:
Ho! Whooo! Whahahahaquote:
Douchequote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies dit. En daarna in badje en bbq getest
Hansop vind ik wel grappig, maar alleen omdat het het ding alleen maar suffer maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t sowieso allemaal stomme woorden
Even getest en werkt primaquote:
ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hansop vind ik wel grappig, maar alleen omdat het het ding alleen maar suffer maakt
Dat deed mijn ex eensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een onesie met geile lingerie eronder. Seksloze onesie uittrekken en taaadaaaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |