Met een vrouw die ook nog op sterven ligt en wie weet een gebrek aan vermogen wordt het wel enigszins begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Het is niet de andere kant van de wereld.
Crowdfunding. Als een Somalische vrouw 10.000 bij elkaar kan krijgen om haar kinderen naar hier te halen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een vrouw die ook nog op sterven ligt en wie weet een gebrek aan vermogen wordt het wel enigszins begrijpelijk
Nee, zo werkt dat niet bij onterecht veroordeelden. Niet in Europa, waar niet zo'n claimcultuur heerst, maar zelfs niet in Amerika, waar onterecht veroordeelden worden afgescheept met een schijntje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht dat hij dan een fikse schadevergoeding heeft gekregen? wat voor ongein is dit nou weer?
Klopt, dat is ook weer zo. Maarja, 15 jaar is wel heel erg lang.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een vrouw die ook nog op sterven ligt en wie weet een gebrek aan vermogen wordt het wel enigszins begrijpelijk
Niet vanzelf, maar ik mag toch verwachten met een goede advocaat dat je er toch achteraan gaat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet bij onterecht veroordeelden. Niet in Europa, waar niet zo'n claimcultuur heerst, maar zelfs niet in Amerika, waar onterecht veroordeelden worden afgescheept met een schijntje.
Amerika waar je zo miljoenen schadevergoeding krijgt als je iets stupide doet dat niet in de gebruiksaanwijzing stond.
Achteraf ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:10 schreef OProg het volgende:
Gerdi zag het al. Louis van Gaal waarschijnlijk ook.
Tja, ga maar eens geld binnenkrijgen voor een veroordeelde (poging tot) verkrachter. Even uit een ander perspectiefquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Crowdfunding. Als een Somalische vrouw 10.000 bij elkaar kan krijgen om haar kinderen naar hier te halen.
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook weer zo. Maarja, 15 jaar is wel heel erg lang.
Scherp.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ga maar eens geld binnenkrijgen voor een veroordeelde (poging tot) verkrachter. Even uit een ander perspectief
Gelukkig is je chromosomensetje dat wel, dat kunnen we ook niet van iedere user zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wow, mijn zin was niet compleet. Dat dit kan.
Ik noem een Rickertman.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is je chromosomensetje dat wel, dat kunnen we ook niet van iedere user zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |