abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161923840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:27 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat hangt dan helemaal van de wetgeving van het land af. Als er in de Federale wet van een land staat dat abortus illigaal is dan kan hij dit rustig verklaren.
En aangezien meer dan 50% of de Amerikanen reli gekkies zijn zal dit goed ontvangen worden door velen.

de vraag is niet wat de wet is maar hoe men daar over denkt. en in niet alle delen van amerika denkt men daar hetzelfde over. Indiana is volgens mij een vrij religieuze staat

quote:
een ander had allang in hechtenis gezeten maar Clinton mag gewoon doorgaan met campagne voeren.
Is dat zo? ik ben niet helemaal op de hoogte van dat email schandaal maar ik begreep dat zelfs een senaatscommissie het niet voor elkaar kreeg om Hilary daarin te beschadigen. Waarom zou ze opeens opgepakt worden
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:05:40 #122
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161924159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:47 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

de vraag is niet wat de wet is maar hoe men daar over denkt. en in niet alle delen van amerika denkt men daar hetzelfde over. Indiana is volgens mij een vrij religieuze staat

[..]

Is dat zo? ik ben niet helemaal op de hoogte van dat email schandaal maar ik begreep dat zelfs een senaatscommissie het niet voor elkaar kreeg om Hilary daarin te beschadigen. Waarom zou ze opeens opgepakt worden
Onderzoeken gaan gewoon door hoor....
http://www.breitbart.com/(...)mail-judicial-watch/
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:08:46 #123
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_161924211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Goh dus er kozen meer vrouwen voor Trump dan Cruz.....wederom een "onverwachte" wending waarmee alle statistieken boys genadeloos onderuit worden gehaald.... :Y
Je gebruikt statistieken om de statistieken-boys onderuit te halen? Hmm.

Ik vind het weinig verrassend dat wanneer je een dikke meerderheid van de stemmen haalt je bij elke subgroep beter scoort dan de tegenstanders. Hoewel je al wel kan zien dat Trump relatief slechter scoort bij vrouwen dan mannen bij de GOP, wordt het in General Election peilingen pijnlijk duidelijk dat Trump heel slecht scoort bij vrouwen.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:17:39 #124
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_161924355
Na de bizarre claim dat de vader van Cruz op de foto met Oswald staat, wordt Trump nu in de verdediging gedrukt, en hij probeert nu de schuld in de schoenen van een roddelblad te schuiven:

quote:
"All I was doing was referring to a picture that was reported and in a magazine, and I think they didn’t deny it. I don’t think anybody denied it," Trump said on ABC's "Good Morning America" when asked if he owed Rafael Cruz an apology. "I don’t know what it was exactly, but it was a major story in a major publication, and it was picked up by many other publications."

"I’m just referring to an article that appeared. I mean, it has nothing to do with me," Trump said in response. "The father was very active in the campaign. He said some very nasty things about me in the morning, you know that, and it was reported. And it wasn’t nice what he said about me. And I just referred him to articles that were in various periodicals."

http://talkingpointsmemo.(...)y-denied-oswald-cruz
Net zoals na de claim dat een ruziemaker op een bijeenkomst banden had met ISIS is dit weer een voorbeeld hoe ongeschikt hij is als leider. "Hij was onaardig tegen mij, dus ik maak de eerste de beste beschuldiging die ik op het internet kan vinden".
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:20:52 #125
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_161924405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:17 schreef Montov het volgende:
Na de bizarre claim dat de vader van Cruz op de foto met Oswald staat, wordt Trump nu in de verdediging gedrukt, en hij probeert nu de schuld in de schoenen van een roddelblad te schuiven:

[..]

Net zoals na de claim dat een ruziemaker op een bijeenkomst banden had met ISIS is dit weer een voorbeeld hoe ongeschikt hij is als leider. "Hij was onaardig tegen mij, dus ik maak de eerste de beste beschuldiging die ik op het internet kan vinden".
Nou en. Zo rollen ze in de USA. Zo gaat het al decennia.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:23:46 #126
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161924444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:17 schreef Montov het volgende:

[..]

Zijn er ook weleens voorbeelden van situaties waarin hij wél geschikt overkomt als leider of wanneer hij in jouw ogen überhaupt iets goed doet? Ik vraag het omdat sommige mensen in dit forum alleen bezig lijken te zijn om alles uit de kast te halen om hun eigen standpunt te blijven verdedigen en alles ten gunste van hun eigen stelling interpreteren.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:24:19 #127
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_161924449
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:20 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Nou en. Zo rollen ze in de USA. Zo gaat het al decennia.
Ja, heel erg establishment gedrag van Trump. Zal hij nog uberhaupt een outsider zijn in november?
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:25:10 #128
379943 Paper_Tiger
pi_161924465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zijn er ook weleens voorbeelden van situaties waarin hij wél geschikt overkomt als leider of wanneer hij in jouw ogen überhaupt iets goed doet? Ik vraag het omdat sommige mensen in dit forum alleen bezig lijken te zijn om alles uit de kast te halen om hun eigen standpunt te blijven verdedigen en alles ten gunste van hun eigen stelling interpreteren.
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:26:12 #129
379943 Paper_Tiger
pi_161924481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:24 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja, heel erg establishment gedrag van Trump. Zal hij nog uberhaupt een outsider zijn in november?
Ik denk het wel. Met stront smijten is gewoon Amerikaanse cultuur.
pi_161924527
Nog een breakdown van de GE polls tussen Clinton en Trump over de afgelopen tijd naar variabelen als etniciteit, geslacht, inkomen en opleiding:

https://www.washingtonpos(...)y-clinton-by-a-mile/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_161924616
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:15 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Dat de roddel rond gaat, geloofd wordt en ook nog door semi-serieus nieuwskanaal gebracht wordt als nieuws zegt genoeg lijkt me.
Je redenering ging de mist in toen je TYT een semi-serieus nieuwskanaal noemde. Ik heb het tijdens de New York primary eventjes gekeken en ik zou het eerder betitelen als de linkse tegenhanger van FOX News.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Google eens op 'everything wrong with the electoral college'. Voor al uw vragen en antwoorden :P
De nominatie wordt bepaald volgens het electoral college ja?
pi_161924655
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:59 schreef Woods het volgende:

[..]

Legalisatie van wiet, goedkoper onderwijs en tevens milieu mannetje.
exactly.. en de vervuiler betaalt voor het goedkope onderwijs.
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:43:33 #133
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_161924702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het benoemen van goede kwaliteiten van Trump een voorwaarde is om te tonen dat je geen oogkleppen op hebt. Ik ben blij dat Cruz en andere zeer conservatieve kandidaten hebben gefaald deze voorverkiezingen. Met Clinton versus Trump ben ik wel blij; ik heb al eerder betoogd dat ik Cruz en anderen veel schadelijker vindt op langere termijn omdat ze in staat zijn in fundamentalisme te normaliseren in de politieke cultuur. Trump zal in ieder geval veel amusement bieden.

Maar ik kan geen voorbeelden verzinnen waarin blijkt dat Trump een goede leider is. Hij handelt via persoonlijke beledigingen; hij heeft een arrogantie dat zijn intellect niet ten goede komt; hij scheert minderheidsgroepen over 1 kam; hij steunt fascistische maatregelen als marteling en een migratiestop op basis van religie; zijn financiele plannen zijn onrealistisch; hij heeft geen ervaring in de politiek; hij heeft een gebrekkige visie; etc, etc. Kortom, een soort Silvio Berlusconi.

Enige positieve invloeden is dat hij het aandurfde om W Bush te bekritiseren in een GOP debat terwijl de rest allemaal willen betogen over hoe W Bush Amerika zo veilig heeft gehouden. Dat was moedig. Hij heeft aardig wat persconferenties en is toegankelijk voor de media. Dat is positief. Maar fundamenteel is hij ongeschikt als politicus.
Géén kloon van tvlxd!
pi_161924722
Kasich heeft een persconferentie gecanceld en brengt vanavond vanuit zijn thuisstaat een statement naar buiten. Verwacht dat ie ook formeel uit de race stapt nu Cruz foetsie is. http://time.com/4317789/john-kasich-republican-convention/
pi_161924805

gaat gehakt maken van

woensdag 4 mei 2016 @ 17:50:17 #136
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_161924814
column van Guus Valk America correspondent van het NRC.

Van weggelachen act tot presidentskandidaat

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-presidentskandidaat
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_161924860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:50 schreef martijnde3de het volgende:
column van Guus Valk America correspondent van het NRC.

Van weggelachen act tot presidentskandidaat

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-presidentskandidaat
Het was toch vooraf wel met vrij veel zekerheid te voorspellen dat hij de Republikeinse kandidaat zou worden? Dat was een grote visvijver met plastic dit jaar. Alleen z'n kansen tegenover een democraat zijn niet zo hoog.
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:55:47 #138
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161924908
Kasich is eruit.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:00:39 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161925022
Nou dat was het dan, alle kandidaten platgewalst door de Trump trein. Laat de hoofdact maar beginnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:05:59 #140
198365 Morendo
The Real Deal
pi_161925122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het was toch vooraf wel met vrij veel zekerheid te voorspellen dat hij de Republikeinse kandidaat zou worden? Dat was een grote visvijver met plastic dit jaar. Alleen z'n kansen tegenover een democraat zijn niet zo hoog.
Volgens mij zag alleen Monolith hier het al vroeg aankomen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:07:27 #141
198365 Morendo
The Real Deal
pi_161925147
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:44 schreef Gambetta het volgende:
Kasich heeft een persconferentie gecanceld en brengt vanavond vanuit zijn thuisstaat een statement naar buiten. Verwacht dat ie ook formeel uit de race stapt nu Cruz foetsie is. http://time.com/4317789/john-kasich-republican-convention/
Of zou het gewoon georchestreerd zijn vanuit de partijtop?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_161925228
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat ik vooral onderschat had was de volstrekte incompetentie van de Republikeinse partij om een fatsoenlijke eenheidskandidaat naar voren te schuiven. En hoezeer zelfs de eigen achterban eigenlijk een hekel heeft aan die partij. Niet dat ik ze ongelijk kan geven. :P
pi_161925283
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik zag Trump niet als President, maar het was wel vroeg duidelijk dat het in de republikeinse race niet om de redelijkheid en de plannen ging.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:14:49 #144
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161925303
Zodra Clinton alle gedelegeerden binnen heeft is het over en uit voor Sanders?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:19:05 #145
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161925372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik zag Trump niet als President, maar het was wel vroeg duidelijk dat het in de republikeinse race niet om de redelijkheid en de plannen ging.
Ik weet niet of het daar ooit over gaat bij de republikeinen eerlijk gezegd.
pi_161925386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

iemand die zegt dat vrouwen gestraft moeten worden als ze abortus plegen gaat niet een grote meerderheid van vrouwen achter zich krijgen. hoe "politiek vreemd" hij ook is
Dat veel republikeinen enerzijds abortus strafbaar willen maken, maar anderzijds niet hardop het logische gevolg daarvan durven uit te spreken zegt meer over hun eigen hypocrisie dan over Trump.
pi_161925425
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:19 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het daar ooit over gaat bij de republikeinen eerlijk gezegd.
Reagan, Bush Sr en McCain waren toch best wel degelijke Republikeinse politici?
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:24:21 #148
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161925479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daar ben ik te jong voor!

Maar Bush Jr. Was ook al een gek. McCain heb ik nooit echt gevolgd.
pi_161925534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:14 schreef Woods het volgende:
Zodra Clinton alle gedelegeerden binnen heeft is het over en uit voor Sanders?
Formeel gezien zou bij de conventie nog massaal door superdelegates op Sanders kunnen worden gestemd en feitelijk zijn zelfs de pledged delegates nauwelijks gebonden bij de Democraten.
In de praktijk gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2016 @ 18:28:39 #150
862 Arcee
Look closer
pi_161925566
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')