Het is dat Cruz zo'n beetje het raarste wereldbeeld in Amerika heeft, anders zou ik het oprecht sneu vinden dat er zo wordt omgegaan met een persoon die met argumenten een discussie probeert te voeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Filmpje even uitgekeken, maar het doet echt gewoon pijn aan je ogen. Ontzettend ongemakkelijk om naar te kijken. Hoe is het mogelijk dat men zich zo laat gebruiken en voor de gek houden?
Afgezien daarvan is Ted ook gewoon een enorme lul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is dat Cruz zo'n beetje het raarste wereldbeeld in Amerika heeft, anders zou ik het oprecht sneu vinden dat er zo wordt omgegaan met een persoon die met argumenten een discussie probeert te voeren.
Oh, maar dat vind ik an sich geen probleem. We kunnen niet allemaal zo likeable als Bill Clinton zijn. Joop den Uyl schijnt ook een enorme lul te zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is Ted ook gewoon een enorme lul.
Het was ook een pragmatische (oren van je kop afzeurende) lul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik an sich geen probleem. We kunnen niet allemaal zo likeable als Bill Clinton zijn. Joop den Uyl schijnt ook een enorme lul te zijn geweest.
Daar zitten wel gradaties in. Als echt zo ongeveer iedereen die met je gewerkt heeft, vriend en vijand, je een enorme lul vindt, dan is er toch wel iets mis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik an sich geen probleem. We kunnen niet allemaal zo likeable als Bill Clinton zijn. Joop den Uyl schijnt ook een enorme lul te zijn geweest.
Ja klopt. Weet niet wat ik erger vind; Trump die geen enkele tegenspraak duldt en constant over zijn ego geaaid moet worden of Ted Cruz die blijkbaar een onbetrouwbare zak is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zitten wel gradaties in. Als echt zo ongeveer iedereen die met je gewerkt heeft, vriend en vijand, je een enorme lul vindt, dan is er toch wel iets mis.
Dat is ouwe wijn in nieuwe zakken. Denk ook dat ze een halve spreekbuis gaat vormen van Bill C. Niet dat dat zo'n drama is. Zie weinig andere alternatieven.quote:
Welnee, uit Bill komt sowieso niet veel zinnigs meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is ouwe wijn in nieuwe zakken. Denk ook dat ze een halve spreekbuis gaat vormen van Bill C. Niet dat dat zo'n drama is. Zie weinig andere alternatieven.
Wow.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:47 schreef Euribob het volgende:
Deze houding van het GOP-establishment (hier in de vorm van Graham) is wel gewoon waarom Cruz het van Trump verloren heeft. Cruz had feitelijk ook gewoon geen enkele support van het establishment.
Ik denk dat je je op Hillary verkijkt, die is altijd al zeer druk geweest in de politiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is ouwe wijn in nieuwe zakken. Denk ook dat ze een halve spreekbuis gaat vormen van Bill C. Niet dat dat zo'n drama is. Zie weinig andere alternatieven.
Jazeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat me opvalt in dat DNA-test topic is dat de vooral de grootste xenofoben hun vrouw niet vertrouwen.
Iemand een verklaring?
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat me opvalt in dat DNA-test topic is dat de vooral de grootste xenofoben hun vrouw niet vertrouwen.
Iemand een verklaring?
Hillary is als senator ook beduidend linkser geweest dan Bill was gedurende z'n presidentschap.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je je op Hillary verkijkt, die is altijd al zeer druk geweest in de politiek.
De kans dat Bill een halve spreekbuis van Hillary was acht ik groter dan dat zij zijn spreekbuis zal blijken te zijn.
Ik kan zwaar vuurwerk afsteken in Spanje tijdens een druk bezocht festival (in lopend publiek) en ik hoor niemand. Ja ik ben blank.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gisteren schreeuwde trouwens een opa naar me vanaf een scootmobiel dat ik niet op de stoep moest fietsen (was een klein stukje waar niemand liep en om te overbruggen naar het fietspad).
Dus ik zo ja, ik ga er zo af.
En toen riep hij HEY JIJ AFSTAPPEN GODVERDOMME en kwam hij van zijn scootmobiel af en rende naar me toe. Ik fietste maar gewoon rustig verder de weg op.![]()
Mja, hij kon dus wel rennen.
Xenofielen kwijlen liever over hun klavier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Iemand een verklaring?
Misschien is hij nu nog buiten adem.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gisteren schreeuwde trouwens een opa naar me vanaf een scootmobiel dat ik niet op de stoep moest fietsen (was een klein stukje waar niemand liep en om te overbruggen naar het fietspad).
Dus ik zo ja, ik ga er zo af.
En toen riep hij HEY JIJ AFSTAPPEN GODVERDOMME en kwam hij van zijn scootmobiel af en rende naar me toe. Ik fietste maar gewoon rustig verder de weg op.![]()
Mja, hij kon dus wel rennen.
Kan even iemand de Thierry foto posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Xenofielen kwijlen liever over hun klavier.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kan even iemand de Thierry foto posten?
Digitale boeven dat wij zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Kowloon het volgende:
Nederland is de grootste bron van cyberaanvallen ter wereld.
[ afbeelding ]
Je weet dat je jezelf nu angstaanjagend dicht bij mij bevindt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Drugshond het volgende:
Lachen... ff testen. Photo editing (testen dynamisch bereik met een Note 1 toestel).
[ afbeelding ]
Before,
[ afbeelding ]
After (Remmie je kent deze kroeg)
Die was van gisteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu angstaanjagend dicht bij mij bevindt?
Het komt uit een artikel waarin staat dat Nederland en België in de top 3 staan van het aantal ransomware slachtoffers.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Digitale boeven dat wij zijn
Of zijn wij de pineut? In dat geval is dat niet oké.
Nederland is (of was?) dan ook een groot internetknooppunt,quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Kowloon het volgende:
Nederland is de grootste bron van cyberaanvallen ter wereld.
[ afbeelding ]
KPNQwestquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nederland is (of was?) dan ook een groot internetknooppunt,
Daarom altijd cloud-based werken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Slim, ik lees nu ook dat er ransomware is die bijvoorbeeld 8 keer een bestand versleuteld. Heb je dan een backupmodel waarbij je de laatste 8 versies van een bestand bewaard, dan ben je dus alsnog het haasje.
Wat heeft acht keer versleutelen te maken met backups? Back-up strategieën kunnen verschillen qua interval. Of bedoel je handmatige backups maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Slim, ik lees nu ook dat er ransomware is die bijvoorbeeld 8 keer een bestand versleuteld. Heb je dan een backupmodel waarbij je de laatste 8 versies van een bestand bewaard, dan ben je dus alsnog het haasje.
Daten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Friek_ het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo knap bent als ik.
Ideaal. Dropbox heeft dat ook, heeft me wel eens gered van het verlies van 10 jaar werk aan verschillende reportsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft acht keer versleutelen te maken met backups? Back-up strategieën kunnen verschillen qua interval. Of bedoel je handmatige backups maken?
Verder heb je natuurlijk genoeg Version control systemen waarin je gewoon elke revisie terug kunt vinden en veelal wijzigingen worden opgeslagen in plaats van kopieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |