Wat een hondslelijke inrichtingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de gevangenissen in Nederland.
Best wel volgens mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oude foto gezien de tv en windows xp?
PSvCL*quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
'Het leven is geen probleem dat moet worden opgelost, maar een werkelijkheid die moet worden beleefd.' ~ PSVCL
In Nederland zit je nu ook vaak met meerderen op één cel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Best wel volgens mij.
Maar zelfs mijn Zwitserland heeft slechtere cellen.
[ afbeelding ]
Daar hoef je bijna nooit in. Eerder werkstraffen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de gevangenissen in Nederland.
Hier vaak met zijn vijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland zit je nu ook vaak met meerderen op één cel.
Geile chick trouwens.
Precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig word jij opgeleid om dit soort fouten niet te maken
Bazenfilmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Iedereen in de gevangenis roept dat ie onschuldig is"
Pauw heeft Shawshank gekeken.
Wel overrated. Maar er is gewoon niks mis met die film.quote:
In Pauw en Witteman was ook een jongen die in Mexico een meisje versierde en zo in de cel belandde. Was ook zwaar mishandeld en had veel geld betaald.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop dat elke toerist zich realiseert hoe gevaarlijk Spanje is als je met je dronken kop denkt een meisje te versieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |