Het is dat Cruz zo'n beetje het raarste wereldbeeld in Amerika heeft, anders zou ik het oprecht sneu vinden dat er zo wordt omgegaan met een persoon die met argumenten een discussie probeert te voeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Filmpje even uitgekeken, maar het doet echt gewoon pijn aan je ogen. Ontzettend ongemakkelijk om naar te kijken. Hoe is het mogelijk dat men zich zo laat gebruiken en voor de gek houden?
Afgezien daarvan is Ted ook gewoon een enorme lul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is dat Cruz zo'n beetje het raarste wereldbeeld in Amerika heeft, anders zou ik het oprecht sneu vinden dat er zo wordt omgegaan met een persoon die met argumenten een discussie probeert te voeren.
Oh, maar dat vind ik an sich geen probleem. We kunnen niet allemaal zo likeable als Bill Clinton zijn. Joop den Uyl schijnt ook een enorme lul te zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is Ted ook gewoon een enorme lul.
Het was ook een pragmatische (oren van je kop afzeurende) lul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik an sich geen probleem. We kunnen niet allemaal zo likeable als Bill Clinton zijn. Joop den Uyl schijnt ook een enorme lul te zijn geweest.
Daar zitten wel gradaties in. Als echt zo ongeveer iedereen die met je gewerkt heeft, vriend en vijand, je een enorme lul vindt, dan is er toch wel iets mis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik an sich geen probleem. We kunnen niet allemaal zo likeable als Bill Clinton zijn. Joop den Uyl schijnt ook een enorme lul te zijn geweest.
Ja klopt. Weet niet wat ik erger vind; Trump die geen enkele tegenspraak duldt en constant over zijn ego geaaid moet worden of Ted Cruz die blijkbaar een onbetrouwbare zak is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zitten wel gradaties in. Als echt zo ongeveer iedereen die met je gewerkt heeft, vriend en vijand, je een enorme lul vindt, dan is er toch wel iets mis.
Dat is ouwe wijn in nieuwe zakken. Denk ook dat ze een halve spreekbuis gaat vormen van Bill C. Niet dat dat zo'n drama is. Zie weinig andere alternatieven.quote:
Welnee, uit Bill komt sowieso niet veel zinnigs meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is ouwe wijn in nieuwe zakken. Denk ook dat ze een halve spreekbuis gaat vormen van Bill C. Niet dat dat zo'n drama is. Zie weinig andere alternatieven.
Wow.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:47 schreef Euribob het volgende:
Deze houding van het GOP-establishment (hier in de vorm van Graham) is wel gewoon waarom Cruz het van Trump verloren heeft. Cruz had feitelijk ook gewoon geen enkele support van het establishment.
Ik denk dat je je op Hillary verkijkt, die is altijd al zeer druk geweest in de politiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is ouwe wijn in nieuwe zakken. Denk ook dat ze een halve spreekbuis gaat vormen van Bill C. Niet dat dat zo'n drama is. Zie weinig andere alternatieven.
Jazeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat me opvalt in dat DNA-test topic is dat de vooral de grootste xenofoben hun vrouw niet vertrouwen.
Iemand een verklaring?
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat me opvalt in dat DNA-test topic is dat de vooral de grootste xenofoben hun vrouw niet vertrouwen.
Iemand een verklaring?
Hillary is als senator ook beduidend linkser geweest dan Bill was gedurende z'n presidentschap.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je je op Hillary verkijkt, die is altijd al zeer druk geweest in de politiek.
De kans dat Bill een halve spreekbuis van Hillary was acht ik groter dan dat zij zijn spreekbuis zal blijken te zijn.
Ik kan zwaar vuurwerk afsteken in Spanje tijdens een druk bezocht festival (in lopend publiek) en ik hoor niemand. Ja ik ben blank.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gisteren schreeuwde trouwens een opa naar me vanaf een scootmobiel dat ik niet op de stoep moest fietsen (was een klein stukje waar niemand liep en om te overbruggen naar het fietspad).
Dus ik zo ja, ik ga er zo af.
En toen riep hij HEY JIJ AFSTAPPEN GODVERDOMME en kwam hij van zijn scootmobiel af en rende naar me toe. Ik fietste maar gewoon rustig verder de weg op.![]()
Mja, hij kon dus wel rennen.
Xenofielen kwijlen liever over hun klavier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Iemand een verklaring?
Misschien is hij nu nog buiten adem.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gisteren schreeuwde trouwens een opa naar me vanaf een scootmobiel dat ik niet op de stoep moest fietsen (was een klein stukje waar niemand liep en om te overbruggen naar het fietspad).
Dus ik zo ja, ik ga er zo af.
En toen riep hij HEY JIJ AFSTAPPEN GODVERDOMME en kwam hij van zijn scootmobiel af en rende naar me toe. Ik fietste maar gewoon rustig verder de weg op.![]()
Mja, hij kon dus wel rennen.
Kan even iemand de Thierry foto posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Xenofielen kwijlen liever over hun klavier.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kan even iemand de Thierry foto posten?
Digitale boeven dat wij zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Kowloon het volgende:
Nederland is de grootste bron van cyberaanvallen ter wereld.
[ afbeelding ]
Je weet dat je jezelf nu angstaanjagend dicht bij mij bevindt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Drugshond het volgende:
Lachen... ff testen. Photo editing (testen dynamisch bereik met een Note 1 toestel).
[ afbeelding ]
Before,
[ afbeelding ]
After (Remmie je kent deze kroeg)
Die was van gisteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu angstaanjagend dicht bij mij bevindt?
Het komt uit een artikel waarin staat dat Nederland en België in de top 3 staan van het aantal ransomware slachtoffers.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Digitale boeven dat wij zijn
Of zijn wij de pineut? In dat geval is dat niet oké.
Nederland is (of was?) dan ook een groot internetknooppunt,quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Kowloon het volgende:
Nederland is de grootste bron van cyberaanvallen ter wereld.
[ afbeelding ]
KPNQwestquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nederland is (of was?) dan ook een groot internetknooppunt,
Daarom altijd cloud-based werken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Slim, ik lees nu ook dat er ransomware is die bijvoorbeeld 8 keer een bestand versleuteld. Heb je dan een backupmodel waarbij je de laatste 8 versies van een bestand bewaard, dan ben je dus alsnog het haasje.
Wat heeft acht keer versleutelen te maken met backups? Back-up strategieën kunnen verschillen qua interval. Of bedoel je handmatige backups maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Slim, ik lees nu ook dat er ransomware is die bijvoorbeeld 8 keer een bestand versleuteld. Heb je dan een backupmodel waarbij je de laatste 8 versies van een bestand bewaard, dan ben je dus alsnog het haasje.
Daten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Friek_ het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo knap bent als ik.
Ideaal. Dropbox heeft dat ook, heeft me wel eens gered van het verlies van 10 jaar werk aan verschillende reportsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft acht keer versleutelen te maken met backups? Back-up strategieën kunnen verschillen qua interval. Of bedoel je handmatige backups maken?
Verder heb je natuurlijk genoeg Version control systemen waarin je gewoon elke revisie terug kunt vinden en veelal wijzigingen worden opgeslagen in plaats van kopieën.
Zo stoer, zo charmant en zo aardigquote:
Lindsey Graham is ook wel een mooie cynische establishment conservatief. En volgens mij ook homo. Leuke kerel.quote:
Met zo'n voornaam kan je ook moeilijk anders dan homosueel worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lindsey Graham is ook wel een mooie cynische establishment conservatief. En volgens mij ook homo. Leuke kerel.
Tal van online backup producten werken met software die bestanden monitort en bij wijzigingen van een bestand, bijvoorbeeld door versleuteling, een nieuwe kopie uploaden naar de backup. Best veel van dat soort diensten werkt met een beperkt aantal revisies en dan heb je dus op een gegeven moment een probleem als je de malware niet op tijd ontdekt. Uiteraard is dit tegen te gaan, bijvoorbeeld al door het uploadinterval te verlengen, maar dat soort wijzigingen zullen velen die zo'n dienst aanschaffen niet doorvoeren. Ook kun je een dienst nemen met plaats voor heel veel revisies, maar dat zijn vaak weer wat duurdere pakketten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft acht keer versleutelen te maken met backups? Back-up strategieën kunnen verschillen qua interval. Of bedoel je handmatige backups maken?
Verder heb je natuurlijk genoeg Version control systemen waarin je gewoon elke revisie terug kunt vinden en veelal wijzigingen worden opgeslagen in plaats van kopieën.
Paar filmpjes van die kerel bekeken. Leek me ook een mooie vent. Dat sensuele had dan weer niet gehoeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lindsey Graham is ook wel een mooie cynische establishment conservatief. En volgens mij ook homo. Leuke kerel.
Dat hangt er maar net vanaf wat je wilt zeggen. Dan jij wil zeggen dat hij betere kansen maakt dan jij. Dan jou wil zeggen dat hij iets beters kan krijgen dan kaasje.quote:
Vorige keer was het andersom, dus we staan nu gewoon quitte.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
Disana heeft me terecht gecorrigeerd, wat een wereldwijf.
Goede tegenstander.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vorige keer was het andersom, dus we staan nu gewoon quitte.
Sensueel?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paar filmpjes van die kerel bekeken. Leek me ook een mooie vent. Dat sensuele had dan weer niet gehoeven.
Exact.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wat je wilt zeggen. Dan jij wil zeggen dat hij betere kansen maakt dan jij. Dan jou wil zeggen dat hij iets beters kan krijgen dan kaasje.
Volgende trein dan maar, en zolang in het zonnetje gaan zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede tegenstander.
Ondertussen gaat m'n trein over 5 minuten, terwijl ik pas over 1 halte op het station ben en nog moet opladen. Wordt niks.
Ging rennen en heb het gehaald.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende trein dan maar, en zolang in het zonnetje gaan zitten.
Heet nu ik er ook in zit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Zal wel druk en warm zijn in de trein?
Ja goed stukquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Gezag ondergaan is ook een kunst
http://s.trouw.nl/4292493
Prima artikel.
quote:Gezag is een afspraak, teneinde communicatie soepel te laten lopen.
Het gezag van politie zou veel meer aanvaard worden als het oplospercentage veel hoger lag en de hermandad vooral bezig zou zijn met het oplossen van misdrijven. In plaats daarvan stuurt de politiek de politie op bonnenschrijven want dat is cash in de tash. Verder klopt het natuurlijk dat Nederlanders al decennialang aan het verhufteren zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Prima artikel.
In het boek dat ik in de trein lees las ik zojuist dat hij tevens de eerste econoom ooit was.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:46 schreef Friek_ het volgende:
Tevens werd in dat artikel het vrijheidsbegrip van Aristoteles correct toegepast. Dat stemt mij tevreden.
Ben het er niet mee eens eigenlijk. Het beschreven afkeuringswaardige gedrag is afkeuringswaardig niet omdat het tegen gezagsdragers gericht is maar omdat het basale fatsoensnormen overschreidt. Het zit dus nog een laag daaronder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Prima artikel.
quote:
quote:Vrouwenmishandeling is een afspraak, teneinde communicatie soepel te laten lopen.
Ik las butcave.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je maakt er echt een gaycafe van.
Werd overigens geautocorrigeerd naar Batcave whehe.
History of Economic Thinking?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het boek dat ik in de trein lees las ik zojuist dat hij tevens de eerste econoom ooit was.
Wat een pauper dan.
Kan goed kloppen. Aristoteles was de eerste (hetzij zeer basale) wetenschapper. Als je overziet wat die man allemaal schreef, is dat best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het boek dat ik in de trein lees las ik zojuist dat hij tevens de eerste econoom ooit was.
Wat een pauper dan.
Sinds de Giro morgen en overmorgen in Arnhem is, feest in de zonquote:
En Adam Smith dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Marcel Kittel rijdt ook mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sinds de Giro morgen en overmorgen in Arnhem is, feest in de zon
Van mij mag ie. Ik ga gewoon bier drinken in de zon.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Marcel Kittel rijdt ook mee.Die kan best wel eens winnen morgen en overmorgen.
Ik moet ook altijd lachen als ik introducties in andere wetenschappen lees en ze dan elke keer weer met Aristoteles en Plato aan komen zetten. Praktisch elke wetenschap claimt hen als de pioniers.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Aristoteles was de eerste (hetzij zeer basale) wetenschapper. Als je overziet wat die man allemaal schreef, is dat best indrukwekkend.
Dat is altijd nog een stuk van 40 centimeter bij 15 m/s. Pieter Weening maakte het spannender.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een verschil met nummer twee van 0,026 seconden
Maar dit was een tijdrit dus kon je het niet zienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is altijd nog een stuk van 40 centimeter bij 15 m/s. Pieter Weening maakte het spannender.
Ja, maar bij Geschiedenis van de Economie begonnen ze bij hem. Toen ik dat vak kreeg. Smith heeft veel economische principes als eerste beschreven, oa. arbeidsdeling en schaalvoordelen.quote:
Ik ga zo maar eens terug kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dit was een tijdrit dus kon je het niet zien
Oh mooi!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:12 schreef Gutmensch het volgende:
Kahn wordt de nieuwe burgemeester van Londen.
Moslim en van Labour, heel goed
Toen ik het kreeg lekker niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, maar bij Geschiedenis van de Economie begonnen ze bij hem. Toen ik dat vak kreeg. Smith heeft veel economische principes als eerste beschreven, oa. arbeidsdeling en schaalvoordelen.
Wij begonnen met de pre-klassieken. Klassieke grieken, scholasten etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, maar bij Geschiedenis van de Economie begonnen ze bij hem. Toen ik dat vak kreeg. Smith heeft veel economische principes als eerste beschreven, oa. arbeidsdeling en schaalvoordelen.
Hoe zou dat komen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gezag van politie zou veel meer aanvaard worden als het oplospercentage veel hoger lag en de hermandad vooral bezig zou zijn met het oplossen van misdrijven. In plaats daarvan stuurt de politiek de politie op bonnenschrijven want dat is cash in de tash. Verder klopt het natuurlijk dat Nederlanders al decennialang aan het verhufteren zijn
Ik ga morgen ook nog wel even kijken, ja. Ik kan ze net niet uit mijn raam zien.quote:
Rotterdam ging ze al voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:12 schreef Gutmensch het volgende:
Kahn wordt de nieuwe burgemeester van Londen.
Moslim en van Labour, heel goed
Wat een godvergeten kutartikel. Oprotten met je gezag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Prima artikel.
Beter de nooit dwingende hand van de markt inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een godvergeten kutartikel. Oprotten met je gezag.
Zelfde hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook nog wel even kijken, ja. Ik kan ze net niet uit mijn raam zien.
Zonder gezag geen leefbare samenleving.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een godvergeten kutartikel. Oprotten met je gezag.
Onin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zonder gezag geen leefbare samenleving.
Echte macht bestaat niet en is nooit absoluut. Tenzij een overheid met geweldsmonopolie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
Het alternatief voor gezag is vaak macht.
Het regime in veel dictaturen heeft geen gezag, en dus behouden ze hun positie door middel van macht(smisbruik).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Echte macht bestaat niet en is nooit absoluut. Tenzij een overheid met geweldsmonopolie.
Ik neem mensen die zich wetenschappers noemen en zich beroepen op Aristoteles of Plato (buiten de klassieke Filosofie) niet serieus. Je neemt een Onkoloog die begint over aderlaten ook niet serieus, of een natuurkundige die het over de vier elementen heeft ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen als ik introducties in andere wetenschappen lees en ze dan elke keer weer met Aristoteles en Plato aan komen zetten. Praktisch elke wetenschap claimt hen als de pioniers.
Jouw vrijheid is gehoorzaamheid?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zonder gezag geen leefbare samenleving.
Je bedoelt geweld neem ik aan. Martelingen, executies en vrijheidsberoving.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het regime in veel dictaturen heeft geen gezag, en dus behouden ze hun positie door middel van macht(smisbruik).
Maar ik ga met jou geen discussie voeren over wat vrijheid is, want dat is een zinloze exercitie. Voor ons beiden.
Prem Radhakishun.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef Monolith het volgende:
Eens even kijken wie de nieuwe presentator van Zomergasten gaat worden.
Ik ben wel voor Coen Verbraak of Micha Wertheim.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je bedoelt geweld neem ik aan. Martelingen, executies en vrijheidsberoving.
Ja, zodat iedereen zoveel mogelijk vrijheid heeft. Zonder gezag zou het recht van de sterkste gelden.quote:
Ivo Niehe.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef Monolith het volgende:
Eens even kijken wie de nieuwe presentator van Zomergasten gaat worden.
Niet de zwakken verheffen maar de sterken beknotten. Fijne vrijheid. Rijd je met je auto ook altijd op de handrem?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, zodat iedereen zoveel mogelijk vrijheid heeft. Zonder gezag zou het recht van de sterkste gelden.
Ga je nou bijdehand doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik het kreeg lekker niet.
Of je herinnert het gewoon niet zo goed natuurlijk.
Overigens bedoel je waarschijnlijk geschiedenis van het economisch denken. Economische geschiedenis is iets anders he.
Nee, maar niet harder dan 50 binnen de bebouwde kom. Jij rijdt natuurlijk wel graag kindertjes dood?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet de zwakken verheffen maar de sterken beknotten. Fijne vrijheid. Rijd je met je auto ook altijd op de handrem?
Coen 'het raakt u nog steeds!' Verbraak.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Coen Verbraak of Micha Wertheim.
Nee. Ik rijd daarom op bepaalde plekken nog langzamer dan 50. Op de snelweg of een lege buitenweg geef ik graag een beetje gas. Ik bedoelde natuurlijk dat je je auto inefficiënt gebruikt door te rijden op de handrem. Net als je ambitieuze mensen afremt door ze zo arm mogelijk te houden. Zeker als je dat doet om ze gelijk te maken met de zwakkeren in de samenleving.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar niet harder dan 50 binnen de bebouwde kom. Jij rijdt natuurlijk wel graag kindertjes dood?
Ja en dan zichzelf elke keer in een andere taal interviewenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die zou iedere aflevering zichzelf uitnodigen.
Fijn dat jij je in ieder geval ook aan de verkeerswet houdt. Zodat we niet continu voor ons leven hoeven te vrezen in het verkeer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Ik rijd daarom op bepaalde plekken nog langzamer dan 50. Op de snelweg of een lege buitenweg geef ik graag een beetje gas. Ik bedoelde natuurlijk dat je je auto inefficiënt gebruikt door te rijden op de handrem. Net als je ambitieuze mensen afremt door ze zo arm mogelijk te houden. Zeker als je dat doet om ze gelijk te maken met de zwakkeren in de samenleving.
Ik ga morgen lekker fietsen. 2 x 750 ml water mee, dat moet wel voldoende zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi sportweer nu. Wel zwaar. Veel waterbidonnetjes mee.
Nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Fijn dat jij je in ieder geval ook aan de verkeerswet houdt. Zodat we niet continu voor ons leven hoeven te vrezen in het verkeer.
Nu moet het besef nog indalen dat het met de andere aspecten van de maatschappij precies hetzelfde werkt.
Fijn, emigreer dan alsjeblieft naar Somalië met je cateringbedrijf. Daar heb je dan vast veel meer succes daarmee.quote:
Speelde van de week ook door mijn hoofd maar toen dacht ik " Neh, leuk dat ene programma maar maakt hem nog niet geschikt als een presentator van zomergasten." Zelfde als met Jelle Brandt Corstius eigenlijk, was ook geen sterke presentator en louter gekozen op een succesvolle docu-reeks.quote:
De eeuwige dooddoener. Ga jij er maar heen. Allemaal ex communisten die moslim zijn. Het zal ijn alsof je thuiskomt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Fijn, emigreer dan alsjeblieft naar Somalië met je cateringbedrijf. Daar heb je dan vast veel meer succes daarmee.
Daar is het leven te kort voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:25 schreef Kowloon het volgende:
Voor een paal met een rood lampje wachten als er verder geen verkeer is...
Ik heb niets met communisme, maar jij wel met geen gezag. Wat doe je hier nog als de overheid je leven volkomen verwoest?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De eeuwige dooddoener. Ga jij er maar heen. Allemaal ex communisten die moslim zijn. Het zal ijn alsof je thuiskomt.
Somalië: Vastgoed bouwen en weer kapot schieten als je het geld binnen hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:21 schreef GSbrder het volgende:
Gidsland Somalië, waar de zon immer schijnt.
Belgh, ellende. Mijn ex had ook zoiets. Niet makkelijk voor die vriend van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hoppa. Borderline vriendin uit de hel van een vriend van me heeft een zelfmoordpoging gedaan.
Klinkt niet echt als een veilige belegging. Tijd dat de overheid er wat aan doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Somalië: Vastgoed bouwen en weer kapot schieten als je het geld binnen hebt.
Libertariër die het uitbreken van de revolutie te lang vond duren?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hoppa. Borderline vriendin uit de hel van een vriend van me heeft een zelfmoordpoging gedaan.
Me onttrekken aan gezag. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb niets met communisme, maar jij wel met geen gezag. Wat doe je hier nog als de overheid je leven volkomen verwoest?
Beetje ongepast.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Libertariër die het uitbreken van de revolutie te lang vond duren?
Even bookmarken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef Monolith het volgende:
http://www.pornhub.com/insights/milfs-day
Fijne Moederdag alvast.
Knettergek wijf. Jammer dat het niet gelukt is. Was hij daar mooi vanaf.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Libertariër die het uitbreken van de revolutie te lang vond duren?
Je verkoopt je broodjes alleen zwart?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Me onttrekken aan gezag. Is niet zo moeilijk hoor.
Omakutje.nlquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef Monolith het volgende:
http://www.pornhub.com/insights/milfs-day
Fijne Moederdag alvast.
Er zijn meer manieren om je aan het gezag te onttrekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je verkoopt je broodjes alleen zwart?
Tsja, de vriendin van je vrienden kies je niet uit.quote:
Welke note?quote:
Er zijn momenten waarop ik me afvraag of bij jou wel alles goed zit aangesloten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Knettergek wijf. Jammer dat het niet gelukt is. Was hij daar mooi vanaf.
Als je daar een harde piemel van krijgt moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren om je aan het gezag te onttrekken.
Een bakker die zwarte broodjes verkoopt is snel van z'n zaak af.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je verkoopt je broodjes alleen zwart?
Bij jou weet je het maar nooit als ik die notes van me zo bekijkquote:
Tem, de man die notes sneller weghaalt dan z'n schaduw.quote:
Meidquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Bij jou weet je het maar nooit als ik die notes van me zo bekijk
Ze was/is stelselmatig die man aan het kapotmaken. Deze poging tot zelfmoord is het zoveelste hoofdstuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn momenten waarop ik me afvraag of bij jou wel alles goed zit aangesloten.
Heb je slechts 4 notes gegeven.quote:
En hoeveel heb ik jou er gegeven?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je slechts 4 notes gegeven.
Het had vaker gekund.
1quote:
Lafjes hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je slechts 4 notes gegeven.
Het had vaker gekund.
1-4 is winst?quote:
Als de note aan de man komt.quote:
Soms is het echter notezakelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja want een note zetten is meestal een zwaktebod.
hierquote:
\m/quote:
Chill hoor, is het nu perfect voor. Ik loop vrij vaak langer dan een uur, zit rustig rond de 1,5. Heb dan van die gelpakketjes bij me.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker fietsen. 2 x 750 ml water mee, dat moet wel voldoende zijn.Neem je eigenlijk ook eten mee als je gaat hardlopen? Of loop je nooit langer dan een uur?
Heb vandaag gefietst. Lekker weer. Rond de meertjes bij de rotte wel iets meer wind. Prachtige omgeving.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker fietsen. 2 x 750 ml water mee, dat moet wel voldoende zijn.Neem je eigenlijk ook eten mee als je gaat hardlopen? Of loop je nooit langer dan een uur?
Leuk tochtje langs de rotte naar de Rottemeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb vandaag gefietst. Lekker weer. Rond de meertjes bij de rotte wel iets meer wind. Prachtige omgeving.
Mooie skyline van de stad erbij.
Had geen water meegenomen, vrij dom. Vond de lucht heel droog en dorstig weer.
Waar ga je heen morgen?
Zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk tochtje langs de rotte naar de Rottemeren.
Ja, daar wordt dus over gespeculeerd. Omdat ie ala Rutte is.quote:
quote:"Let op met uw christendemocratische contacten. Het zijn leugenaars, geloof hen niet!"
Elio Di Rupo.quote:
Erger nog, de socialisten.quote:
Onjuist; u bent het noten niet waard.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:41 schreef Kaas- het volgende:
Je kan niet zien wie m'n notes neerzet. Ik ga er altijd maar vanuit dat ze allemaal van Reya zullen zijn.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:43 schreef Reya het volgende:
Binnenkort weer een nieuw seizoen van Ancient Aliens.
Fortis / ABN AMRO.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ah, dat moet ten tijde van Rutte I zijn geweest.
Ze zijn klein, dat past makkelijk weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom houden aziaten in de trein hun rugzak op als ze gaan zitten. Zie het zo vaak.
Mijn favoriete serie op Hysteria Channelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:43 schreef Reya het volgende:
Binnenkort weer een nieuw seizoen van Ancient Aliens.
Maar het zit toch gewoon kut?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zijn klein, dat past makkelijk weet ik uit ervaring.
Terugkijktip?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:49 schreef Gutmensch het volgende:
Nu Mussert in de Maliebaanmonologen.
Wilders zal ook wel kijken.
Ik vind het wel een boeiende serie. Acteurs die een monoloog houden. O.a. een secretaresse van de NSB, Joodse voorman, verzetsvrouw en nu Mussert.quote:
Dan schrijf ik hem op. Thanks.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het wel een boeiende serie. Acteurs die een monoloog houden. O.a. een secretaresse van de NSB, Joodse voorman, verzetsvrouw en nu Mussert.
Ja was wel interessant. Een soort afscheidsspeech van Mussert toen ie wist dat voor de NSB alles al verloren was.quote:
Droge ZO-wind inderdaad. Mooi tochtje zo te lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb vandaag gefietst. Lekker weer. Rond de meertjes bij de rotte wel iets meer wind. Prachtige omgeving.
Mooie skyline van de stad erbij.
Had geen water meegenomen, vrij dom. Vond de lucht heel droog en dorstig weer.
Waar ga je heen morgen?
Profi hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill hoor, is het nu perfect voor. Ik loop vrij vaak langer dan een uur, zit rustig rond de 1,5. Heb dan van die gelpakketjes bij me.
Van welk Londen eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Gutmensch het volgende:
Sadiq Khan heeft definitief gewonnen en is de nieuwe burgemeester van Londen.
Ja het is vooral mooi rondje voor na werk ofzo. 1,5 uur ruim. Niet heel lang, maar prima.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Droge ZO-wind inderdaad. Mooi tochtje zo te lezen.
Ik ga maar eens door Flevoland fietsen. Via Eemnes, Stichtse Brug, Oostvaardersdijk (lekker wind mee racen), Lelystad, Biddinghuizen, Harderwijk en weer terug naar Amersfoort. Tweede lange tocht van het seizoen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Profi hoor.Heb je ook zo'n heupband met minibidonnetjes?
Heeft een burgemeester daar nog een beetje jets te zeggen eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Gutmensch het volgende:
Ja, meer dan hier zelfs, volgens mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft een burgemeester daar nog een beetje jets te zeggen eigenlijk?
Interessant. Hopelijk maakt het geen bal uit dat het een moslim is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Gutmensch het volgende:
Ik hoop dat dat juist zijn kracht zal zijn, dat ie daardoor de Londoners samen kan brengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Interessant. Hopelijk maakt het geen bal uit dat het een moslim is.
Als je mensen samen wil brengen, moet het dan belangrijk zijn dat je 'ergens' bij hoort?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat juist zijn kracht zal zijn, dat ie daardoor de Londoners samen kan brengen.
Ja, dan is het handig als je tot de groep behoort die wordt weggezet als minderwaardig en/of gevaarlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je mensen samen wil brengen, moet het dan belangrijk zijn dat je 'ergens' bij hoort?
Dat denk ik niet. Maar iets in me zegt dat we het hier niet over eens gaan worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, dan is het handig als je tot de groep behoort die wordt weggezet als minderwaardig en/of gevaarlijk.
Straks fijn naar de kapper. Nu een dilemma; lekker kort of lekker lang voor de zomer?quote:
Haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:35 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)roek-aanhouden.dhtml
Bijzonder.
Ik heb gister alles lekker kort laten scheren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Straks fijn naar de kapper. Nu een dilemma; lekker kort of lekker lang voor de zomer?
Die moet een ander hardloopclubje zoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:35 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)roek-aanhouden.dhtml
Bijzonder.
Als je het nu kort laat knippen word je en mooi egaal bruin en is het alweer lang voor de zomer voorbij is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Straks fijn naar de kapper. Nu een dilemma; lekker kort of lekker lang voor de zomer?
Knip er maar een paar centimeter bij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon een Nikon camara met telelens. Anders heb je op het naaktstrand niks te zoeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die moet een ander hardloopclubje zoeken
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon een Nikon camara met telelens. Anders heb je op het naaktstrand niks te zoeken.
Aha, ik heb ook wel een paar van dat soort rondjes. In Rotterdam reed ik graag vanuit de stad via de Schiedamseweg/Marconiplein en het Volkspark in Schiedam richting de Beneluxtunnel. Vanaf daar kun je kiezen, of door de tunnel voor een groot rondje haven (vooral Landtong Rozenburg is leuk vind ik), of aan de noordoever blijven waar je een heel mooi fietspad hebt langs het Scheur/Nieuwe Waterweg.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja het is vooral mooi rondje voor na werk ofzo. 1,5 uur ruim. Niet heel lang, maar prima.
Mijn favoriete terrein ook, lekker open en vlak. Ik ben niet zo van de bossen en heuvels.quote:Klinkt als mooie route. Wel veel open stukken, qua wind lekker hollands.
quote:
Doe maar een skinheadje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:40 schreef Kaas- het volgende:
"Lekker lang haar voor de zomer".
Ik snap de zin niet eens, dat is dan toch alleen maar vervelend? De Turkse kapper heeft bij mij gisteren in elk geval goed lopen snoeien.
Zo'n gekortwiekt kapsel is het mannenequivalent van een kort en pittig dameskapsel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap de zin niet eens, dat is dan toch alleen maar vervelend? De Turkse kapper heeft bij mij gisteren in elk geval goed lopen snoeien.
Nee, want mannen horen korte haren te hebben en vrouwen lang haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n gekortwiekt kapsel is het mannenequivalent van een kort en pittig dameskapsel.
Vroeger was het veel normaler om lang haar te hebben als man. Pas toen bij de eerste wereldoorlog het kanonnenvoer kort haar moest hebben werd dat de standaard.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, want mannen horen korte haren te hebben en vrouwen lang haar.
Ik beschouw de Eerste Wereldoorlog als het begin van de moderne tijd, dus dit verklaart veel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vroeger was het veel normaler om lang haar te hebben als man. Pas toen bij de eerste wereldoorlog het kanonnenvoer kort haar moest hebben werd dat de standaard.
Robin! Je bent weer vrijgelaten door de FARC?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:58 schreef robin007bond het volgende:
Lang haar is wel chill. Je kan er best veel mee doen. Soms lekker los, soms in eens taart, soms in een knot. De vrijheid is enorm.
Daarnaast laat je zien dat je je niet laat leiden door bepaalde spoken.
Waar komt deze garp vandaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Robin! Je bent weer vrijgelaten door de FARC?
Ik heb fantastisch dik en stug haar, waarom zou ik een dergelijk genetisch pluspunt niet tonen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon lekker laten groeienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb fantastisch dik en stug haar, waarom zou ik een dergelijk genetisch pluspunt niet tonen?
Nu is het wel kort, maar toch.
Jij was lange tijd afwezig, dan gaan mensen roddelen.quote:
In een staart is het chill in de zomer. Of in een knot.quote:
Ik zal wel jaloers zijn met mijn steeds minder haar bevattende bolletjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb fantastisch dik en stug haar, waarom zou ik een dergelijk genetisch pluspunt niet tonen?
Nu is het wel kort, maar toch.
Kijk anders even op je telefoon, kale.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zal wel jaloers zijn met mijn steeds minder haar bevattende bolletje
Alles op z'n tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kijk anders even op je telefoon, kale.
Er zit alleen beetje een stigma aan vast.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:58 schreef robin007bond het volgende:
Lang haar is wel chill. Je kan er best veel mee doen. Soms lekker los, soms in eens taart, soms in een knot. De vrijheid is enorm.
Daarnaast laat je zien dat je je niet laat leiden door bepaalde spoken.
Of dat je zo'n quinoavretende schijthipster bent die werkt bij een of ander communicatiebureau. Tevens dat je hele playlist muziek van Xavier Rudd bevat..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:22 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Er zit alleen beetje een stigma aan vast.
Mensen nemen dan vrijwel meteen aan dat je een ICT'er bent, naar metal luistert en je hele garderobe vol met zwarte wolvenshirts hangt.
Je zult maar gevangen zitten in zo'n cirkel van angst.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel interessant dat als je op zo'n dag met mooi weer de hele dag buiten bent en als je dan even ergens op Fok kijkt je mensen gewoon lekker vrolijk door ziet gaan met elkaar angst en haat aanpraten enzo.
Dat verbranden is mij gister uitmuntend gelukt. Vandaag iets minder de zo'n opgezochtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb gecanalbiked in de Amsterdamse grachten maar mijn huid kan het duidelijk niet aan.
In een caravan-topic praten over aanslagen. Tja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult maar gevangen zitten in zo'n cirkel van angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |