In ieder geval geen Trump-bash, weer eens wat anders voor de Trump-fans hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.
Hopelijk gaat ie vanavond niet zijn trump act doen met pet...dat was echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Charles komt helaas niet echt met interessante opvattingen, maar herkauwt gewoon standaard Trumpretoriek over 'goed deals kunnen maken'.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou hem ook arresteren met zo'n kop en die stem.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou hem ook arresteren met zo'n kop en die stem.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Slecht verhaal van die vader, dat risico neem je toch.
Charles wil vooral de 'afwijkende mening' verkondigen, heb ik het idee. Maar als je de Amerikaanse media enigszins volgt dan heb je al een beter beeld dan de nietszeggende clichés van Charles.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In NL media is best ruimte voor een goede duider van conservatief Amerika. Charles is daar een parodie op.
Dat snap ik ook niet. Het is niet de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Het was niet de enige reden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |