Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Allures het volgende:
Ik zag ooit een filmpje met een honkbalknuppen. Ik vond het wel inspirerend in de categorie 'alles is mogelijk! dream big!'
Niet dat mijn dromen meteen die kant op gingen gelukkig, maar toch
Babyhoofd en knie ligt denk ik ook niet zo ver uit elkaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijn
ze nemen ons brein overquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Pas toen jij dit postte besefte ik me dat dat er dus niet stond
bullshitquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijn
Ok, 06 234 42 341, stuur jij een foto van je muts en ik een foto van mijn knie, kan ik beoordelen en uitrekenen of 't pastquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Babyhoofd en knie ligt denk ik ook niet zo ver uit elkaar
waarom denk je dat zoveel vrouwen ingeknipt worden of tot de anus uitscheuren ?quote:
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom denk je dat zoveel vrouwen ingeknipt worden of tot de anus uitscheuren ?
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, 06 234 42 341, stuur jij een foto van je muts en ik een foto van mijn knie, kan ik beoordelen en uitrekenen of 't past
Totaal mee eens, hier kan geen zonnebrandcrème of inkijk bij een slinks bukkende vrouw tegenopquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vinden
goed zo, kun je ook niet per ongeluk iemand bezwangeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vinden
"Everything's a dildo if you're brave enough...."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Allures het volgende:
Ik zag ooit een filmpje met een honkbalknuppen. Ik vond het wel inspirerend in de categorie 'alles is mogelijk! dream big!'
Niet dat mijn dromen meteen die kant op gingen gelukkig, maar toch
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Everything's a dildo if you're brave enough...."
Ananasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Everything's a dildo if you're brave enough...."
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed zo, kun je ook niet per ongeluk iemand bezwangeren.
Altijd een breinaald op zak hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooien
"Falcon punch is my middle name...."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooien
Klerenhangers, honkbalknuppels, de Spaanse Trappen, all good.quote:
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klerenhangers, honkbalknuppels, de Spaanse Trappen, all good.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |