Nog naar strandje geweest?quote:
Hosti? Harman? Allebei?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:16 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook wel eens een volwassen persoon gezien in een onesieEen man... in een dinosaurus onesie...
Maar dat mocht ik niet zeggen want het was een hulk onesie
/lokpost
Boh ja! Het was zalig. Eerst al in de tuin gehangen, daarna naar het strandquote:
Hosti z'n huisgenootquote:
ik vind t sowieso allemaal stomme woordenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:20 schreef MissMSX het volgende:
En in het Nederlands hebben we er een prima woord voor: hansop
#durfjemoerstaaltespreken
Precies dit. En daarna in badje en bbq getestquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boh ja! Het was zalig. Eerst al in de tuin gehangen, daarna naar het strand
Jullie?
Slechte afleidingsmanoeuvre. Ik heb je pak net gewassen en hangt nu te drogen.quote:
Ho! Whooo! Whahahahaquote:
Douchequote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies dit. En daarna in badje en bbq getest
Hansop vind ik wel grappig, maar alleen omdat het het ding alleen maar suffer maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t sowieso allemaal stomme woorden
Even getest en werkt primaquote:
ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hansop vind ik wel grappig, maar alleen omdat het het ding alleen maar suffer maakt
Dat deed mijn ex eensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een onesie met geile lingerie eronder. Seksloze onesie uittrekken en taaadaaaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |