Dat was niet helemaal precies wat hij zei toch? Volgens mij wist die vluchteling niet eens wat dan een jood was (een mens, ding, noem maar op). Ik kan het verwarren met een ander verhaalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die joodse man aan tafel treffend. Hij had een Syrische vluchteling in huis gehad.
Die vluchteling was van mening dat joden verdreven moeten worden en niet eens mensen zijn. Schijnt normaal te zijn aldaar.
je kan het die mensen ook niet kwalijk nemen. Geweld en haat zit zo diep in die cultuurquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die joodse man aan tafel treffend. Hij had een Syrische vluchteling in huis gehad.
Die vluchteling was van mening dat joden verdreven moeten worden en niet eens mensen zijn. Schijnt normaal te zijn aldaar.
Een redelijk aantal weet waarschijnlijk ook niet eens beterquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan het die mensen ook niet kwalijk nemen. Geweld en haat zit zo diep in die cultuur
+ Dat ze verdreven moeten worden. Dat maakte ik er duidelijk uit op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal precies wat hij zei toch? Volgens mij wist die vluchteling niet eens wat dan een jood was (een mens, ding, noem maar op). Ik kan het verwarren met een ander verhaal
Oke, dat geloof ik. Kleine nuance van mijn kant danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
+ Dat ze verdreven moeten worden. Dat maakte ik er duidelijk uit op.
quote:De Nederlander Romano van der Dussen (43) heeft 12,5 jaar onschuldig vastgezeten in de Spaanse gevangenis voor de aanranding van drie vrouwen. Hoewel het gevonden DNA en de vingerafdrukken geen match waren met Romano, hebben rechterlijke dwalingen ertoe geleid dat hij tot 15,5 jaar is veroordeeld. Totdat de Britse serieverkrachter en moordenaar Mark Dixie wel een DNA-match bleek en vorig jaar bekende de dader te zijn. Sinds 11 februari van dit jaar is Romano een vrij man. Vanavond vertelt hij met zijn vader Rob voor het eerst samen hun verhaal bij Pauw.
Over de vluchteling ''Opgegroeid met de wetenschap dat je joden moet verdelgen. Wist niet of het mensen, dieren of dingen waren.''quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke, dat geloof ik. Kleine nuance van mijn kant dan
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over de vluchteling ''Opgegroeid met de wetenschap dat je joden moet verdelgen. Wist niet of het mensen, dieren of dingen waren.''
22:55
http://pauw.vara.nl/media/356841
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:57 schreef svann het volgende:
Vanavond met Charles Groenhuizen hét avondje voor Trump-fans.
Tegen de verdrukking in.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Gofferdomme. Voetballer van 26 in elkaar gezakt en overleden
In Roemenië, dat dan weer wel
-> VBLquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Gofferdomme. Voetballer van 26 in elkaar gezakt en overleden
In Roemenië, dat dan weer wel
Snel topicje hoor ouwe lijkenpikkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / Speler Dinamo Boekarest stort ineen op het veld en overlijdt
Graag gedaan ouwe reus
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.
Het is wachten tot Tong in FB gaat klagen dat we niet even wachtten tot hij het topic kon openenquote:
Die is nu nog bezig met het gedichtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Tong in FB gaat klagen dat we niet even wachtten tot hij het topic kon openen
In ieder geval geen Trump-bash, weer eens wat anders voor de Trump-fans hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.
Hopelijk gaat ie vanavond niet zijn trump act doen met pet...dat was echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou hem ook arresteren met zo'n kop en die stem.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou hem ook arresteren met zo'n kop en die stem.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Slecht verhaal van die vader, dat risico neem je toch.
Charles wil vooral de 'afwijkende mening' verkondigen, heb ik het idee. Maar als je de Amerikaanse media enigszins volgt dan heb je al een beter beeld dan de nietszeggende clichés van Charles.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.
Dat snap ik ook niet. Het is niet de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Het was niet de enige reden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |