Verbranden ken ik niet, lekker in de achtertuin hangen met een ijskoud drankjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef Andromache het volgende:
verbrand. portemonnee vergeten. kon niet afrekenen. doodop. weer veel te veel heen en weer gefietst. het is weer zo'n dag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Belsezar het volgende:
Sinds half 3 in de zon gezeten, nu al poepiebruin
Ik zal geen foto posten waarbij ik mijn horloge niet om hebquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal geen foto posten waarbij ik mijn horloge niet om heb
Treurig, als niemand je mist als je vier maanden wegbent.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:29 schreef Allures het volgende:
Al ga ik 4 maanden naar een tropisch eiland, bij terugkomst zal niemand vragen 'goh was je op vakantie?'
Story of my lifequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Treurig, als niemand je mist als je vier maanden wegbent.
Sorry msxjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb er bijna 2 jaar continu zomer voor nodig gehad om een beetje bruin te worden.Dat ga ik nooit meer redden in mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry msxje
Dit is even in de zon zitten voor een paar uurtjesWat een armoedig schijt en zeikhokje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Dat is een kleedje op de vloer, niet de dekselquote:
Sproetjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef Allures het volgende:
Ik ben al aan het vervellen en mijn sproeten zijn in aantal ver 923842348923898 voudigd
Als de zon niet zo heerlijk was zou ik hem haten
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry msxje
Dit is even in de zon zitten voor een paar uurtjesZoals ik al zei: Geeft niet. Ik ben tevreden met niet helemaal spierwit zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Sproetjes tellen tijdens de seksquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef Allures het volgende:
Ik ben al aan het vervellen en mijn sproeten zijn in aantal ver 923842348923898 voudigd
Als de zon niet zo heerlijk was zou ik hem haten
Dit is jouw toilet zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een armoedig schijt en zeikhokje zeg
Zwanenhals van de wasbak manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |