Nou nou nouquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is je chromosomensetje dat wel, dat kunnen we ook niet van iedere user zeggen
En 'ik ga alles weer goed maken'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:
Ah ja, de alles is kut analyse. Dit doet het in elk land goed vandaag de dag.
Mani, kijk jij eens naar mijn post in het dartstopic. Heb jij enig idee?quote:
Maar dat zei Obemma ook. En dat was grandioos destijds.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En 'ik ga alles weer goed maken'
Ook dat zie je overal terugkomen. Inhoudelijke plannen doen er niet of nauwelijks toe.
Nee, behalve dat de BDO de laatste tijd van het ene schandaal in het andere belandt, dus ik begrijp dat iedereen het zinkende schip verlaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mani, kijk jij eens naar mijn post in het dartstopic. Heb jij enig idee?
Dat had ik ook al begrepen ja, toch bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, behalve dat de BDO de laatste tijd van het ene schandaal in het andere belandt, dus ik begrijp dat iedereen het zinkende schip verlaat.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat zei Obemma ook. En dat was grandioos destijds.
Al zijn rally's zijn popcornwaardig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
We kunnen ook gewoon live naar de Trumpgod kijken.
Trumpgodquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
We kunnen ook gewoon live naar de Trumpgod kijken.
Beter dan Turkije doet dit en dat tegen de EUquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom moet het nou over deze jongen gaan?
Ja kut voor hem maar intussen worden in Turkije ieder uur journalisten opgepakt, beschoten, geven ze de EU een dikke vinger maar eist Erdokut wel van alles.
Relevanter topic voor nu.
Niet zo'n goed argument, dit is gewoon een interessant item.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ja kut voor hem maar intussen worden in Turkije ieder uur journalisten opgepakt, beschoten, geven ze de EU een dikke vinger maar eist Erdokut wel van alles.
Najah,het laat de laksheid zien van ons volksvertegenwoordigers jegens eigen onderdanen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
In Nederland wel.quote:
Beter dan de gemiddelde studentenkamer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Nederland wel.
Gewoon een PC om mee te fokken.
[ afbeelding ]
Oude foto gezien de tv en windows xp?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Nederland wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Nederland wel.
[ afbeelding ]
Wat een hondslelijke inrichtingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de gevangenissen in Nederland.
Best wel volgens mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oude foto gezien de tv en windows xp?
PSvCL*quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
'Het leven is geen probleem dat moet worden opgelost, maar een werkelijkheid die moet worden beleefd.' ~ PSVCL
In Nederland zit je nu ook vaak met meerderen op één cel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Best wel volgens mij.
Maar zelfs mijn Zwitserland heeft slechtere cellen.
[ afbeelding ]
Daar hoef je bijna nooit in. Eerder werkstraffen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de gevangenissen in Nederland.
Hier vaak met zijn vijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland zit je nu ook vaak met meerderen op één cel.
Geile chick trouwens.
Precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig word jij opgeleid om dit soort fouten niet te maken
Bazenfilmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Iedereen in de gevangenis roept dat ie onschuldig is"
Pauw heeft Shawshank gekeken.
Wel overrated. Maar er is gewoon niks mis met die film.quote:
In Pauw en Witteman was ook een jongen die in Mexico een meisje versierde en zo in de cel belandde. Was ook zwaar mishandeld en had veel geld betaald.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop dat elke toerist zich realiseert hoe gevaarlijk Spanje is als je met je dronken kop denkt een meisje te versieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |