En ervan is al 6 jaar een hele goede vriendin. It would fuck things up. Dus maar niet doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Geen bergen hierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben ze op dat eiland ook een berg want ik zat er aan te denken om in het najaar een week over Tenerife te fietsen maar als ik jou hoor over al die vrouwen op Malta....
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ervan is al 6 jaar een hele goede vriendin. It would fuck things up. Dus maar niet doen.
Die ander daarintegen....Het wordt er allemaal niet beter op, en sowieso Poolse vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
We waren er al lang achter dat jouw smaak in vrouwen niet de mijne isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet beter op, en sowieso Poolse vrouwen
Zoals ik al eerder aantipte, jij gaat van Angus biefstuk, van seperatorvleesrollade, van goedkope plastic salami naar een premium mals lammetje en weer terug, jij carnivoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We waren er al lang achter dat jouw smaak in vrouwen niet de mijne is
[..]
En ervan is al 6 jaar een hele goede vriendin. It would fuck things up. Dus maar niet doen.
Die ander daarintegen....Niet verkeerd inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat is ze inderdaadquote:
[..]
Die ander daarintegen....WowowowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ach, ik heb een simpel boeketje met Merci besteld, niks bijzonders.quote:
Weinig zin voor mijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik heb een simpel boeketje met Merci besteld, niks bijzonders.
wij ook niet. Maar echt stom toevallig wilde ik morgen wel langs bij mijn moederquote:
Ik ga wandelen door de oude binnenstad hier met mijn oude moedertje, op zes terrasjes heb ik een portje en iemand geregeld die haar lief is, daarna ga ik bij mij voor de hele club koken samen met een lokale topkok, zin in deze verwennerijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:36 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen al een cadeautje voor moederdag gekocht?
Ik bel die lieve ouwe heks morgen wel even als ik tijd hebquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
wij ook niet. Maar echt stom toevallig wilde ik morgen wel langs bij mijn moeder
Niks mis met je moeder verwennenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga wandelen door de oude binnenstad hier met mijn oude moedertje, op zes terrasjes heb ik een portje en iemand geregeld die haar lief is, daarna ga ik bij mij voor de hele club koken samen met een lokale topkok, zin in deze verwennerij
Wel he? Leven is goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brugse Zot!![]()
Verwend ventje ben je toch ook
La vie est tres chantillequote:
Brugse Zot is lekkerquote:
keramisch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef Faxie het volgende:
Mijn moeder krijgt morgen een mooie koekenpan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |