Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Allures het volgende:
Ik zag ooit een filmpje met een honkbalknuppen. Ik vond het wel inspirerend in de categorie 'alles is mogelijk! dream big!'
Niet dat mijn dromen meteen die kant op gingen gelukkig, maar toch
Babyhoofd en knie ligt denk ik ook niet zo ver uit elkaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijn
ze nemen ons brein overquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Pas toen jij dit postte besefte ik me dat dat er dus niet stond
bullshitquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er past ook een babyhoofdje door dus zo'n laf knuppeltje moet geen probleem zijn
Ok, 06 234 42 341, stuur jij een foto van je muts en ik een foto van mijn knie, kan ik beoordelen en uitrekenen of 't pastquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Babyhoofd en knie ligt denk ik ook niet zo ver uit elkaar
waarom denk je dat zoveel vrouwen ingeknipt worden of tot de anus uitscheuren ?quote:
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom denk je dat zoveel vrouwen ingeknipt worden of tot de anus uitscheuren ?
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, 06 234 42 341, stuur jij een foto van je muts en ik een foto van mijn knie, kan ik beoordelen en uitrekenen of 't past
Totaal mee eens, hier kan geen zonnebrandcrème of inkijk bij een slinks bukkende vrouw tegenopquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vinden
goed zo, kun je ook niet per ongeluk iemand bezwangeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat hier lekker mee te lezen met een knuppelharde lul. Nu kan ik hem niet eens meer vinden
"Everything's a dildo if you're brave enough...."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Allures het volgende:
Ik zag ooit een filmpje met een honkbalknuppen. Ik vond het wel inspirerend in de categorie 'alles is mogelijk! dream big!'
Niet dat mijn dromen meteen die kant op gingen gelukkig, maar toch
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Everything's a dildo if you're brave enough...."
Ananasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Everything's a dildo if you're brave enough...."
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed zo, kun je ook niet per ongeluk iemand bezwangeren.
Altijd een breinaald op zak hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooien
"Falcon punch is my middle name...."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet. En mocht het wel het geval zijn ben ik goed met mijn knie en met mensen van trappen gooien
Klerenhangers, honkbalknuppels, de Spaanse Trappen, all good.quote:
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klerenhangers, honkbalknuppels, de Spaanse Trappen, all good.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?
Klapperende eierstokken gespotquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Je wil geen lieve kleine Hosti? Voortleven, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en je luiers later gaat verschonen?
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Lekker kort.quote:
Er was eens een kleine Moeraskat, ze wilde niet meer in het moeras leven maar in de grote stad want daar is reuring en lol dus ze kuste een Oeteldonkse kikker, binnen een week zat heel het moeras vol kikkerdril, ze dacht is dit nu wat ik wil, ik moet echt hoognodig aan de pilquote:
sinds wanneer leg je kikkerdril door iemand te kussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was eens een kleine Moeraskat, ze wilde niet meer in het moeras leven maar in de grote stad want daar is reuring en lol dus ze kuste een Oeteldonkse kikker, binnen een week zat heel het moeras vol kikkerdril, ze dacht is dit nu wat ik wil, ik moet echt hoognodig aan de pil
Goed puntquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sinds wanneer leg je kikkerdril door iemand te kussen.
All hail Hypnotoad....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, als er iemand een handje heeft van epilepsie-opwekkende plaatjes ben jij het welquote:
dat werkt niet perse hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je nou al die striptease-les gehad?quote:
ik heb uberhaupt nog nooit iemand ontmoet die kikkerdril had gelegdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
donderdag eerste lesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je nou al die striptease-les gehad?
Gematigde hoge hak?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
donderdag eerste les![]()
Geen idee welke schoenen ik aan moet
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woon jij tussen Arnhem en Nijmegen?
Laarzen met een kleine hak toch wel?quote:
ja, maar das toch geen strip outfit? Laarzen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laarzen met een kleine hak toch wel?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar das toch geen strip outfit? Laarzen?
t zijn nou niet dcht geile laarzen.quote:
Gewoon een onesie met geile lingerie eronder. Seksloze onesie uittrekken en taaadaaaa!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar das toch geen strip outfit? Laarzen?
zat gisteren een meid hierachter in de speeltuin met zo'n ding aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een onesie met geile lingerie eronder. Seksloze onesie uittrekken en taaadaaaa!
De mental image doet gewoon al pijn aan mijn ogen. Laat staan als je dat tafereel feitelijk aanschouwt...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zat gisteren een meid hierachter in de speeltuin met zo'n ding aan.
Strak. Met panterprint. En zij was echt heel dik
Nog naar strandje geweest?quote:
Hosti? Harman? Allebei?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:16 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook wel eens een volwassen persoon gezien in een onesieEen man... in een dinosaurus onesie...
Maar dat mocht ik niet zeggen want het was een hulk onesie
/lokpost
Boh ja! Het was zalig. Eerst al in de tuin gehangen, daarna naar het strandquote:
Hosti z'n huisgenootquote:
ik vind t sowieso allemaal stomme woordenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:20 schreef MissMSX het volgende:
En in het Nederlands hebben we er een prima woord voor: hansop
#durfjemoerstaaltespreken
Precies dit. En daarna in badje en bbq getestquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boh ja! Het was zalig. Eerst al in de tuin gehangen, daarna naar het strand
Jullie?
Slechte afleidingsmanoeuvre. Ik heb je pak net gewassen en hangt nu te drogen.quote:
Ho! Whooo! Whahahahaquote:
Douchequote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies dit. En daarna in badje en bbq getest
Hansop vind ik wel grappig, maar alleen omdat het het ding alleen maar suffer maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t sowieso allemaal stomme woorden
Even getest en werkt primaquote:
ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hansop vind ik wel grappig, maar alleen omdat het het ding alleen maar suffer maakt
Dat deed mijn ex eensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een onesie met geile lingerie eronder. Seksloze onesie uittrekken en taaadaaaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |