Ooit heb je er genoeg dat ze aan elkaar groeien. Dan ben je pas bruin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja een paar. Ik heb echt zo'n plakkaat op mijn voorhoofd
Foto?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja een paar. Ik heb echt zo'n plakkaat op mijn voorhoofd
Het is lente en het zaad gutst over het randje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:43 schreef Allures het volgende:
De zon maakt mannen wel weer gek zegDe appjes en dm's blijven binnen komen
Voorspelbare debielen
Zegt de persoon die nog steeds zijn kop niet durft te tonen op fok en alleen maar grote praatjes heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een armoedig schijt en zeikhokje zeg
Slecht ruimtelijk inzichtquote:
Graag even bevestigen dat ik niet één van die debielen ben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:43 schreef Allures het volgende:
De zon maakt mannen wel weer gek zegDe appjes en dm's blijven binnen komen
Voorspelbare debielen
Whaha nee jij bent het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag even bevestigen dat ik niet één van die debielen ben.
Vandaag het niet eens zijn met iemand.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:45 schreef MissMSX het volgende:
Wat doe je dan joh? Ik heb echt nooit last van DM's.
Zegt de man die een maand niet naar me omgekeken heeft en me nu niet los kan latenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag even bevestigen dat ik niet één van die debielen ben.
Shit ik dacht dat iedereen dat konquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Abbo of rapporteren, dan worden ze gebanned als het vaker gebeurt.
Name and shame.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Vandaag het niet eens zijn met iemand.
Maar het is sowieso wel even prettig om te weten natuurlijk
Arme opgedroogde vrouwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt de man die een maand niet naar me omgekeken heeft en me nu niet los kan laten
#openrelatiestrugglesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt de man die een maand niet naar me omgekeken heeft en me nu niet los kan laten
Hoezo struggles?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |