ali praat tot 23.00.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:56 schreef superniger het volgende:
Waarom beginnen ze GVD gewoon niet om 23:00
Mijn autisme kan dit niet aan.
haar tieten doen moeilijk.quote:
Lekker kort ook vooral.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat het geluid wegvalt. Vond het net zo'n interessant verhaal.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Wikipedia is geweldig, iedereen in de wereld, kan alles schrijven, over ieder onderwerp, dus je weet dat je de beste info krijgt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkjequote:Frietvorkje:
Een frietvorkje of patatvorkje is een vorkje, speciaal ontworpen voor het eten van friet. Frietvorkjes worden vaak bij een bakje of puntzakje friet of patat gegeven, zodat de vingers van de consument niet vies worden van de friet of de saus. De vorkjes vallen in de categorie wegwerpbestek; ze worden dan ook doorgaans gemaakt van materialen die goedkoper zijn om te produceren dan om af te wassen,[bron?] zoals kunststof (vaak in verschillende kleuren) of hout. De houten versie heeft vaak twee tanden, terwijl die van plastic vaak drie tanden heef
Er zijn ergere dingen om naar te kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Hadewych flikker eens een keer op van mijn tv.
Doet hij al huilen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:06 schreef superniger het volgende:
Gvd bij RTL Late Night zit Giel Beelen aan tafel.
eng eng engquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:06 schreef superniger het volgende:
Gvd bij RTL Late Night zit Giel Beelen aan tafel.
Wrietworkje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkje
Ik ben het hier dus totaal niet mee eens.
Tip: beluister de tekst eens.
De man die rechts op de foto stond.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Paul de Munnik lijkt op een jonge, mollige Victor Reinier.
En zijn vrouw 5 hoog uit het raam gooide.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
De man die rechts op de foto stond.
Stond dit in SHO?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zijn vrouw 5 hoog uit het raam gooide.
Ingesproken door de BLOquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkje
Ik ben het hier dus totaal niet mee eens.
Tip: beluister de tekst eens.
of fylaxquote:
.... En de chick van Mattie volblafte...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
De man die rechts op de foto stond.
Want schrijvers zijn kneuzen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:11 schreef matthijst het volgende:
Wat een kneus is die Grunberg. Niet vreemd dat zon gast schrijver wordt.
Zou ook een goede Fokker zijn. Lekker op de zolderkamer.
Waarom stel je dan dat het niet vreemd is dat hij schrijver wordt?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)rxvclmnckssqlbb11116
Timmmm houdt ook wel van 93-jarige vrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:11 schreef matthijst het volgende:
Wat een kneus is die Grunberg. Niet vreemd dat zon gast schrijver wordt.
Zou ook een goede Fokker zijn. Lekker op de zolderkamer.
Lekker alleen op een zolderkamerje fantaseren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom stel je dan dat het niet vreemd is dat hij schrijver wordt?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:58 schreef superniger het volgende:
Ali B. gaat straks een ode brengen aan Prince.
Ik had een post gemaakt over dat het wel prima is als dodenherdenking afgeschaft wordt. Want niet alles onder Hitler was slecht.quote:
Verdommequote:Op donderdag 5 mei 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had een post gemaakt over dat het wel prima is als dodenherdenking afgeschaft wordt. Want niet alles onder Hitler was slecht.
Gewoon ironie. Er lopen domme mensen op fok rond, jammer dat het dan ook nog moderators zijn.
Nageboorte op de woonbootquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Ebru, kan die soap niet een keertje ophouden
Hoezo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Specularium gaat nu een note noteren.
Ik zeg weet je wat het is beejbeh?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:26 schreef superniger het volgende:
Nielson
Als je dacht dat het niet kutter kon.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Wij kennen allemaal de Bas van de Goor foundation al door de spotjes op EL/FOX
Hierom dus een note.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:31 schreef Specularium het volgende:
Hoe gaat het met de Bas van Toor foundation?
Ik voelde het leed en zo.quote:
quote:
Inderdaad. En die van 1945 staat op #2.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:40 schreef DKUp het volgende:
De belangrijkste Bevrijdingsdag, makkelijk om te zeggen
quote:Romano van der Dussen en Rob van der Dussen
De Nederlander Romano van der Dussen (43) heeft 12,5 jaar onschuldig vastgezeten in de Spaanse gevangenis voor de aanranding van drie vrouwen. Hoewel het gevonden DNA en de vingerafdrukken geen match waren met Romano, hebben rechterlijke dwalingen ertoe geleid dat hij tot 15,5 jaar is veroordeeld. Totdat de Britse serieverkrachter en moordenaar Mark Dixie wel een DNA-match bleek en vorig jaar bekende de dader te zijn. Sinds 11 februari van dit jaar is Romano een vrij man. Vanavond vertelt hij met zijn vader Rob voor het eerst samen hun verhaal bij Pauw.
Charles Groenhuijsen over Donald Trump
De druktemaker van de huidige Amerikaanse politiek, Donald Trump, heeft nu al meer stemmen dan zijn Republikeinse voorgangers ooit bij de ‘primaries’ haalden. Hij heeft de Republikeinse nominatie binnen en maakt nu dus namens de Republikeinen officieel kans op een plekje in het Witte Huis. Volgens velen een ramp, door zijn soms grove, leugenachtige en vrouwonvriendelijke uitspraken. Charles Groenhuijsen denkt daar anders over. Hoe wordt Trump een geloofwaardige kandidaat?
De week van Gerdi Verbeet
Het was een drukke week voor Gerdi Verbeet: het was haar eerste jaar als voorzitter van het Nationaal Comité 4 en 5 mei. Ze stond met de koning en koningin op de Dam en was bij het concert aan de Amstel. Welk nieuws viel haar verder op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerdi zal deze week met 4/5 mei wel in verband brengen met zielige vluchtelingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Jezus Gerdi Verbeet kan ik nooit verdragen...
Wij krijgen ook een slappe van jou, vincenzo78quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Gerdi Verbeet, politiek correct, typisch jaren '70 PvdA en eigenlijk gewoon een stom wijf...
Ze heeft nog nooit een interessant verhaal verteld en heeft kutstemgeluid....dat hele zalvende 'we houden hoop', krijg ik altijd spontaan een slappe van
Als je een man bent, hoop ik dat ook....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij krijgen ook een slappe van jou, vincenzo78
deden ze op bevrijdingsfestival ook al. Terwijl de illegale migranten juist het grootste gevaar zijn voor de vrijheid in Europaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gerdi zal deze week met 4/5 mei wel in verband brengen met zielige vluchtelingen.
Wat dat betreft was die joodse man aan tafel treffend. Hij had een Syrische vluchteling in huis gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deden ze op bevrijdingsfestival ook al. Terwijl de illegale migranten juist het grootste gevaar zijn voor de vrijheid in Europa
Dat was niet helemaal precies wat hij zei toch? Volgens mij wist die vluchteling niet eens wat dan een jood was (een mens, ding, noem maar op). Ik kan het verwarren met een ander verhaalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die joodse man aan tafel treffend. Hij had een Syrische vluchteling in huis gehad.
Die vluchteling was van mening dat joden verdreven moeten worden en niet eens mensen zijn. Schijnt normaal te zijn aldaar.
je kan het die mensen ook niet kwalijk nemen. Geweld en haat zit zo diep in die cultuurquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die joodse man aan tafel treffend. Hij had een Syrische vluchteling in huis gehad.
Die vluchteling was van mening dat joden verdreven moeten worden en niet eens mensen zijn. Schijnt normaal te zijn aldaar.
Een redelijk aantal weet waarschijnlijk ook niet eens beterquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan het die mensen ook niet kwalijk nemen. Geweld en haat zit zo diep in die cultuur
+ Dat ze verdreven moeten worden. Dat maakte ik er duidelijk uit op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal precies wat hij zei toch? Volgens mij wist die vluchteling niet eens wat dan een jood was (een mens, ding, noem maar op). Ik kan het verwarren met een ander verhaal
Oke, dat geloof ik. Kleine nuance van mijn kant danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
+ Dat ze verdreven moeten worden. Dat maakte ik er duidelijk uit op.
quote:De Nederlander Romano van der Dussen (43) heeft 12,5 jaar onschuldig vastgezeten in de Spaanse gevangenis voor de aanranding van drie vrouwen. Hoewel het gevonden DNA en de vingerafdrukken geen match waren met Romano, hebben rechterlijke dwalingen ertoe geleid dat hij tot 15,5 jaar is veroordeeld. Totdat de Britse serieverkrachter en moordenaar Mark Dixie wel een DNA-match bleek en vorig jaar bekende de dader te zijn. Sinds 11 februari van dit jaar is Romano een vrij man. Vanavond vertelt hij met zijn vader Rob voor het eerst samen hun verhaal bij Pauw.
Over de vluchteling ''Opgegroeid met de wetenschap dat je joden moet verdelgen. Wist niet of het mensen, dieren of dingen waren.''quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke, dat geloof ik. Kleine nuance van mijn kant dan
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over de vluchteling ''Opgegroeid met de wetenschap dat je joden moet verdelgen. Wist niet of het mensen, dieren of dingen waren.''
22:55
http://pauw.vara.nl/media/356841
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:57 schreef svann het volgende:
Vanavond met Charles Groenhuizen hét avondje voor Trump-fans.
Tegen de verdrukking in.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Gofferdomme. Voetballer van 26 in elkaar gezakt en overleden
In Roemenië, dat dan weer wel
-> VBLquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Gofferdomme. Voetballer van 26 in elkaar gezakt en overleden
In Roemenië, dat dan weer wel
Snel topicje hoor ouwe lijkenpikkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / Speler Dinamo Boekarest stort ineen op het veld en overlijdt
Graag gedaan ouwe reus
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.
Het is wachten tot Tong in FB gaat klagen dat we niet even wachtten tot hij het topic kon openenquote:
Die is nu nog bezig met het gedichtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Tong in FB gaat klagen dat we niet even wachtten tot hij het topic kon openen
In ieder geval geen Trump-bash, weer eens wat anders voor de Trump-fans hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.
Hopelijk gaat ie vanavond niet zijn trump act doen met pet...dat was echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou hem ook arresteren met zo'n kop en die stem.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou hem ook arresteren met zo'n kop en die stem.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Slecht verhaal van die vader, dat risico neem je toch.
Charles wil vooral de 'afwijkende mening' verkondigen, heb ik het idee. Maar als je de Amerikaanse media enigszins volgt dan heb je al een beter beeld dan de nietszeggende clichés van Charles.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.
Dat snap ik ook niet. Het is niet de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Het was niet de enige reden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Met een vrouw die ook nog op sterven ligt en wie weet een gebrek aan vermogen wordt het wel enigszins begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Het is niet de andere kant van de wereld.
Crowdfunding. Als een Somalische vrouw 10.000 bij elkaar kan krijgen om haar kinderen naar hier te halen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een vrouw die ook nog op sterven ligt en wie weet een gebrek aan vermogen wordt het wel enigszins begrijpelijk
Nee, zo werkt dat niet bij onterecht veroordeelden. Niet in Europa, waar niet zo'n claimcultuur heerst, maar zelfs niet in Amerika, waar onterecht veroordeelden worden afgescheept met een schijntje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht dat hij dan een fikse schadevergoeding heeft gekregen? wat voor ongein is dit nou weer?
Klopt, dat is ook weer zo. Maarja, 15 jaar is wel heel erg lang.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een vrouw die ook nog op sterven ligt en wie weet een gebrek aan vermogen wordt het wel enigszins begrijpelijk
Niet vanzelf, maar ik mag toch verwachten met een goede advocaat dat je er toch achteraan gaat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij onterecht veroordeelden. Niet in Europa, waar niet zo'n claimcultuur heerst, maar zelfs niet in Amerika, waar onterecht veroordeelden worden afgescheept met een schijntje.
Amerika waar je zo miljoenen schadevergoeding krijgt als je iets stupide doet dat niet in de gebruiksaanwijzing stond.
Achteraf ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:10 schreef OProg het volgende:
Gerdi zag het al. Louis van Gaal waarschijnlijk ook.
Tja, ga maar eens geld binnenkrijgen voor een veroordeelde (poging tot) verkrachter. Even uit een ander perspectiefquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Crowdfunding. Als een Somalische vrouw 10.000 bij elkaar kan krijgen om haar kinderen naar hier te halen.
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook weer zo. Maarja, 15 jaar is wel heel erg lang.
Scherp.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ga maar eens geld binnenkrijgen voor een veroordeelde (poging tot) verkrachter. Even uit een ander perspectief
Gelukkig is je chromosomensetje dat wel, dat kunnen we ook niet van iedere user zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wow, mijn zin was niet compleet. Dat dit kan.
Ik noem een Rickertman.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is je chromosomensetje dat wel, dat kunnen we ook niet van iedere user zeggen
Nou nou nouquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is je chromosomensetje dat wel, dat kunnen we ook niet van iedere user zeggen
En 'ik ga alles weer goed maken'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:
Ah ja, de alles is kut analyse. Dit doet het in elk land goed vandaag de dag.
Mani, kijk jij eens naar mijn post in het dartstopic. Heb jij enig idee?quote:
Maar dat zei Obemma ook. En dat was grandioos destijds.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En 'ik ga alles weer goed maken'
Ook dat zie je overal terugkomen. Inhoudelijke plannen doen er niet of nauwelijks toe.
Nee, behalve dat de BDO de laatste tijd van het ene schandaal in het andere belandt, dus ik begrijp dat iedereen het zinkende schip verlaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mani, kijk jij eens naar mijn post in het dartstopic. Heb jij enig idee?
Dat had ik ook al begrepen ja, toch bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, behalve dat de BDO de laatste tijd van het ene schandaal in het andere belandt, dus ik begrijp dat iedereen het zinkende schip verlaat.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat zei Obemma ook. En dat was grandioos destijds.
Al zijn rally's zijn popcornwaardig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
We kunnen ook gewoon live naar de Trumpgod kijken.
Trumpgodquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
We kunnen ook gewoon live naar de Trumpgod kijken.
Beter dan Turkije doet dit en dat tegen de EUquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom moet het nou over deze jongen gaan?
Ja kut voor hem maar intussen worden in Turkije ieder uur journalisten opgepakt, beschoten, geven ze de EU een dikke vinger maar eist Erdokut wel van alles.
Relevanter topic voor nu.
Niet zo'n goed argument, dit is gewoon een interessant item.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ja kut voor hem maar intussen worden in Turkije ieder uur journalisten opgepakt, beschoten, geven ze de EU een dikke vinger maar eist Erdokut wel van alles.
Najah,het laat de laksheid zien van ons volksvertegenwoordigers jegens eigen onderdanen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
In Nederland wel.quote:
Beter dan de gemiddelde studentenkamer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Nederland wel.
Gewoon een PC om mee te fokken.
[ afbeelding ]
Oude foto gezien de tv en windows xp?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Nederland wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Nederland wel.
[ afbeelding ]
Wat een hondslelijke inrichtingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de gevangenissen in Nederland.
Best wel volgens mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oude foto gezien de tv en windows xp?
PSvCL*quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
'Het leven is geen probleem dat moet worden opgelost, maar een werkelijkheid die moet worden beleefd.' ~ PSVCL
In Nederland zit je nu ook vaak met meerderen op één cel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Best wel volgens mij.
Maar zelfs mijn Zwitserland heeft slechtere cellen.
[ afbeelding ]
Daar hoef je bijna nooit in. Eerder werkstraffen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de gevangenissen in Nederland.
Hier vaak met zijn vijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland zit je nu ook vaak met meerderen op één cel.
Geile chick trouwens.
Precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig word jij opgeleid om dit soort fouten niet te maken
Bazenfilmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Iedereen in de gevangenis roept dat ie onschuldig is"
Pauw heeft Shawshank gekeken.
Wel overrated. Maar er is gewoon niks mis met die film.quote:
In Pauw en Witteman was ook een jongen die in Mexico een meisje versierde en zo in de cel belandde. Was ook zwaar mishandeld en had veel geld betaald.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop dat elke toerist zich realiseert hoe gevaarlijk Spanje is als je met je dronken kop denkt een meisje te versieren.
In Engeland moet je ook oppassen bij meisjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop dat elke toerist zich realiseert hoe gevaarlijk Spanje is als je met je dronken kop denkt een meisje te versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |